Campionatul National de Blogging®:
 
23
Aug

Opt tipuri de articole pe care le poti realiza pe blogul tau

Adăugat de Alexandru Ion în Blog

Mai mult ca sigur te-ai confruntat deja cu situația în care să fii lipsit de idei sau de unghiuri de abordare cu privire la un subiect pe care ai vrea să îl dezvolți pe blogul tău; iar dacă nu ai trecut încă prin acest punct, cel mai probabil o vei face în viitor.

Atunci când alegi să scrii despre un subiect e bine să ai în vedere faptul că poate și alți oameni și-au exprimat părerile în spațiul virtual, de aceea recomandarea noastră este să adaugi de fiecare dată un plus de valoare conținutului produs de tine. În acest sens îți prezentăm o listă cu opt tipuri de articole la care te poți raporta atunci când vrei să lucrezi la un material pentru a-l face cât mai atractiv pentru cititorii tăi.

1. Apelelează la o poveste personală. Articolele ce au un ton personal sunt caracterizate adesea prin unicitatea lor, tocmai datorită acelei experiențe proprii pe care o aduci în discuție. De aceea de multe ori este recomandat să-ți dezvolți articolul pornind de la o poveste personală sau să îl completezi cu exemple personale. Ține seamă însă de faptul că nu toate subiectele permit o astfel de abordare.

2. Realizează tutoriale. Precizăm din nou faptul că nu oricărui subiect i se poate potrivi un astfel de material, însă dacă domeniul în care te afli, produsul ori chiar experiența pe care o recomanzi îți permit realizează un tutorial prin care să le explici cititorilor tăi, pas cu pas, ce au de făcut în acest sens.

3. Obține un interviu. Dacă timpul și contextul sunt favorabile încearcă să vorbești cu cineva implicat în povestea despre care scrii și realizează un interviu cu acesta. Un astfel de conținut iese adesea în față deoarece publicul interesat de subiect dorește să afle cât mai multe de la oamenii avizați, iar faptul că opiniile expuse de tine pe blog sunt completate cu opiniile altor persoane te poate ajuta.

4. Compune o listă. O listă poate prezenta, printre altele, un clasament, o enumerare de motive sau o categorie de produse expuse. De altfel, după cum probabil că ți-ai dat seama deja, inclusiv acest articol cuprinde o listă. Listele sunt bune pentru a delimita conținutul unui articol și te ajută de asemenea să obții o așezare cât mai bună în pagină.

5. Adaugă un infografic. Principalul avantaj al unui infografic este dat de faptul că e ușor de parcus și de înțeles de cât mai multă lume. Totuși pentru a putea realiza unul vei avea nevoie de câteva cunoștințe grafice, însă rezultatul va merita cu siguranță. Cu toate astea, dacă există deja infografice care te-ar putea ajuta să-ți completezi articolul și ai acordul creatorului le poți prelua direct pe acelea.

6. Prezintă informații de tips & tricks. Un articol cu tips & tricks poate fi extrem de util în cazul în care informațiile oferite de tine nu sunt ușor accesibile cititorilor. Cu toate acestea pentru a putea realiza un astfel de material cât mai complet vei fi nevoit să petreci mult timp documentându-te pentru a stăpâni cât mai bine subiectul despre care scrii.

7. Scrie o recenzie. Recenziile au în același timp o tușă personală, dar și o abordare obiectivă, deorece pornesc de la ideea că cel din spatele lor este o autoritate în domeniul. Dacă ți-ai găsit deja o nișă pe care te-ai specializat sau vrei să te specializezi poți începe să faci o serie de recenzii prin care să prezinți servicii sau produse cititorilor tăi, iar în timp vei putea deveni o voce ușor de recunoscut.

8. Oferă un studiu de caz. Indiferent că ești chiar tu realizatorul său sau că acesta a ajuns la tine într-un context anume poți oferi celor ce te citesc șansa să afle mai multe despre ce se află în spatele unei campanii oferind un studiu de caz asupra sa.

Vrei să nu ratezi nicio campanie?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Adaugă un comentariu la Opt tipuri de articole pe care le poti realiza pe blogul tau

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

627 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2559 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21085 postări la 446 campanii
cu premii în valoare totală de
226818 EUR
+425 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12444 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
13696
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6248
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

borseta dupa noi
Pret
21 pct.
perna emoji
Pret
20 pct.

Campanii în derulare

Tu cum iti pregatesti organismul pentru toamna?
PERIOADA: 17.09.2018 - 01.10.2018 ora 23:59
Mai sunt 8 zile
PREMII: Trei premii a câte 100 de euro fiecare
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Cum arata pentru tine cel mai puternic brand romanesc?
PERIOADA: 14.09.2018 - 30.09.2018 ora 23:59
Mai sunt 7 zile
PREMII: 3 premii a câte 100 de euro + câte 30 de puncte pentru fiecare câștigător
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor