Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Cum se face iaurtul Danone

Campania „Cum se face iaurtul Danone„ a presupus ca bloggerii să scrie o scrisoare de intenție în care să-si motiveze candidatura pentru una dintre pozitiile de fermier, transportator sau/și controlor de calitate, în una din echipele care vor merge să vadă #cumsefaceiaurtulDanone. 

La finalul campaniei, 9 bloggeri au fost selecționați și au fost împărțite în 3 echipe, fiecare echipă având câte un fermier, transportator, controlor de calitate. Componența echipelor s-a desemnat prin tragere la sorți și căpitanii de echipă s-au desemnat prin tragere la sorți. În „urna” căpitanilor de echipă au fost: Oltea ZamboriRuxandra Predescu și Valentin Bosioc. Aceștia vor consilia și vor reprezenta echipa lor pe toată durata campaniei.

Premiile campaniei au constat în trei 3x Google Nexus 7 WiFi 16GB. Mai multe detalii despre câștigători, găsiți aici.

Campania a durat 15 zile, între 07 – 21 mai 2013, ora 23:59

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

681 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2572 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21301 postări la 451 campanii
cu premii în valoare totală de
228193 EUR
+465 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13045 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
2. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach
3. robertiulianenache.b...
Robert Iulian Enache
1081
reach

Gift Shop

hdrpl
Pret
73 pct.

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor