Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Descopera singura #mancarecunotificare

Cei de la Caroli Foods se preocupă continuu de calitatea produselor lor, iar pentru a se asigura că acestea ajung în condiții bune la consumatori aleg să distribuie produsele proprii doar către partenerii care înțeleg și respectă condițiile de depozitare și păstrare.

Pentru a evidenția că produsele Caroli sunt păstrate la temperatura optimă, respectiv la 2-8°C, salamurile Semenic Extra de la Caroli au de acum o eticheta inovatoare, cu cadran termosensibil, denumită Carolimetrul Termic. Aceasta își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului, fiind verde atunci când ea este de sub 8°C și devenind galbenă când temperatura depășește 8°C.

Scopul acestei campanii a fost de a comunica pe blogurile înscrise în Campionatul Național de Blogging apariția pe piață a noii etichete termosensibile Caroli. În acest sens, pe lângă informațiile necesare despre subiect pe care le-am oferit, participanții au avut la dispoziție și un plugin cu un banner pe care îl puteau instala opțional pe blogurile lor pentru a evidenția și mai tare ideea de #mancarecnotificare. Acesta arăta precum în imaginile de mai jos:

widget caroli1

widget caroli2

Campania a avut un total de 103 premii, dintre care 100 constau în câte un coș cu produse Caroli Foods, în timp ce cele mai bune trei articole au fost premiate cu câte 100 de euro fiecare.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

640 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2593 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21568 postări la 461 campanii
cu premii în valoare totală de
232133 EUR
+489 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13548 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
2. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach
3. denisuca.com
Denisa Bârgău
3000
reach

Gift Shop

Twister
Pret
30 pct.
Licitatie incheiata
tp-link
Pret
36 pct.
Licitatie incheiata
WWF
Pret
35 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Care este produsul de ingrijire a pielii nelipsit din rutina ta zilnica?
PERIOADA: 09.09.2019 - 22.09.2019 ora 23:59
PREMII: 3 pachete de produse Bipha Ayurveda și puncte Blogal Initiative

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor