Studiu de caz: Essilor
Obiectiv campanie
Promovarea pe bloguri a lentilelor Optifog UV
Desfasurare campanie
3 aprilie – 27 aprilie 2012, ora 23.59
Mecanism campanie
1. Povesteste-ne despre o intamplare inedita provocata de aburirea lentilelor de ochelari care ti s-a intamplat tie personal sau unui prieten purtator de ochelari
2. Spune-ne daca ochelarii tai de acum [sau cei ai prietenului despre care vei povesti in articol] rezista la aburi, daca au protectie UV si daca da, cat este de mare. Cat de tare ti-ai dori niste ochelari anti-aburire si cu super protectie UV?
3. Sa inserezi undeva in postare un text pe ideea: Imi doresc o pereche de ochelari cu lentile Optifog by Essilor.
4. Nu uita sa mentionezi faptul ca lentilele de ochelari produse de Essilor au cea mai mare protectie UV de pe piata.
5. trimite pe contact at blogalinitiative.ro de fiecare data cand scrii cate o postare la acest concurs
Premii: Irina Bartolomeu este fericita posesoare a unei perechi de lentile Essilor Optifog în valoare de 200 de euro
- http://missyver.wordpress.com/2012/04/09/blind-date/
- http://missyver.wordpress.com/2012/04/17/conferinta-de-presa/
- http://mariusmalinescufoto.wordpress.com/2012/04/08/lentile-de-ochelari-optifog-by-essilor/
- http://www.sunshineblog.ro/2012/04/cand-ochelarii-se-aburesc-risti-sa-te-trezesti-in/
- http://denisuca.com/primavara-anotimpul-dezaburirii.html
- http://www.provinciala.ro/ochelarista/
- http://www.sfatulzilei.info/ce-s-ar-fi-intamplat-daca-toti-acesti-oameni-ar-fi-purtat-lentile-optifog-by-essilor/
- http://www.dexblog.ro/lumina-ochilor-tai-e-pretuita-de-lentilele-optifog/
- http://sakuragari.wordpress.com/2012/04/27/punct-de-reper-gresit-43/
- http://magdamanea.wordpress.com/2012/04/24/optifog-by-essilor-i-want-to-see-you/