Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Descopera singura #mancarecunotificare

Cei de la Caroli Foods se preocupă continuu de calitatea produselor lor, iar pentru a se asigura că acestea ajung în condiții bune la consumatori aleg să distribuie produsele proprii doar către partenerii care înțeleg și respectă condițiile de depozitare și păstrare.

Pentru a evidenția că produsele Caroli sunt păstrate la temperatura optimă, respectiv la 2-8°C, salamurile Semenic Extra de la Caroli au de acum o eticheta inovatoare, cu cadran termosensibil, denumită Carolimetrul Termic. Aceasta își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului, fiind verde atunci când ea este de sub 8°C și devenind galbenă când temperatura depășește 8°C.

Scopul acestei campanii a fost de a comunica pe blogurile înscrise în Campionatul Național de Blogging apariția pe piață a noii etichete termosensibile Caroli. În acest sens, pe lângă informațiile necesare despre subiect pe care le-am oferit, participanții au avut la dispoziție și un plugin cu un banner pe care îl puteau instala opțional pe blogurile lor pentru a evidenția și mai tare ideea de #mancarecnotificare. Acesta arăta precum în imaginile de mai jos:

widget caroli1

widget caroli2

Campania a avut un total de 103 premii, dintre care 100 constau în câte un coș cu produse Caroli Foods, în timp ce cele mai bune trei articole au fost premiate cu câte 100 de euro fiecare.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

799 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2456 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19148 postări la 408 campanii
cu premii în valoare totală de
202978 EUR
+317 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10217 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
6075
reach
2. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
3. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach

Gift Shop

cd andra
Pret
24 pct.

Campanii în derulare

Descopera Festivalul International de Statui Vivante
PERIOADA: 17.05.2017 - 31.05.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 de euro, Premiul II: 75 de euro, Premiul III: 50 de euro
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Care sunt jocurile ce iti ocupau timpul liber in copilarie?
PERIOADA: 18.05.2017 - 01.06.2017 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 50 de euro fiecare

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor