Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Cum ai caracteriza campania Beck’s Gold prin trei cuvinte?

BECK’s a lansat berea BECK’s GOLD, mai rafinată, mai ușoara, cu doar 4% alcool, potrivită pentru toți cei care gândesc liber. Este considerată berea fresh thinker-ilor și a fost lansată ca să arate că indiferent de domeniu, lucrurile pot fi făcute și altfel. În acest caz, BECK’s GOLD demonstrează că o bere poate fi altfel. Totodată, a fost lansată aplicația „Cine spune că”, unde poți vedea cum arată o experiență diferită.

Am provocat bloggerii să ne spună cum ar caracteriza campania BECK’S GOLD prin 3 cuvinte și-am pregătit 5 premii constând în:

– o sticla de Beck`s Gold plina cu Gold Glitter în care se găsește ce vedeți în poza de mai jos:
metal drum set
– o sticlă de Beck’s Gold cu un conținut surpriză;
– 10 de puncte Blogal Initiative

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

593 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2666 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
22464 postări la 492 campanii
cu premii în valoare totală de
247273 EUR
+516 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13898 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa B.
3045
reach
2. cristinadinmoinesti....
Cristina C.
1418
reach
3. emilcalinescu.eu
Emil C.
750
reach

Gift Shop

tricou environ
Pret
16 pct.
Licitatie incheiata
tricou om de bine
Pret
21 pct.
Licitatie incheiata
panou
Pret
23 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor