Campionatul National de Blogging®:
 
31
Mar

Castigatori campanie „Cat de convingatori sunteti?

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Blog

Mai jos aveți un mesaj de la Mednet + câștigătorii acestei campanii.

Dupa lungi „deliberari” am hotarat intr-un final care sunt castigatorii premiilor noastre, un ebook reader Kindle 6″ Wi fi si o camera foto digitala Samsung ST66. A fost greu!!! 

Inainte de a specifica si care sunt acesti doi viitori fericiti posesori ai premiilor, dorim sa va multumim tuturor pentru implicarea si originalitatea de care ati dat dovada in „ambalarea” mesajului pe care noi l-am avut de transmis.

Este necesar sa precizam si criteriile dupa care ne-am ghidat in alegerea castigatorilor: originalitate, crearea unui mesaj interesant, atractiv pentru cititori, a contat foarte mult si numarul articolelor postate pe blog (unii dintre voi au postat mai mult de un articol) si, nu in ultimul rand, ineractiunea cu cititorii (comment-uri, like-uri etc.).

Bazandu-ne pe aceste criterii, am hotarat ca premiile sa fie acordate dupa cum urmeaza:

Dacă v-ați făcut cont pe site-ul nostru și adresa de livrare este cea scrisă acolo, nu mai este nevoie să ne trimiteți datele de contact. În caz contrar, vă rugăm să trimiteți datele de contact ( telefon + str.) la adresa de e-mail contact [ at] blogalinitiative.ro

Nota:

  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici);
  • Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
Vrei să nu ratezi nicio campanie?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Link pentru trackback: https://blogalinitiative.ro/castigatori-campanie-cat-de-convingatori-sunteti.html/trackback

Comentarii/Trackbacks (26)

  • avatar
    31 martie 2013 la 22:27 |

    Felicitari castigatorilor !!!
    Bravo Andreea ai fost inspirata :)

  • avatar
    31 martie 2013 la 22:38 |

    observ de la campanie la campanie: creativitatea nu se mai puncteaza desi este ceruta, greselile de exprimare grave sunt trecute cu vederea si ….asa mai departe :)

    • avatar
      1 aprilie 2013 la 6:04 |

      Daca te-ai fii inscris la SuperBlog acolo ai fii vazut incorectitudine: articole castigatoare ce n-au respectat tematica, punctaj mare la articole care au inserate in text multe greseli gramaticale. Nu zic ca eu nu am gresit, sunt om, dar nici chiar asa…

      • avatar
        1 aprilie 2013 la 15:56 |

        Acolo ….e jale nu comentez :D. Oricum aici este altceva; se discuta cu noi, ni se raspunde la intrebari. Acolo e doar bataie de joc :D

  • avatar
    31 martie 2013 la 22:52 |

    De felicitat ii felicit si eu pe castigatori mai ales pe Andreea pe care o cunosc de pe facebook si o apreciez pentru multe lucruri.

  • avatar
    1 aprilie 2013 la 6:05 |

    Multumesc mult Blogal Initiative si Mednet! Exact acest premiu mi-l doream :)

  • avatar
    1 aprilie 2013 la 10:23 |

    tot mai mult se pune accentul pe promovare, cam gata cu povestile, e nevoie de PROMOVARE! de aici si toate discutiile. e si normal de altfel, intr-o piata in cadere… cam greu sa te-apuci de citit povesti, sub care se ascunde produsul, ce trebuie promovat pana la urma, la unii chiar agresiv.

    • avatar
      1 aprilie 2013 la 10:50 |

      Sunt de acord cu tine Marius si ca sa se elimine si mai mult subiectivismul ar trebui ca la inceputul fiecarei campanii sa se zica exact si direct de catre sponsori cum se doreste promovarea si criteriile care conteaza in jurizare, aici puteau zice simplu uite conteaza si jurizam dupa numarul de noi inscrisi care vin de la voi de pe site si nu mai existau discutii :)
      cred ca se pot diversifica campaniile nu este nici o problema numai ar trebui anuntate din start criteriile de jurizare in ordinea importantei
      De exemplu vor articole virale cu peste 1000 de vizitatori atunci faci un articol de can can, vor review atunci faci review la produse, site si ce-o mai fi numai cred ca asta trebuie anuntat ca sa stim cum sa-i satisfacem dorinta sponsorului intr-un mod cat mai eficient dar daca nu sti …
      sau de exemplu o campanie tine 1 luna si dupa 2 saptamani sponsorul si-a atins targetul sau nu l-a atins daca doreste si altceva sa spuna si mai poti face un alt articol dupa noi cerinte etc.
      variante sunt numai trebuie comunicate si prin asta un pic mai transparent nu ar mai exista discutii si nemultumiri :)

      • avatar
        1 aprilie 2013 la 12:31 |

        Am trait sa o aud si pe astea, ca nu suntem transparenti… Bun asa, sa vedem ce alte acuze urmeaza. Sunt chiar curios.

        • avatar
          1 aprilie 2013 la 13:17 |

          este greu sa multumesti pe toata lumea, mai ales ca suntem si in crestere ca nr pe BI :) mereu vor aparea discutii, clar, dar cu mici imbunatatiri pe ici-colo… vom vedea. sa inceapa deci RUNDA DOI! :)

        • avatar
          1 aprilie 2013 la 14:39 |

          Chiar nu era o acuza, nici prin gand nu mi-o trecut sa acuz, probabil nu m-am exprimat bine voiam sa-mi exprim o opinie constructiva sau pur si simplu o constatare. Ideea era ca la fel cum suntem cu totii diferiti si sponsorii sunt diferiti si probabil au cerinte diferite si modalitati de jurizare diferite, ei decid cui ofera premiile si n-am nimic de argumentat in situatia asta. Ce voiam sa scot oarecum la lumina este urmatorul lucru aveam la fiecare campanie aceleasi cerinte: respectarea briefrului, creativitate si implicare in campanie, aici am sesizat din punctul meu de vedere ca ar putea fi imbunatatit printr-o comunicare a doleantelor clientului sau a rezultatelor care le urmareste pentru ca mie mi-ar fi de un real folos, ma gandesc ca si altor bloggeri anumite informatii in plus daca este cazul la fiecare campanie in parte. Si eu lucrez si depind la randul meu de clienti si depun eforturi si consum energie ca ei sa fie multumiti si satisfacuti de serviciile si produsele oferite de mine, la fel cum depun eforturi si pasiune in articolele cu care particip la campaniile BI si as fi mult mai multumit si satisfacut daca articolele mele si-au atins atins tinta, chiar daca nu au fost pe placul sponsorului si nu au fost premiate, ideea e ca sponsorul sa fie multumit si satisfacut astfel incat si in viitor sa revina si sa apeleze la serviciile bloggerilor. La situatia asta m-am referit strict si chiar nu trebuie interpretat in alt mod :) Cred ca acum am explicat mai bine, daca nu o sa-mi dau silinta pe viitor sa explic mai bine.

          • avatar
            1 aprilie 2013 la 14:49 |

            Iuliu, am o intrebare: daca castigai la aceasta campanie, care era interventia ta?
            fii sincer, te rog.

          • avatar
            1 aprilie 2013 la 15:00 |

            Aceeasi ar fi fost opinia pentru ca nu m-am referit la castiguri m-am referit strict la situatia constata de Marius Mandache cu care am fost de acord asa ca te rog nu judeca altfel.

          • avatar
            1 aprilie 2013 la 14:55 |

            Fair enough. Sa stii ca nu e chiar asa usor sa multumesti pe toata lumea. Dar noi incercam. Poate nu cu viteza cu care vreti voi (si noi, daca tot vorbim :D), dar suntem pe drumul bun. Ma rog, cel putin asa credem noi. Caci daca nu am crede nu am mai povesti acum :))

          • avatar
            1 aprilie 2013 la 15:13 |

            Normal drumul este bun si va felicit pentru asta diferenta dintre BI din decembrie si cel de acum este foarte mare. Sunt constient ca nu poti multumi pe toata lumea si nici n-am avut macar pretentia asta :)
            Ideea este ca platforma sa fie cat mai atractiva atat pentru sponsori cat si pentru bloggeri si in timp cred ca optimizarea o sa fie tot mai buna si calitatea o sa creasca … principiul e simplu cu cat sponsorii vor fi mai multi si mai multumiti vor oferi mai multe premii si mai multi bloggeri vor fi bucurosi sa le castige :)

          • avatar
            1 aprilie 2013 la 18:21 |

            Baieti, sa stiti ca eu sunt creativa:)). Am o imaginatie tare bogata :)). Lasati discutiile astea filozofice ca sa ma pot bucura si eu in voie! Si Loredana sa sti ca Iuliu chiar s-a bucurat pentru mine, se astepta sa castig si i s-a parut dreapta jurizarea. Ideea e ca suntem deceptionati de SuperBlog, desi nu suntem nici ultimii in clasament :P. Ne-am pierdut timpul degeaba, cand puteam concura la campanii foarte interesante si frumoase, am pierdut pana si campania de la leofex. Apoi, unde sa ne varsam si noi ofurile !? :)) Chinezu nu are nici o vina si asteptam noi campanii interesante la care o sa participam cu drag :)

  • avatar
    1 aprilie 2013 la 13:25 |

    Felicitariiiiii

  • avatar
    1 aprilie 2013 la 18:50 |

    Baaa, eu trebuia sa castig campania asta! Ce blat e asta, bai, Blogal Initiative? Ce, trebuia sa si particip ca sa o castig?!

  • avatar
    2 aprilie 2013 la 10:57 |

    Nicidecum, trebuia sa dormi si sa stai relaxat :))

Adaugă un comentariu la Castigatori campanie „Cat de convingatori sunteti?

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

730 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2581 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21441 postări la 457 campanii
cu premii în valoare totală de
231013 EUR
+473 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13194 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
16463
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
6030
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Momentan nu exista produse disponibile!

Campanii în derulare

Fb Posts Reveal Enter the Void
Ce filme de festival ti-ai dori sa vezi pe platforma TIFF Unlimited?
PERIOADA: 06.06.2019 - 20.06.2019 ora 23:59
PREMII: 3 x abonamente pe un an la TIFF Unlimited
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Ce spune despre o femeie manichiura pe care o poarta?
PERIOADA: 04.06.2019 - 18.06.2019 ora 23:59
PREMII: Produse Victoria Vynn în valoare totală de 3.015 lei + premii în bani în valoare totală de 550 de lei
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Tu cum economisesti energie la tine acasa?
PERIOADA: 29.05.2019 - 12.06.2019 ora 23:59
PREMII: locul I: 700 lei, locul II: 500 lei, locul III: 300 lei, plus invitații duble la Electric Castle pentru toți trei

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor