Campionatul National de Blogging®:
 

Studiu de caz: Campanie Cora pentru lansarea noului site de hypermarket

Campania „Care credeti ca sunt avantajele existentei unui site pentru un hypermarket?” a presupus ca bloggerii să scrie pe blog despre avantajele existenței unui site pentru un hypermarket.

Premiile au constat în 4 tablete, pentru 4 bloggeri + o surpriză din partea celor de la Cora. ro. Mai multe detalii despre câștigători, găsiți aici.

Campania a durat 21 de zile, între 4 februarie – 24 februarie 2013, ora 23:59.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Blogal Initiative în cifre

627 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2593 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21566 postări la 461 campanii
cu premii în valoare totală de
232133 EUR
+489 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13548 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
6038
reach
2. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
3. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach

Gift Shop

Twister
Pret
30 pct.
Licitatie incheiata
tp-link
Pret
36 pct.
Licitatie incheiata
WWF
Pret
35 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Care este produsul de ingrijire a pielii nelipsit din rutina ta zilnica?
PERIOADA: 09.09.2019 - 22.09.2019 ora 23:59
Mai sunt 6 zile
PREMII: 3 pachete de produse Bipha Ayurveda și puncte Blogal Initiative
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor