Campionatul National de Blogging®:
 

Cum functioneaza sistemul Giftshop

Dragi bloggeri înscriși în Campionatul Național de Blogging,

Apreciem foarte mult eforturile depuse de voi în Campaniile Blogal Initiative, de aceea am creat acest Gift Shop.

Giftshop-ul Blogal Initiative este destinat în exclusivitate bloggerilor înscriși în Campionatul Național de Blogging. Produsele și serviciile prezente în Giftshop sunt puse la dispoziție de către sponsori și pot fi achiziționate doar de către bloggerii participanți la Campionat și doar în schimbul punctelor acumulate în campaniile desfășurate prin Blogal Initiative prin cumpărare directă sau prin licitație (produsele/serviciile nu pot fi achiziționate cu bani).

Sistemul de cumpărare prin licitație

Produsul are un preț inițial. În momentul în care un utilizator alege să cumpere produsul devine ultimul licitator (i se retrag punctele din cont) iar prețul produsului crește cu o anumită valoare. Dacă un alt utilizator decide să cumpere produsul la noul preț, utilizatorul anterior își primește punctele înapoi.

Un produs sau serviciu pus la dispoziție prin sistemul de licitație este considerat achiziționat doar la expirarea termenului de licitație, câștigător fiind ultimul care a ales să cumpere produsul.

Dacă cineva licitează în ultimele 3 minute, termenul de expirare al licitației se prelungește automat astfel încât să mai fie cel puțin 3 minute în care altcineva să poată decide dacă vrea să supraliciteze. În felul acesta evităm situația în care mai mulți ar vrea să liciteze în ultima secundă.

Sistemul de cumpărare directă

Produsele sau serviciile puse la dispoziție prin sistemul de cumpărare directă se achiziționează în momentul în care decideți să le cumpărați. Produsele sunt disponibile în limita stocului afișat pe site.

Punctele

În Giftshop pot fi folosite doar puncte acumulate în campanii toate punctele acumulate în cadrul Campionatului. Numărul acestora este afișat în profilul fiecărui utilizator în parte.

Pentru a putea licita în GiftShop este necesară acumularea în prealabil a minim 15 puncte din campanii, indiferent care este prețul afișat al produsului licitat.

În momentul achiziționării unui produs punctele se retrag definitiv de la utilizatorul respectiv influențând în acest fel și poziția acestuia în clasamentul Campionatului Național de Blogging.

Ce se întâmplă cu punctele în momentul în care licitez?

În momentul licitării pentru un produs punctele se retrag PROVIZORIU din cont influențând și poziția în clasament. Dacă altcineva licitează mai mult pentru același produs, PUNCTELE ȚI SE RETURNEAZĂ în cont.

Punctele se retrag DEFINITIV din cont doar dacă la final ești câștigătorul licitației sau doar dacă achizionezi un produs prin sistemul de cumpărare directă.

Valoarea inițială a produselor din Gift Shop este evaluată astfel încât cumpărarea lor să fie avantajoasă pentru utilizatorii înscriși în Campionatul Național de Blogging Blogal Initiative.

Fiind un singur produs și, cel mai probabil, mai mulți doritori, doar TU decizi cât de mult merită să dai pentru un produs din punctele pe care le-ai câștigat de-a lungul timpului în campanii. Dacă nu câștigi o licitație să nu îți pară rău :) Noi depunem eforturi continue pentru a aduce produse și servicii noi în Gift Shop astfel încât tu să te poți bucura cât mai repede și cât mai ușor de punctele acumulate.

UPDATE: Începând cu 9 aprilie 2014 am adus două modificări importante sistemului de funcționare a Giftshop-ului Blogal Initiative:

  • De acum înainte puteți folosi TOATE punctele obținute în campionat, deci și cele obținute pentru simplul fapt că scrieți articole pe blogul personal. Până acum puteați folosi doar punctele obținute în campanii. Am făcut această schimbare atât pentru a elimina confuzia cu privire la puncte cât și pentru a susține/premia activitatea bloggerilor care scriu cel puțin un articol pe zi pe blogul personal. Astfel, un blogger înscris în campionat poate acumula destule puncte la un moment dat pentru a licita sau cumpăra direct produse sau servicii din Giftshop fără ca acesta să fii participat neapărat la vreo campanie Blogal Initiative. Desigur, cei care participă la campanii sau cei care răspund la chestionarele de brandstorming vor obține bonusuri importante în puncte care le vor oferi un avantaj considerabil mai ales în cazul licitațiilor.
  • A doua schimbare este că de acum înainte puteți licita ORICE VALOARE între prețul curent în puncte al produsului și maximul de puncte pe care îl dețineți în momentul licitației. Prețul curent este întotdeauna mai mare decât ultimul preț licitat. Până acum puteați licita doar la valoarea curentă a produsului. De acum, veți avea posibilitatea de a licita o valoare între prețul curent și maximul de puncte pe care îl aveți la dispoziție. În acest fel nu veți mai fi nevoiți să supralicitați singuri pentru a duce licitația la o anumită valoare. De multe ori, această facilitate s-ar putea să vă scutească inclusiv de nevoia de a fi online la momentul finalizării licitației dacă prețul pe care l-ați oferit este destul de mare încât să nu poată fi supralicitat de altcineva.

Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (19)

  • avatar
    14 noiembrie 2012 la 16:23 |

    Sincer nu imi place. Imi aminteste de siturile alea care dau tepe pe care licitezi la fel, cu singura deosebire ca alea sunt pe bani (cu bani cumperi puncte sau ceva de genul) si daca licitezi nu mai vezi punctele/banii inapoi. Dar nici produse nu apuci sa cumperi, ca exista intotdeauna cineva care da mai mult(probabil din staff-ul lor). Lasati jocurile si licitatiile ca nu cred ca e ok. Puneti produse la preturi in puncte stabilite si fixe.Poate pare prea clasic magazinul asa, dar nici noi nu ne jucam, muncim pentru punctele alea.

    • avatar
      14 noiembrie 2012 la 16:25 |

      Multumim pentru parere. Nimeni n-a spus ca nu munciti. Toti muncim, chiar daca este o munca din placere. O sa luam in considerare parerea ta.
      O zi frumoasa.

    • avatar
      14 noiembrie 2012 la 21:25 |

      @cartus Mă bucur foarte tare că ai adus în discuție aceste aspecte :) E absolut normal să fii sceptic dar am o veste bună pentru tine, de fapt pentru voi toți.

      Niciunul din aspectele ridicate de tine nu se aplică în cazul nostru :)

      Probabil trebuia să fim mai clari:
      – dacă cineva licitează mai mult NU pierzi punctele. Acestea ți se returnează imediat.
      – întotdeauna știi exact cine a licitat mai mult (scrie pe site) deci nu putem licita noi cei din staff doar ca să creștem pretul :)

      Apropo, ai licitat până acum la vreun produs? Cum ți se pare?

    • 12 septembrie 2013 la 12:43 |

      Exact asa am patit eu…adica mam chinuit efectiv sa iau ceva si o persoana a luat cred ca vreo 4-5 licitatii..nu e corect..poate mai vor si altii…dar nu..cu cine sa discuti…:-j…

  • avatar
    14 noiembrie 2012 la 17:03 |

    Sistemul de licitație e confuz.

    O metodă mai onestă ar fi ca punctele acumulate să fie transformate în bani virtuali și produsele să aibă prețuri în bani. Cumpărarea să se facă numai direct, chiar dacă există numai o bucată în stoc.

    Jocul licitației nu are nici un sens pe acest site (care are alt scop) și este destul de depășit.

    • avatar
      14 noiembrie 2012 la 21:28 |

      @georgehari așa este, momentan sistemul de licitație este ușor confuz. O să încercăm să il facem mai clar.

      În privința necesității acestui sistem doar timpul își va spune cuvântul :) Noi considerăm că în acest fel e cel mai corect pentru toată lumea

  • avatar
    3 decembrie 2012 la 11:39 |

    Mi-ar place sa sa se prelungeasca licitatia la 30 de minute sau poate chiar 4-5 ore cand liciteaza cineva, ca nu vreau sa stau la panda cand vreau ceva ca doar doar vine altul. Desi pana la urma poate e ok si 3 minute, ca daca dupa 30 de minute tot nu s-a terminat licitatia e clar ca e batalie marea acolo.

    Si ma tenteaza toshiba ala :)) desi nu am puncte ca nu am mai avut timp de campanii :(

    • avatar
      3 decembrie 2012 la 11:50 |

      e bine ca-ti convine termenul propus de noi, pana la urma:) Daca te tenteaza, atunci lupta pentru el:P

  • avatar
    13 iunie 2013 la 12:06 |

    Nu am inteles! Eu pot sa adaug ceva in GiftShop?

  • avatar
    5 noiembrie 2013 la 15:55 |

    Nu-mi place absolut deloc ideea de licitatie. Nu toata lumea e acasa cand se incheie licitatia, am chiar mai multe argumente dar nu stiu daca va intereseaza. Prefer sa puneti la dispozitie 756 de caiete de ex., care sa valoreze un numar de puncte. Cei care detin numarul de puncte si doresc sa primeasca un caiet, s-o poata face. Mi se pare ca dati un covrig la 756 de persoane care scriu aici si ii mai si puneti sa lupte pentru el. Sunt pentru sistemul de cumparare directa !

  • avatar
    13 iulie 2014 la 5:11 |

    Buna ziua!
    Unde apare pretul de cumpărare directă al unui produs? Eu am vazut pana acum doar licitatii. Sau nu stiu eu unde sa ma uit?
    Multumesc.

    • avatar
      13 iulie 2014 la 16:32 |

      @Daniela, toate produsele existente acum în Giftshop sunt de tip licitație, pentru că, în general, există doar un singur exemplar și atunci este mai corect să îl obțină cel care și-l dorește mai mult (prin sistem licitație). Din când în când, există produse pe care sponsorii le oferă în cantități mai mari, și atunci noi le punem în Giftshop în sistem de cumpărare directă, pe principiul ”primul venit, primul servit”

  • avatar
    27 iulie 2014 la 11:01 |

    Dățile trecute pe când reușeam să adun vreo 40-50 puncte, se termina campania :( .Acum am 135 puncte și nu am ce licita, se încheie iar campania și iar rămân acolo punctele, pentru ce m-am chinuit să le adun? E cam ciudat, nu? Prima dată nu am reușit nici cum să adun chiteva puncte pentru o lanternă, acum am puncte, și ce folos de ele? :( . Multă sănătate

    • avatar
      28 iulie 2014 la 8:55 |

      Salutare, Zolty,

      Am tot avut produse in Giftshop până săptămâna trecută. Acum mai sunt câteva zile de Campionat şi n-are rost să mai adăugăm.

  • avatar
    8 aprilie 2016 la 10:37 |

    E cel puțin ciudat sistemul vostru.

Linkuri către această pagină:

Adaugă un comentariu la Cum functioneaza sistemul Giftshop

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

955 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2410 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
18404 postări la 398 campanii
cu premii în valoare totală de
199903 EUR
+302 de produse în Giftshop
în valoare totală de 9826 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. brinzoaicecugem.blog...
Lucian Branea
14900
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
14814
reach
3. denisuca.com
Denisa Bârgău
13600
reach

Gift Shop

smoke-sensor
Pret
80 pct.

Campanii în derulare

Cum ar trebui sa fie electrocasnicele viitorului?
PERIOADA: 06.01.2017 - 22.01.2017 ora 23:59
PREMII: Un frigider, un cuptor cu microunde și un aspirator
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Avantajele panourilor radiante cu infrarosu
PERIOADA: 05.01.2017 - 19.01.2017 ora 23:59
PREMII: 3 panouri radiante + câte-un premiu pentru fiecare blogger care se înscrie
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor