Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Campanie Cora pentru lansarea noului site de hypermarket

Campania „Care credeti ca sunt avantajele existentei unui site pentru un hypermarket?” a presupus ca bloggerii să scrie pe blog despre avantajele existenței unui site pentru un hypermarket.

Premiile au constat în 4 tablete, pentru 4 bloggeri + o surpriză din partea celor de la Cora. ro. Mai multe detalii despre câștigători, găsiți aici.

Campania a durat 21 de zile, între 4 februarie – 24 februarie 2013, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

577 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2643 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
22167 postări la 479 campanii
cu premii în valoare totală de
241743 EUR
+500 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13688 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ralucabrezniceanu.ro
Raluca B.
4547
reach
2. cityfemme.com
Oana B.
4367
reach
3. gabrielursan.ro
Gabriel U.
4111
reach

Gift Shop

Șorț de bucătărie
Pret
56 pct.
Licitatie incheiata
Rucsac
Pret
33 pct.
Licitatie incheiata
Kit pentru grătar 1
Pret
153 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor