Campionatul National de Blogging®:
 
04
Mar

Castigatori campanie „Care credeti ca sunt avantajele existentei unui site pentru un hypermarket? „

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Blog

Edit later: Am primit câteva cuvinte frumoase de la Cora despre această campanie:

La cora suntem fanii inversunati ai clientilor nostri. Ne place de ei:) Si nu numai pentru ca e job-ul nostru sa ne placa de ei, ci si pentru ca atunci cand facem ceva si vedem ca are ecou, suntem foarte incantati. Si am vazut ca cei ai caror fani suntem, clientii, sunt foarte prezenti on-line. Era firesc sa incercam sa le oferim o platforma la fel de cool si de naturala si de …faina ca si ei… Am avut emotii ca poate nu ne-a iesit si ca fiind un site atat de altfel pentru un hipermarket clientii nostri nu vor aprecia. Si de aceea ne-am gandit ca o campanie pe Blogal Initiative, ca un audit cu criticii cei mai feroce si mai documentati pe mediul online si nu numai, ar fi cel mai potrivit next step. In plus, printre acesti bloggeri, unii  ne pot fi si clienti si am avea un tip de punct de vedere, deja si din perspectiva off-line-ului sau pot fi persoane care n-au fost niciodata intr-un hipermarket cora si atunci, cu atat mai bine, am avea alt punct de vedere, al internautului experimentat pur si simplu.

Si am apreciat toate articolele si le-am citit cu aviditate, urmarind in fiecare zi sa vedem cine ce a mai scris, site-ul nostru e pe intelesul oamenilor sau e doar un proiect al nostru preferat?, e ok integrarea social media?, se prinde cineva ca am vrut un home page customizabil?, gasesc promotiile in site? ce nu merge si nu ne-am prins in euforia lansarii? etc

Si desi citisem articolele, unele si de cateva ori, si desi am stat si am organizat informatia din articole pe masura ce se contura campania, cu toate acestea am lasat pana in ultima clipa momentul jurizarii pentru ca stiam ca va fi greu de ales.

Si a fost asa de greu incat am decis sa dam 5 premii in loc de 4. Orice faceam si oricate filtre aplicam, nu ne dadea cu 4….

Fiecare rand pe care un blogger l-a scris despre noi, l-am disecat si il vom diseca in continuare ca sa putem optimiza site-ul si fiecare din cei care au stat si au navigat si scris despre el are toata consideratia noastra si suntem fanii lui.

E prima campanie de acest tip, dar ne vom mai gandi la altele similare, campanii in care ne vom prezenta cu sinceritate in fata audientei.

Si vom astepta de fiecare data, cu sufletul la gura, feed –back-ul ei documentat.

Înainte de a anunța câștigătorii dorim să vă dăm o veste bună. Cei de la Cora au decis să acorde 5 premii în loc de 4. Au fost super încântați de campanie. Așadar, în urma jurizării, clientul a decis ca premiile să se ducă către…

*Cu punctele acumultate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici )

Dacă v-ați făcut cont pe site-ul nostru și adresa de livrare este cea scrisă acolo, nu mai este nevoie să ne trimiteți datele de contact. În caz contrar, vă rugăm să trimiteți datele de contact ( telefon + str.) la adresa de e-mail contact [ at] blogalinitiative.ro.

 

Vrei să nu ratezi nicio campanie?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Link pentru trackback: https://blogalinitiative.ro/castigatori-campanie-care-credeti-ca-sunt-avantajele-existentei-unui-site-pentru-un-hypermarket.html/trackback

Etichete:

Comentarii/Trackbacks (14)

  • avatar
    4 martie 2013 la 11:38 |

    Felicitari castigatorilor!!

  • avatar
    4 martie 2013 la 11:52 |

    Foarte bune articolele… mie una mi-au placut!

  • avatar
    4 martie 2013 la 12:35 |

    Multumesc pentru premiu!
    O surpriza placuta si neasteptata.
    Felicitari castigatorilor si tuturor participantilor!

  • avatar
    4 martie 2013 la 12:35 |

    Cred ca oamenii astia de la Cora ar trebui sa-si bage mintile in cap.

    De ce ma puneti sa scriu articole despre „Care sunt avantajele unui site pentru un hipermarket” si voi premiati articole in care nu se ofera nici macar 1% feedback ci se face panarama.

    Vreau sa fac si eu o campanie in care sa cer feedback despre cum se foloseste Pinterest ca sa aduc fani in magazine si sa-i premiez pe cei care dau repin la poze cu pisici si mancare.

    Pe scurt, ceri una dar vrei alta. Spune-mi ca e o campanie doar de buzz, doar pentru linkuri si am sa-ti scriu doar pentru linkuri. Nu-mi cere feedback daca nu-l vrei, altfel imi irosesti timpul.

    • avatar
      4 martie 2013 la 13:12 |

      :) eu am avut 3 articole pentru cora. cu si/sau fara feedback. fiecare il percepe in felul lui. spor!

    • avatar
      4 martie 2013 la 13:40 |

      „Panarama”? Aha, bun. Hai ca m-am lamurit.

      • avatar
        4 martie 2013 la 14:38 |

        Asa ai un talent „sa te lamuresti” si sa te oftici peste masura. Eu am avut ceva de impartit cu cei care au ales castigatorii, nu cu organizatorii.

        Incearca sa vezi obiectiv ceea ce-am scris si sa nu te mai superi din orice.

        N-am zis ca toate articolele sunt panarama si nu am spus ca asta ar insemna ca sunt slabe calitativ. Pe mine ma deranjeaza faptul ca clientul nu a stiut ce vrea.

        Timpul in care am scris articolele respective este irosit pentru ca ei n-au stiut ce sa ceara. Daca imi ceri un feedback despre siteul tau si despre importanta siteurilor pentru hipermarketuri, atunci jurizeaza in functie de aceste criterii nu dupa cum bate vantul.

  • avatar
    4 martie 2013 la 16:37 |

    Subscriu si eu la ce a spus Catalin Baciu,una se cere si alta se premiaza,asta nu inseamna ca articole premiate nu sunt bine scrise ci … Dar asta e,au ales asa ca au vrut.Felicitari castigatorilor!

  • avatar
    4 martie 2013 la 18:25 |

    Nu știu ce să mai cred despre astfel de campanii…E prima la care particip…și se pare că sunt șmecherii pe aici…Articolele premiate nu mi se par a fi ceva spectaculos, probabil ei au punctat faptul că au scris mult și degeaba…Interesant e faptul, că la startul campaniei, am avut niște criterii impuse, însă premiile au fost acordate după alte criterii…

    Feedback 0. Cel puțin am băgat link-uri frumos către site-ul Cora, dar se pare că nu contează într-o pagină web pentru ei…Interesant…Să mai particip?

  • avatar
    6 martie 2013 la 11:58 |

    In studiul de caz de la aceasta campanie veti gasi si cateva cuvinte frumoase de la Cora:).
    http://blogalinitiative.ro/studiu-de-caz/care-credeti-ca-sunt-avantajele-existentei-unui-site-pentru-un-hypermarket

Adaugă un comentariu la Castigatori campanie „Care credeti ca sunt avantajele existentei unui site pentru un hypermarket? „

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

666 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2593 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21574 postări la 461 campanii
cu premii în valoare totală de
232133 EUR
+492 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13593 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
2. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach
3. piratulcinefil.wordp...
Simion Benea
1500
reach

Gift Shop

Twister
Pret
30 pct.
Licitatie incheiata
tp-link
Pret
36 pct.
Licitatie incheiata
WWF
Pret
35 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor