Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Descopera singura #mancarecunotificare

Cei de la Caroli Foods se preocupă continuu de calitatea produselor lor, iar pentru a se asigura că acestea ajung în condiții bune la consumatori aleg să distribuie produsele proprii doar către partenerii care înțeleg și respectă condițiile de depozitare și păstrare.

Pentru a evidenția că produsele Caroli sunt păstrate la temperatura optimă, respectiv la 2-8°C, salamurile Semenic Extra de la Caroli au de acum o eticheta inovatoare, cu cadran termosensibil, denumită Carolimetrul Termic. Aceasta își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului, fiind verde atunci când ea este de sub 8°C și devenind galbenă când temperatura depășește 8°C.

Scopul acestei campanii a fost de a comunica pe blogurile înscrise în Campionatul Național de Blogging apariția pe piață a noii etichete termosensibile Caroli. În acest sens, pe lângă informațiile necesare despre subiect pe care le-am oferit, participanții au avut la dispoziție și un plugin cu un banner pe care îl puteau instala opțional pe blogurile lor pentru a evidenția și mai tare ideea de #mancarecnotificare. Acesta arăta precum în imaginile de mai jos:

widget caroli1

widget caroli2

Campania a avut un total de 103 premii, dintre care 100 constau în câte un coș cu produse Caroli Foods, în timp ce cele mai bune trei articole au fost premiate cu câte 100 de euro fiecare.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

819 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2556 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21035 postări la 444 campanii
cu premii în valoare totală de
226218 EUR
+422 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12416 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
17154
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6248
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

butoni holcim
Pret
93 pct.
romane vintage
Pret
48 pct.

Campanii în derulare

Cum a aratat prima ta victorie?
PERIOADA: 09.08.2018 - 23.08.2018 ora 23:59
PREMII: 3 x invitații duble la un meci de handbal și 3 x SmartBand Fitness Fitbit
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Prosecco si Lambrusco pentru atmosfera efervescenta
PERIOADA: 16.07.2018 - 20.08.2018 ora 23:59
PREMII: 1 vin Prosecco si 1 vin Lambrusco

Campanii recent încheiate

Tu cate device-uri folosesti?
PERIOADA: 27.07.2018 - 12.08.2018 ora 23:59
PREMII: 500 lei, 350 lei, 250 lei, 10 x kituri Smart Protection

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor