Campionatul National de Blogging®:
 
18
Jun

Castigator campanie „Castiga cu Paravion un city break in Cipru”

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Blog

În urma jurizării, câștigătorul campaniei este Răzvan Bucur, care a participat cu această postare. 

Premiile campaniei:

  • Un city break in Cipru în perioada 21-24 iunie, cu diurnă în valoare de 100 de euro pentru fiecare blogger, oferită de Blogal Initiative.
  • Puncte Blogal (50 pentru bloggerul câștigător).

Dacă ti-ai făcut cont pe site-ul nostru și adresa de email este cea scrisă acolo, nu mai este nevoie să ne trimiți datele de contact. În caz contrar, te rugăm să ne trimiți datele de contact ( telefon) la adresa de e-mail contact [ at] blogalinitiative.ro

Nota:

  • Imediat dupa incheierea campaniei, pe data de 19 iunie, reprezentantii Blogal Initiative si Paravion.ro vor lua legatura cu bloggerul castigator pentru a stabili detaliile calatoriei. Va rugam sa tineti cont de faptul ca perioada in care veti merge in city break este 21-24 iunie, asa ca va rugam sa fiti cu bagajele pregatite:D.
  • Bloggerul castigator va merge in city break impreuna cu bloggerul propus in postare.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici).
  • La această campanie nu se aplică sistemul de jurizare prin votarea participanților
Vrei să nu ratezi nicio campanie?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:

Comentarii/Trackbacks (69)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 18:37 |

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    PARTY BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    DEJA M-AM IMBATAT CA PORCUL!!!!!!!!!!!

  • avatar
    18 iunie 2013 la 18:51 |

    Adică ultimii sunt cei dintâi? Încă funcţionează în România asta? :)

    • avatar
      18 iunie 2013 la 19:11 |

      Nu contează când ne-am înscris, contează ce-am scris. Eu aveam scris demult, dar nu știam dacă Răzvan se bagă. Și s-a băgat. Si-asa am postat si eu.

      • avatar
        18 iunie 2013 la 19:28 |

        Ei, spanac! :) Câtă pleaşcă: buzz deloc, implicare ioc, creativitate, hmm…să zicem că.
        Am un prieten regizor care ne zicea aşa înainte de spectacol:”Baftă, că petru succes mai trebuia muncit!” …abia azi m-am luminat unde bătea.
        Zău dacă înţeleg campaniile companiilor. Şi oricum, zic aşa, de ochii mei, nu te ambala! ;)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 19:29 |

    *pentru, nu Petru. Ăla e un sfânt pe la nişte Porţi. :)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 19:38 |

    Da-i pace, Olimpia. Articolul sau nu respecta cerintele concursului – link-ul este catre http://www.paravion.ro/si nu catre http://www.paravion.ro/bilete-de-avion

  • avatar
    18 iunie 2013 la 19:45 |

    Articolul care a castigat premiul la concursul “CASTIGA CU PARAVION UN CITY BREAK IN CIPRU” organizat de BlogalInitiative nu respecta cerintele concursului – link-ul este catre paravion.ro/si nu catre paravion.ro/bilete-de-avion

    • avatar
      18 iunie 2013 la 20:01 |

      Răzvane, ca să te Bucur(i) şi mai mult de plecare, pune repede şi trei motive vizibile pe(n)tru care să vrem să folosim paravion.ro. Cred că era una din cerinţe, nu, BlogalInitiative?
      Partenerului meu de joacă(că acuma văd că era o joacă, nu ceva serios)nu i s-a validat un articol, că nu erau vizibile cele 3 motive…a trebuit să refacă articolul. Dar, fireşte, avea tot timpul să facă asta, noi am scris din timp. :)

      Tudor, a corectat deja. Păcile vin ele, dar după războaie…că doar nu din senin, hehe.

      • avatar
        18 iunie 2013 la 21:15 |

        din pacate blogalinitiative cade in niste jocuri urate ! Macar sa se stearga de la componenta juriului partea care mentioneaya ca membrii BL sunt in juriu ! Sa mai amintim de THASSOS ?

        • avatar
          18 iunie 2013 la 21:56 |

          Te invit să susţii campania mea pro-creativitate de mai jos, Valy!
          Jocurile le bănuiam, dar am sperat că sunt deştepţi. Se vede de la o poştă(par avion?…) cine şi ce articole au creat buzz în jurul articolelor pentru companie. Asta dacă au citit. Înţeleg să câştige altcineva, dar să schimbe regulamentul! Trădare-trădare, da’ s-o ştim şi noi!

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:00 |

    acum le respectă, tudor. linkul a fost modificat. curios că dimineaţă articolul nu era validat.
    şi mai curios este că nu văd respectată cerinţa următoare: „Scrie pe blogul tău 3 motive pentru care este foarte simplu și util să folosesti portalul Paravion.ro atunci când vrei să îți rezervi bilete de avion.”
    dar… noi să fim sănătoşi. tudor, mergem în vacanţă aşa cum am vorbit! ;)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:06 |

    Felicitari castigatorilor si distractie faina!!!

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:10 |

    Am desfacut o bere in cinstea lor

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:12 |

    tudor, a fost o onoare pentru mine să fac echipă cu tine, olimpia şi tiberiu vă mulţumesc pentru că am avut ocazia să ne încrucişăm opiniile, cuvintele.
    şi gata cu buzz-ul.

    • avatar
      18 iunie 2013 la 20:19 |

      Şi pentru noi, Psi©ă! Îmi zicea Tiberiu, vezi că a mai băgat psi©ă-ta şi cu staupenet încă unu’, noi nu mai băgăm unu? Mai motivat ca el…Bine mi l-am ales! :P
      Să ne bucurăm, dară, pentru companie. A noastră! :)

      • avatar
        18 iunie 2013 la 20:26 |

        *”vezi că au”, că-s doi… almanahe, scrie corect, măi! :roll:

        • avatar
          18 iunie 2013 la 20:32 |

          fatăăă, aşa se face buzz? ne divorţezi public după ce ne-am silit să ne adunăm doi câte doi? :)))

          • avatar
            18 iunie 2013 la 20:39 |

            de fapt, voiam a zice „au” într-un comentariu diferit, ca să creez buzz! Uite-aşa învaţă şi lumea ce înseamnă buzz marketing…pastele cu copy sunt „câh”! ;)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:25 |

    gata, mai, lasati-i sa-si faca bagajele in liniste. Au si ei constiinta :)

    • avatar
      18 iunie 2013 la 20:30 |

      îi!
      să le punem ş-o muzicuţă. kamuran ebeoglu, compozitor cipriot.
      http://www.youtube.com/watch?v=V3d9HJYdxXA

      • avatar
        18 iunie 2013 la 20:37 |

        Au şi viteză de reacţie bună! :) Mai bine vorbim la telefon, nu cred că vine cineva să ne explice suplimentar mecanismul acordării premiului,
        care, în niciun caz nu e cel anunţat la start.
        Mecanism am zis? Voiam a zice maşinaţiune…Of, sinceritatea mea debordantă! :roll:

  • avatar
    18 iunie 2013 la 20:39 |

    Felicitari celor care au scris articole frumoase! Se stiu ei! :)

    • avatar
      18 iunie 2013 la 20:42 |

      Se ştiu, se ştiu! E limpede…precum şi câştigătorii campaniei se ştiau în avion deja. Evidenţa ne sss…coate ochii.

  • avatar
    18 iunie 2013 la 21:22 |

    Creativitatea e în chin…gi (deşi unii o folosesc pe post de dop de apă). Ştiţi câte semnificaţii poate avea chinga? Oho!(un oho factorial) Păi, să vedem! Chingă mai e şi cătușă, cocoșlău, coțofană, găinar, martac, primblă, prinsoare, scleamă, limba-caprei, curmeziș, mijlocaș, pod, război ş.a.m.d.

    Ei, iată, că ar cam fi nevoie de o cască rodeo, cap artistic, fiindcă te poţi lovi de însemnătatea cuvântului. Eu le-aş interzice câtorva cuvântul, fiindcă a fi creativ nu înseamnă să pupi. Acolo serveşte numai instinctul primar şi schimbul de salivă. Plus rujul, în mai multe nuanţe. Şi locul călduţ, fireşte. Dacă ai cârmă, ai direcţie! Dacă n-ai, efect de bumerang. Coarda de salvare nu-ţi foloseşte la nimic.

    -Fii creativ!

    -Îhî! De care să fie? De tobă(de carte) sau de verde(de Paris)? Mai bine de treflă!

    Creativitatea e precum o bicicletă de închiriat. Habar n-ai cine şi-a mai aşezat gândul pe şa. Şaua de final de poveste. Aud că bicicleta viitorului îşi va modifica şaua în funcţie de teren.”Când urcă, şaua se mişcă sus şi în spate, creând o poziţie mai bună, astfel că biciclistul(creativul, adică) este în echilibru”, zic producătorii. Trai, neneacă!

    Bineînţeles că o bicicletă remarcabilă are nevoie de suporţi.

    – Suporţi?

    – Suport! Suport orice fel de comparaţie.

    Suportul e pentru transport. Şi pentru cei rezistenţi la gradul(rece) de comparaţie. Doar pentru ce-s team-building-urile, la o adică?

    Creativitatea asta, sau alta e o tură cu caiacul pe râu sau lac. N-ai nevoie decât de veste. Şi padele, şi butoaie impermeabile, şi instructaj, şi însoţitori/ ghizi. Plus răcoritoare şi gustări.

    Ca să fii creativ e musai să ai totuşi şi remorca potrivită. E ca şi cum ai avea o rulotă, utilată cu de toate, dar deschisă. Recomand cutiile de transport animale. Sunt sigure şi nu-ţi scapă niciun animăluţ rătăcit şi speriat de drum. Traseul nu e tocmai lin.

    Mie una, îmi plac competiţiile sportive. Nu neapărat să particip. Să mă uit! Uit tot felul de lucruri… Să mă uit pe mine e cel mai uşor. De când mă ştiu, simt asta. Mi-a şi ieşit de vreo câteva ori. Depinde de evenimente şi… ture. Oricum ar fi, ai nevoie de ceasuri multe de antrenament. O adevărată inginerie creativă, ar spune unii. Ai nevoie de simţ artistic şi capacităţi serioase de fabricare.

    Spre exemplificare, uite o temă: mâine ninge! Păi, nimic mai simplu… Şi dacă e soare, tot la fel, şi dacă plouă… Mâine e soare, mâine plouă! Aşa…şi? Păi, nu cumva te-ai îndepărtat de subiect? Te-ai! Cerinţa-i una, dar înţelesurile-s întotdeauna mai multe. Mai bine plouă. Eu mă fac că plouă mereu. Până când mă fac că e soare. Şi-apoi ninge…iarăşi.

    -Ai schiuri? Ai suporţi? (iarăşi suporţi, dar e o repetiţie benefică). Alunecare uşoară atunci! Uite nişte lanţuri, sunt ideale pentru albul pufos. Sunt simple şi robuste. Plasă de lanţ cu zale fine, reversibilă. Montaj? Din poziţie staţionară.

    Creativitatea ţine, mai ales, de ochelari. Căutări în ape marine, ori în avalanşe…Nu în sudoare, sudoarea e a muncitorilor de rând. Creativii adevăraţi nu asudă!

    Pentru siguranţă şi confort, ai nevoie de staţii.

    – Coborâţi aici?

    – Nu, nu! La prima! Aşa îmi place mie să mă amân. În fapt, nu cobor deloc!

    Amânările sunt un fel de antene. Unele nu se îndoaie deloc. De ale mele mă îndoiesc! Câteodată-mi zic că-s fluture, când de fapt nu-s! Aripi am, dar asta pentru că urăsc târâturile. De orice fel! Deşi târâtul e toată treaba în ziua de azi. Îţi conferă vizibilitate. Atunci ce-oi fi? În orice caz, o zburătoare. Când zbori, mai cad şi pene. Ei, şi ce? Le aduni în genţi potrivite. Le şi numerotezi, pentru posteritate: pana 1, pana 2… Rămâi în pană? Nimic mai simplu! N-ai nevoie decât de un redresor de baterie! Alimentare! Ăsta e cuvântul…Pe urmă vine, firesc, păstrarea alimentelor.

    Dacă-ţi plouă(fie şi numai în gură) ai nevoie de niscaiva impermeabile. Siguranţa cheilor e foarte importantă. De-aici şi interpretările…Hai, că nu-i greu! Sunt câteva chestii esenţiale.

    A fi creativ nu înseamnă să schimbi lumea. Viitorul începe azi, vorba serialului. Oricum ar fi, trezirea nu vine odată cu dimineaţa asta. Nici cu următoarea. Câteodată nu vine deloc. În aşteptare, iei loc la masa lor. Aşa-ţi vin şi ideile, de fapt. Când te amesteci printre ei. Le iei pulsul şi-apoi îl aşterni pe hârtie. Devii un fel de action camera. Un excursionist activ. Ei te fac să fii real!

    Apropo de action ăsta, eu folosesc google chrome şi i-am adăugat ca extensie, traducerile. Nu pentru că n-aş înţelege, dar mă distrează traducerile. Mai ales cele din română în română. Spre exemplu, în dreapta, sus, pe wordpress, scrie acum sub setări:

    -Înainte de te-a lovit, publică! Vă rugăm să actualizaţi conexiunea dvs…(îmi place dialogul, recunosc!)

    E greu cu conexiunile, deşi pui la îndemână vestele de salvare, padelele şi pagăile. Să tot vâsleşti! Iar dacă-ţi place înotul, hehe…te-arunci. Mie îmi plac apele tulburi şi dopurile de urechi. Nu mai zic de clipsul de nas…e fantastic!

    Să fii creativ nu e greu! Un baton energizant, pac, o idee… Ţine de zvâc!

    Dacă aerul e condiţionat…mmm, aici e altă mâncare. Tot cu solzi! Recomand tratament superficial, nu se merită! Oasele sunt mici şi te poţi îneca.

    -Hai, gata! Atât despre surf! Mai rămân câteva netratate, dar nu vreau să exagerez. Contează oprirea! Ca şi pornirea, de altfel! Mă înec la mal. Aşa sunt sigură că voi supravieţui.

    Mâine are un nu ştiu ce care uite, prinde contur!
    Oricum, mult zgomot pentru nimic(mi-am zis că mai bine zic eu asta, decât alţii)! Nimicul de la care se porneşte…orice! Chiar şi o altă călătorie în Regatul ăsta alb, de hârtie.

    :) Restul staţi să suportaţi…nu numai căldura de-afară. Vă mai aruncă câte cieva câte-un os. Eu oricum îl am pe al meu. O(limpia) S(ăpunaru).
    Mda…aşa-mi petrec eu timpul liber. Clăbucesc! :lol:
    N-ar strica să mai ies la aer…Să-mi vizitez copacul preferat, spre exemplu…la urma urmei, de-acolo a început totul.

    Acesta e un advertorial pentru Creativitate! Susţin campania!

  • avatar
    18 iunie 2013 la 21:36 |

    Nici mie nu imi iesea atat de creativ :))

    • avatar
      18 iunie 2013 la 21:44 |

      Doi, deci!
      Cine mai vine? Simulăm o rundă de votare? Că dacă n-a fost cu voturi, care, oricum…pfff…hai, că ies în oraş,la aer! Cre’că unii ar crede că am mai multe…aere. Mă prostesc, staţi liniştiţi! Ştiu să pierd! Dacă am ce să pierd…da’ de unde, că bag seamă că nici nu era. :)
      Tudor, pupici!

    • avatar
      18 iunie 2013 la 21:51 |

      Bun! Deci c-o pisică, trei! Cifră fatidică!

      • avatar
        18 iunie 2013 la 21:55 |

        vezi că am noo vieţi! să ţii seama, da? :P

        • avatar
          18 iunie 2013 la 22:16 |

          Eu ţin…ţin şi la glumele mele. Dar şi la seriozitatea mea. Am zis că plec în oraş, plec! :)

          Dacă sunteţi curioşi, toţi ceilalţi, citiţi toate articolele care au participat în campanie! Şi fiţi sinceri! ;)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 22:01 |

    Mi se par pertinente comentariile de pana acum. Si eu fac eforturi sa inteleg modul de jurizare al postarilor. Nu intotdeauna, e drept, dar de prea multe ori, iarasi este adevarat. La sfarsitul acestei editii voi reveni cu unele pareri. Personale, evident.
    Si pt ca se poarta dedicatiile, ca e tot de-acolo
    http://youtu.be/m3YqwPoEFmw

    • avatar
      18 iunie 2013 la 22:30 |

      :) O fac eu pe gaz(pe foc)da. Dar văd că au şi ei susţinători destui, 28 de like-uri într-un minut, e o performanţă. Cu 4 oameni cu păreri pertinente(5, de fapt, că ştiu că Tiberiu, partenerul meu mă susţine, chiar dacă nu ştie acum pe unde bântui) nu se „rejurizează” o campanie. Dacă-mi scrie Domnul Remuş Vişan că asta şi-au dorit de la campanie, atunci mă declar mulţumită…până atunci suspectez(cu argumentele vizibile, de altfel, chiar şi chiorilor)un MARE BLAT.

  • avatar
    18 iunie 2013 la 22:50 |

    Din pacate, dragii mei, nu se rejurizeaza nimic. Culmea, au fost campanii la care a castigat talentul. Dar nu acolo unde premiul era asa de frumos. Si la tabara in Thassos au fost comentarii, si inca justificate. Si ce daca? Cainii latra, caravana trece, pleaca in Cipru :)

  • avatar
    18 iunie 2013 la 23:18 |

    Ar fi trebuit sa fim o comunitate, nu sa ne scoatem ochii ca pe ulita.
    Eu cand am urlat cand a castigat cineva cu un articol jalnic am zis doar o data ca-s dezamagit. Atat. N-am mai stat sa scriu romane.
    Unde e creativitatea?
    Ia spuneti-mi mie va rog cati ati scris in articole chestia asta.

    Calitatea serviciilor oferite este certificata si de castigarea premiului Best Web Reservation System in cadrul eTravel Conference 2013 – Cel mai mare eveniment national de comert si promovare online dedicat industriei de turism din Romania.

    Va rog, linkuri.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 0:15 |

    Comunitatea poate exista foarte bine si daca cineva semnaleaza un lucru care nu i se pare normal, corect, etc. Nu sunt de acord cu nicio rejurizare ca nu se mai termina cu contestatiile. Nu s-a acordat premiul pe baza citatului de mai sus (ce creativitate este in cazul sublinieriii unor merite recunoscute ?), asta este clar. Sunt alte indicii mult mai „serioase” in acest domeniu…Cine are placere le poate descoperi.

    • avatar
      19 iunie 2013 la 0:26 |

      Nu rejurizarea e prioritate. O simplă motivare din partea companiei închide gurile(chiar şi pe-a mea!), fiindcă dacă ăsta înseamnă marketing, cu 0 like-uri, 0 comentarii, 0 vizibilitate, eu mă duc să mă culc!

  • avatar
    19 iunie 2013 la 0:47 |

    Încă aștept linkurile celor care au scris despre ceea ce a zis Răzvan.
    În plus, pentru că văd că ați sărit în sus pe tema linkurilor din articol, paravion.ro este egal cu paravion.ro/bilete-de-avion.
    Are redirecție. Asta o avea dinainte să scriem noi articolele. Deci nu văd personal nicio neregulă aici. Veniți măcar cu argumente solide.

    • avatar
      19 iunie 2013 la 1:09 |

      Zău, acuma chiar te-aşteptai să nu fie discuţii? :) Ai citit articolele? Ele sunt argumentul.
      Decât să construim împreună încă o comunitate în fals…mai bine te du şi bea şi bucură-te de câştigul acestei campanii câştigate pe MERIT.
      Atâr pentru în seara asta. „Uliţa” pe care ai intrat azi e una a eleganţei în a contesta. Sper să înţelegi cândva şi să ne împrietenim. :)

    • avatar
      19 iunie 2013 la 7:45 |

      paravion.ro nu este paravion.ro/bilete-de-avion – prezenta acelui redirect face obiectul unei alte discutii.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 1:25 |

    Eu cand am comentat am fost tratat ca un paria și nu mi-a tinut nimeni partea.
    Acum s-au gasit multi. Si tu ai pornit aceasta discutie. Era normal sa fie discutii, insa acum ma simt eu lezat.
    Si normal sa raspuns unor acuzatii care mi se par nefondate.

    • avatar
      19 iunie 2013 la 2:32 |

      1 Spanac , la ce ai comentat ca eu am pierdut firul !
      2 . spanac , sa nu crezi ca ai motiv sa nu fii prezent la evenimentul Danone , ca asta nu ti-o iert :D
      In rest numai bine ! ::D

      • avatar
        19 iunie 2013 la 3:26 |

        cum sa nu fiu prezent? de data asta vin si cu-n bidon de 5 litri sa iau lapte…

        • avatar
          19 iunie 2013 la 5:24 |

          Tu, Francisc, fă-ţi bagajele! :P Lasă vacile(de muls…)
          Omul(g) Valy, nu-i niciun FIR, MĂ tem.:P

  • avatar
    19 iunie 2013 la 1:28 |

    Vreau sa fiu cat mai neutru si obiectiv in opinia mea strict personala si neinfluentata de nimeni cred ca se face o mica confuzie intre cretivitate literara si creativitate de marketing si vanzari.
    La fel si cu crearea acelui buzz amintit mai sus in comentarii.
    Am recitit toate articolele participante din perspectiva unui nou venit adica am facut un exercitiu de empatie si m-am pus in locul unui cititor oarecare care intra pentru prima data pe un articol participant la campanie.
    In primul rand vreau sa felicit pentru creativitate si pe Olimpia dar si pe Camelia, chiar mi-au placut mult articolele dar citindu-le am si uitat de paravion ramanand in minte cu o placuta impresie si admirand creativitatea autoarelor „Jos Palaria!”, urmarind si comentariile de sus pana jos de la articole care sunt multe am ramas cu o placuta impresie generala si cu dorinta de a reveni si in viitor sa urmaresc atat articolele dar si comentariile, in schimb am uitat cu desavarsire de paravion.
    Am citit si articolul castigator, urmaresc firul povestii pana ajung la chestia cu licitatia si ma opresc gandindu-ma pfoaiii am intrat de atatea ori pe site la paravion participand cu 3 articole si desi stiam de licitatii am intrat din nou instinctiv fara sa-mi dau seama sa vad oare nu e o licitatie in desfasurare, mi-am revenit in cateva secunde si m-am reintors la firul povestii pana am ajuns la pariul pe 5 clickuri si mi-a venit primul gand pfoaiii nici macar nu mi-a trecut prin cap ia sa verific daca astia doi fac misto si am mai intrat din nou pe paravion ca sa faca verificarea desi am facut-o de mai multe ori si am testat-o nu am numarat clickurile, in fine am terminat lectura si am intrat la spanac sa vad articolul.
    Concluzia la articolele doamnelor m-am scufundat in lectura cu placere de am uitat de paravion :) si cat priveste articolul castigator desi am participat la campanie si stiam situl paravion pe de rost cum s-ar zice m-a facut sa mai intru pe site de 2 ori. Nu-mi ramane decat sa-l felicit si pe castigator pentru creativitate de marketing „Jos palaria!”
    Experimentul l-am facut din curiozitate.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 2:27 |

    Ah, Iuliu! De management cultural ai auzit? :) E cu afişe, pliante, culori, cuvinte cheie care-ţi rămân, arome…:) Ca să le reţină lumea, se aşază toate pe retină într-un anume fel. Şi-n cap. Şi-ncap mai multe de discutat aici. Numai că şi aşa presimt că mă voi lungi, aşa că las aşa, în scriere pe altădată.

    1.Tu spui că e vorba de marketing de vânzări. Bun!
    Păi, cine citeşte cum se dă click pe un site, în loc să click-uiască direct site-ul? Fiindcă e puţin probabil ca Răzvan să fie descoperit din întâmplare de cineva(sau ştiut, mai înainte de Paravion), apoi acel cineva să-şi dea siderat cu palma peste cap şi să zică: Evrika! Am aflat cum se rezervă bilete! Nu m-a încurcat lirismul niciunei poezii! Trăiască posesorul blogului. Ia să-i cresc companiei vânzările prin Răzvan!

    Da’ ia urma trecătorului dacă poţi, căci, ce să vezi?! Niciunul vizibil, nici măcar un like drept mulţumire că cineva s-a edificat întru CONSUM.

    Dacă articolele noastre, ale mele şi ale Cameliei, deşi advertoriale, nu deranjează cititorii, deşi am exagerat, n-am fost MODERATE, ar trebui să spună ceva companiilor! Dacă până şi comentariile sunt poetice, ar trebui să spună ceva companiilor! Dacă scrii “paravion” pe google, care motor ştim că menţine în primă linie site-urile care plătesc pentru asta, ce observăm? Ai să fii surprins! Aici îţi las ţie loc să te “mişti”, că tot îţi plac exerciţiile, şi de imaginaţie, şi cele practice.

    Poate marketingul practicat până acum e defectuos. Eu aşa cred! Şi poeţii cumpără bilete de avion. Şi cititorii de poezii, de proză lirică, nu numai cei obişnuiţi cu limbajul lemnos, copy-făinos!

    Şi, în plus, laudele pt. companie, cu premii şi alte chestii copy-paste le poate citi oricine chiar pe site. Crezi că interesează pe cineva premiile lor?

    2. Eu nu am contestat articolul, în esenţa lui. Eu contest modalitatea de a atrage creativi, într-un joc al aparenţelor. :) E cu totul altceva!

    3. Dacă ce fac eu nu se numeşte marketing de vânzări, atunci de ce mi se fac oferte pentru a scrie advertoriale? Şi aici intră şi doamna Camelia, care deja a acceptat. Eu mă mai gândesc. :)

    4. La finalul textelor mele scrie Paravion, astfel încât, îţi aduci aminte. Dacă vrei! De obicei, cititorii mei citesc şi de 4-5 ori textele mele, ca să fie siguri că au înţeles ce trebuie, ghicitori şi alte jocuri, pe care îmi permit să le fac în cuvânt. Crezi că citesc tot, dar îl sar pe PARAVION? Nu!

    5.Şi cu tine o să vreau să mă împrietenesc. ;) Mulţumesc că ai intervenit, e în beneficiul campaniilor BI ce vor mai veni. Simplul fapt că ai făcut-o atât de pe îndelete( şi jur că apreciez), că ai mers, că ai citit, demonstrează că ele încă rulează în mtorul de căutare pe care eu îl aplic şi că şi acum articolele mele fac campanie companiei. Cu o simplă intervenţie, pe care am avut-o, imediat ce Francisc se bucura dându-se beat. ;)

    Şi chiar că atât, deocamdată… Noapte bună!

  • avatar
    19 iunie 2013 la 3:44 |

    Da Olimpia ai perfecta dreptate in tot ce spui in comentariu teoretic asa este, practic ai facut o mica confuzie. Intr-adevar la cautare paravion google te scoate pe prima pagina insa aici e confuzia si mica greseala si explic de ce? In opinia mea personala daca as dori sa tastez paravion m-ar interesa cu siguranta un serviciu de coletarie sau posta care sa-mi trimita un colet sau o scrisoare stampilata paravion din punctul A in punctul B cu avionul. M-am uitat pe situl paravion si nu ofera asemenea serviciu aici ai facut confuzia ai optimizat un serviciu pe care cei de la paravion nu-l au. Cei de la paravion vand bilete de avion practic cred ca ar fi fost foarte incantati de articole daca le-ai fi promovat rezervari/vanzari bilete de avion pentru ca in opinia mea de acolo scot profit ca sa poata oferi excursia bloggerilor (pe care ti-ai dorit-o atat de mult la fel ca si mine), si in special din vanzarea de bilete de avion ei traiesc. Eu vad practic lucrurile asa daca vreau sa fac o calatorie cu avionul caut in google bilete de avion si cu siguranta n-as da cautare dupa paravion sau par avion. Cu alte cuvinte cei care vor intra din google la tine in articole cauta cu siguranta coletarie un serviciu pe care nu-l gasesc la paravion.ro, aici doar iti maresti putin bounce rate. Uneori este apreciat si copy/paste pentru o companie daca are relevanta pentru produsul sau serviciul oferit de ei. Sunt sigur ca ai primit oferte pe merit de colaborare de la alte companii si nu contest asta, chiar te felicit si ma bucur pentru tine intr-un mod cat se poate de sincer. In rest putem lega o prietenie fara probleme :)

    • avatar
      19 iunie 2013 la 5:02 |

      Păi aici stă bine Staupenet.ro, Tudorel, adică, nicidecum Răzvan.:)

      Şi să ştii că îmi place discuţia asta în noapte, pe lângă faptul că mă distrage de la cele ce am eu de scris, care n-au legătură cu întâmplarea de azi.
      Aceste lucruri mi le-a explicat şi Tudorel, de curând. Acum se aşază altfel, totuşi.
      Îvăţăm…
      şi pe tine să facă bine să te premieze BI, că te-ai făcut purtător de…cu vânt! ;) Vântul ţi-e cald!

      Oi fi optimizat ce ai zis.Tot e ceva!…
      Numai că atunci când discutăm aici, tu excluzi câştigătorul(care nu a dat pe aici, dar e reprezentat bine).
      Care-i contributia lui? El vinde bilete? A vâdut deja? Şi dacă da, câte? Sau aici discutăm în perspectivă? Va vinde? Bun, să zicem! Care-s estimările?
      Vreau să înţeleg mecanismele, ca să nu le mai confund cu maşinăriiile, maşinaţiunile, mânăriile ş.a.m.d.(limba română e foarte generoasă).

      • avatar
        19 iunie 2013 la 13:15 |

        Olimpia mecanismul dupa care functioneaza google are la baza matematica si statistica care sunt stiinte exacte, exista aplicatii si unelte care iti pot face o estimare raportata la ceea ce exista deja, in opinia mea strict personala nu mi se pare prea relevant exemplul tau cu Tudorel, statistic vorbim de diferenta extrem de mare intre interogari pe cuvintele „bilete de avion” sau „bilet de avion” si „doresc un bilet de avion” sau „cum cumpar un bilet de avion”.
        apoi vine alta unealta gen google analytics care imi spune cate redirectionari gen referali au venit si de pe ce situri, din pacate uneltele si aplicatiile astea nu contorizeaza likurile si comentariile sau altceva de asta zic ca se poate nuanta destul de mult cand vorbim de ele, ce-i concret si se poate contoriza sunt intrarile directe de pe situl x pe situl paravion care poate vedea in cifre exacte cate au fost intr-un anumit interval de timp si poate calcula conversia.
        De asta zic ca se pot nuanta mult lucrurile si incercam sa-ti explic si un alt punct de vedere, al meu personal, nicidecum sa ma erijez in purtator de cuvant (o consider o scapare din partea ta).
        la fel ca si tine am incercat sa inteleg mecanismul dupa care s-a ales castigatorul si am ajuns la o concluzie strict personala, acum sincer nu am avut pretentia ca ar putea sa fie cu valoare de adevar absolut, sper ca intelegi rationamentul meu.
        in rest cum ti-am zis putem lega prietenii fara probleme :)

  • avatar
    19 iunie 2013 la 5:21 |

    Eu cred că această campania a fost, nu pentru a vinde bilete, ci pentru a creşte gradul de cunoaştere a companiei şi produselor sale, şi abia apoi pentru cumpărarea biletelor, influenţă pe care ar aduce-o formarea unui curent de opinie pozitiv! Pozitivitatea se vede în B(l)uzz-ul de sub cele 4 advertoriale ale mele, în comentarii adică. Şi în oamenii diferiţi captaţi. Şi în joaca lor, în zbor. Eu zic că le-am creat un spaţiu confortabil cititorilor şi de joacă, dar si de gând. Şi prin articolul în care atrag atenţia către anunţul câşitgătorilor îi fac şi mai mult să îşi amintească de Paravion.ro. :) Dar, presimt că vom mai vorbi despre asta…Bună dimineaţa, BI!

  • avatar
    19 iunie 2013 la 6:22 |

    Scopul acestei campanii BI nu a fost promovarea unei diplome. Ea a facut parte dintr-o campanie mai ampla organizata de Paravion.ro si Weapons of Public Attraction „Rezervi online si pleci airline”. A fost o campanie cu caracter educativ si mai putin de promovare a serviciilor paravion.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 8:09 |

    Va multumesc mult pentru comentarii. Ma ajuta sa va inteleg mai bine pe unii dintre voi. Si sa inteleg mai bine rostul a ceea ce facem noi aici.

    Olimpia vorbeste de masinatiuni. As putea sa ma simt jignit. Dar nu, am alte lucruri mai bune de facut (dap, aroganta mea celebra). Dar sunt trist. Pentru ca cine vorbeste asa nu ma cunoaste. Deloc.

    Camelia si Tudor ma stiu. Sau, cel putin, asa cred. Daca ma insel, asta este, no problemos, mergem inainte si fiecare facem ce putem si cum credem ca e mai bine in viata.

    V-am mai spus de nenumarate ori: clientul decide. Noi facem recomandari, desigur, o lista scurta, din punctul nostru de vedere, desigur. Dar clientul decide, asa cum este normal. Obisnuiti-va cu asta, serios.

    O sa mai fie decizii ale clientilor care nu o sa va placa. Face parte din joc, daca vreti. Joc pe care, desigur, sunteti liberi sa nu il jucati.

    Am o rugaminte: daca respectati cat de cat ce facem aici la Blogal Initiative per total activitate, nu punctual pe decizii care nu va convin, alegeti-va mai cu bun simt cuvintele. Nu pentru ca o sa va excludem sau ceva de genul, nu facem asta. Ci pentru ca ne faceti sa fim putin mai tristi. Iar asta, dragilor, chiar nu meritam.

    Multumesc pentru intelegere.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 8:12 |

    daca e sa ne legam de cuvinte, discuta si cu castigatorul – vezi primul sau comentariu postat in aceasta pagina

    • avatar
      19 iunie 2013 la 8:22 |

      Eu vorbeam despre relatia intre voi si noi. Restul este discutabil, desigur. Dar nu ma intereseaza direct. Atunci cand eu sunt acuzat de unele si altele, dap, ma intereseaza mai mult decat direct.

      Imi place comentariul lui Spanac? Nu prea. Dar e decizia lui sa se comporte cum vrea. Si sa isi asume cum se comporta.

      • avatar
        19 iunie 2013 la 12:26 |

        “China-Birta Cristian, acolo unde sponsorul nu înţelege?” :) Nu înţelege ce-a cerut? Sau?

        1. Eu sunt foarte atentă la cuvinte şi la cele ce ele transmit. Bunul simţ (artistic, în primul rând)mă obligă, fiindcă sunt actor în viaţa de zi cu zi, apoi sunt profesor de actorie, regizor ş.a.m.d.(o să pară că mă laud, că aşa e la noi, în România, nu ne descoperă nimeni, trebuie să ne prezentăm singuri şi atunci sună pompos)!
        2. Celălalt simţ, bun şi el, se vede din toate comentariile la un loc, nu fiindcă am folosit cuvântul “maşinaţiune”la sfârşitul unul comentariu, stabilind tonul discuţiei ,care nu era unul grav, era şuguBĂŢ, vrând să destind atmosfera, şi să îmbii la discuţii constructive despre cum şi în ce fel ar trebui să abordăm sau să debordăm de imaginaţie în legătură cu un anumit produs, ceea ce se pare că se şi întâmplă, culmea!).

        3. Articolul câştigător este identic, ca şi prezentare tehnică cu articolul meu http://almanahe.wordpress.com/2013/06/12/sa-invinga-cel-care-cauta-primul/ , singura diferenţă e cea literară şi faptul(foarte important, fiindcă el generează discuţiile din acest moment şi decizia discutabilă a câştigătorului) că articolul meu nu a fost validat în dimineaţa zilei în care se anunţă câştigătorul, fiindcă eu am scris din timp.
        Numărul de participanţi în campanie a fost unul mic, pentru un premiu atât de mare,
        astfel că nefiind aglomerat, tot mecanismul defăşurării concursului a fost la vedere, mai mult decât transparent zic eu. Şi cel al alegerii…(să nu mă puneţi să explic punctele de suspensie, apropos-ul, pe care-l bat, e evident!).

        4. Tristeţea dumneavoastră nu e justificată, şi oricum nu vă cred! :) Aici e vorba de interesul dumneavoastră(pe care îl înţeleg), fiindcă şi eu, dacă aş avea o afacere(pe care o am, dar e cu “manipulare” de părinţi) aş folosi apropiaţii în promovarea pe termen lung, şi nu o străină(ca mine), care participă “din an în Paşte” la campanile BI. Eu acuz modalitatea prin care aţi făcut-o, aş fi apreciat o strategie de alegere a câştigătorului, prin care să-mi închideţi gura, nu să mi-o deschideţi..

        I-adevărat, ideile sar ca puricii, din om in om. Dar atunci când vine vorba de recomandarea pe care aţi pomenit-o, eu sunt sigură că n-o să recomandati pe lista scurtă poezia, ci apropiaţii. Nu e o acuzaţie nefondată, eu vă urmăresc activităţile, şi ştiţi deja asta. :) Când zvonurile ajung la bătrâneţe , hehe, ele devin mituri! Să nu vă întristaţi iar, ştiu că în sinea dumneavoastră îmi daţi dreptate, pentru că dumneavoastră cunoaşteţi în amănunt desuurile acestei campanii.

        5. Vă admir prin ceea ce aţi pus în mişcare aici, pe voi toţi cei implicaţi în BI.
        Dar ca să ne rămână admiraţia aici, şi nu pe la colturi discutabilă, faceţi ceva cu cerinţele campaniei.

        Partenerului meu nu i s-a validat un text fiindcă n-avea cele 3 motive(deşi le avea, erau identice cu cele ale mele, cu care eu fusesem totuşi validată cu puţin timp înaintea lui).
        Unde sunt cele 3 motive clare, la vedere, în articolul lui Răzvan Bucur, pentru care alt concurent a fost întors, ca să le adauge?

        Cum validarea a fost făcută dimineaţă, înţeleg că sistemul de validare, pe baza cerinţei, e preferenţial.
        Şi nu pentru că pun eu beţe în “roate”, ci pentru că vi le-ati pus singuri. Din punctul meu de vedere(susţinut), articolul nu este valid!

        A fost reclamată de către Tudor şi acea problemă cu link-ul către Paravion.ro, pe care şi eu o confirm, îmi pare rău că s-a grăbit Tudor să spună, iar eu am apucat să dau refresh, înainte să dau un prt sc.

        La astea e nevoie de răspunsuri! E prioritar!
        Nu să vă pierdeţi timpul comentând, numai ca să mă categorisiţi pe mine şi să mă aşezaţi în rândurile celor fără de bun simţ.

        Dacă aţi ajuns până la capătul acestui comentariu, mulţumesc!

        Rugăminte: Daţi dovadă de mână de fier, clară, la subiect, urmăriţi cerinţele celor ce contestă câte ceva, şi-o să înţelegeţi unde greşiţi, sunt sigură! Nu de sensibilitate e nevoie, ci de promptitudine, corectitudine, atitudine…şi multe ale cu „tudine”.

        Şi cu dumneavoastră mă văd împrietenindu-mă. :)Sper să aflaţi şi dumneavoastră cât mai curând asta.

        • avatar
          19 iunie 2013 la 12:31 |

          *alte

        • avatar
          19 iunie 2013 la 12:32 |

          You had me at „eu sunt sigură că n-o să recomandati pe lista scurtă poezia, ci apropiaţii”. Iar comentariul meu la asta este unul foarte scurt: minti.

          Cat despre imprietenire, ma scuzi, dar nu ma vad imprietenindu-va foarte repede cu cineva care spune minciuni in ceea ce ma priveste.

          O viata cat mai frumoasa sa incerci sa ai.

          • avatar
            19 iunie 2013 la 12:50 |

            Da’ cine a zis că trebuie să fie repede? :)

            Prieteniile sunt şi rezistă nu prin sinceritatea spunerii celor gândite, care poate fi alimentată de zvonuri, şi care pot fi demontate în timp, i-adevărat, ci prin toleranţă. Tocmai aici e frumuseţea. Şi cea a vieţii mele.
            Nici prietenii pe care îi am nu tolerează „spunerea pe faţă”( şi nu în cuiburi organizate), dar asta nu îi(nun e) împiedică să construim împreună. Dincolo de construcţie, eu îi tolerez pe ei, ei pe mine, iar la o bere, nici că ne pasă.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 8:30 |

    iuliu, am o singură observaţie de făcut: exact în acelaşi stil în care am scris pentru par avion, am scris pentru kanal d şi am fost la istambul şi am scris pentru city insurance şi am fost la amsterdam împreună cu chinezu, ba chiar un site de pariuri sportive ar fi interesat de o colaborare cu mine, da, cu un blog literar. :) şi te întreb: cum ţi se pare ca din 100 de texte scrise despre fotbal să câştige cel scris de o femeie? a contat sau nu creativitatea?
    în rest… să ne revedem cu bine! comentariul se doreşte doar o explicaţie către tine şi nicidecum altceva.
    nu contest jurizarea, premiul, interesul companiei, nu e treaba mea.
    îi felicit pe cei doi şi le mulţumesc prietenilor mei.

    • avatar
      19 iunie 2013 la 12:23 |

      eu am inteles asta Camelia numai ca as avea si eu o singura observatie de facut pertinenta, rationamentul tau era perfect daca in loc la kanal d si city era tot paravion, dar sunt diferite la fel si oamenii care jurizeaza cred ca sunt diferiti si de aici se poate nuanta situatiile.
      pot sa-ti dau o opinie personala si la situatia cu city, parerea mea este ca si la city se poate nuanta destul de mult pornesc rationamentul practic de la obiectul muncii al celor de la city care sunt asigurarile si nicidecum fotbalul, de aici pot trage concluzia ca si cei care au jurizat de la city n-au avut ca si criteriu de jurizare principal fotbalul posibil ca nici sa nu aiba tangenta cu fotbalul si atunci a contat prima impresie lasata de articol persoanei care a jurizat, asta poate sa fie o explicatie plauzibila cum din 100 de articole despre fotbal a castigat o femeie, poate daca juriza un antrenor de fotbal sau un presedinte de club de fotbal, care chiar sunt interesati de fotbal si altceva inafara de fotbal nu cunosc, probabil ca rezultatul ar fi fost altul, de asta zic ca se poate nuanta mult si cu creativitatea si cu buzzul si cu tot ce vrei nu este nimic strict, suntem oameni diferiti, campanii diferite suntem, oameni rationali si trebuie sa fim flexibili in abordari si sa ne adaptam, refuz sa cred ca folosind acelasi stil ai impresia ca o sa castigi la campanii diferite unde jurizeaza oameni diferiti cu interese diferite.
      eu te felicit pentru premiile castigate si ma bucur ca ai reusit sa vizitezi doua orase europene frumoase, ma bucur si pentru colaborarile ce le primesti, si chiar iti doresc cat mai multe colaborari in viitor.
      in rest putem sa fim o comunitate sau prieteni chiar daca avem opinii diferite sau rationam altfel uneori, sper ca am dat un raspuns pertinent si ai inteles rationamentul meu.

      • avatar
        19 iunie 2013 la 12:37 |

        Iuliu, te iubesc! :)
        Pentru că ştii să scoţi din context, răspunzi prompt, şi ceea ce susţii e o posibilă cale în mintea celui ce citeşte, nu contrară celor discutate prin ciocnire, scântei etc, ci contrară prin redirecţionare.
        Toată admiraţia mea!

  • avatar
    19 iunie 2013 la 9:41 |

    2 observatii:
    Lista scurta….cine raspunde daca in afara pstarilor prezentate clientului sunt altele pe care acesta le-ar fi putut trata ca valoroase ?

    Tristea poate fi resimtita nu numai de catre administrator ci si de cei care, in vreun fel sau altul, se simt nedreptatiti. Ambele parti au dreptul la clarificari si mai ales de totala transparenta. Aici este una dintre cheile problemei.

    • avatar
      19 iunie 2013 la 10:15 |

      Clientul are acces la toate postarile, evident. In caz ca nu ai vazut, toate postarile sunt publice. Daca are probleme in a alege, atunci noi ii facem cateva recomandari. Din care clientul alege.

      Ca o face mai bine sau mai rau, sa se supara unii sau altii, asta este o alta discutie. In esenta, insa, ideea este asa: clientul decide.

      Vad ca iar suntem acuzati de aia cu transparenta. Va rog eu sa dati voi alte solutii. Ca noi le tot incercam, asa cum le propuneti voi. Si tot suntem acuzati ca nu facem bine.

      Dar noi persistam in greseala de a face campanii de pe urma carora bloggerii sa se aleaga cu ceva, desigur.

  • avatar
    19 iunie 2013 la 10:36 |

    Felicitari si vacanta placuta!

  • avatar
    19 iunie 2013 la 10:54 |

    se cuvine să fac o ultimă precizare.
    la capătul acestei campanii de care sunt mândră, am reușit să demonstrăm ceva important: că „dincolo de cuvinte sunt oameni” – cei care mă cunosc de mai demult ştiu că acesta este motto-ul clubului din care fac parte-, că dincolo de bloguri se nasc prietenii și se pot construi lucruri frumoase. și sunt onorată că tudor m-a însoțit în această demonstrație. nu ne-a fost uşor, dar aş repeta oricând această muncă umăr lângă umăr. este un om pe care îl respect şi de la care am învăţat mult. este prietenul meu. :)
    repet: eu nu sunt dezamăgită și nici nu aș putea fi: noi am câștigat deja, ceva ce nu are preţ.
    aşa că îi rog pe colegi să citească comentariile noastre aşa cum sunt. am avut semne de întrebare, le-am spus sincer, pe faţă. mi se pare corect să fie aşa. nu sunt contestaţii şi nici acuzaţii la adresa nimănui, nu le mai schimbaţi sensul. sunt doar întrebări.

  • avatar
    21 iunie 2013 la 7:28 |

    Dragilor, m-am trezit dupa cateva zile sa ma uit cine a castigat si am descoperit romane intregi de comentarii. Primul gand carre mi-a venit in minte ar fi ca daca ati fi folosit aceasta energie pentru alta campanie, castigati sigur :)
    Stiu, e frustrant sa investesti munca si sa nu castigi – s-a intamplat si altora. Tocmai de aceea eu imi aleg cu grija campaniile in care decid sa ma implic, in special cele in care, din start, stiu sigur ca as avea o sansa de castig.

  • avatar
    21 iunie 2013 la 9:27 |

    Felicitari castigatorilor si felicitari tuturor participantilor!
    Discutii au mai fost si or sa mai fie dar viata merge inainte si cu bune si cu rele.
    Am castigat atunci cand nu ma asteptam si m-am simtit nedreptatit la alte campanii unde credeam ca am cele mai mari sanse.
    Am scris, pe blog, impresii si sugestii despre BI, de unele s-a tinut cont de altele nu dar e si normal asa … ei isi cunosc bucataria din interior iar eu vad lucrurile dintr-o perspectiva exterioara. Loc de mai bine este, asa ca mergem mai departe impreuna.

  • 23 iunie 2013 la 14:56 |

    Intr-adevar articolul castigator nu respecta cerintele campaniei. Stau si ma intreb pe ce criterii si interese s-a facut jurizarea. Ca la Eurovizion. Participa toti fraierii (printre care ma numar si eu) si castiga cine trebuie.

Adaugă un comentariu la Castigator campanie „Castiga cu Paravion un city break in Cipru”

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

881 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2464 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19223 postări la 409 campanii
cu premii în valoare totală de
203428 EUR
+323 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10317 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp despre campaniile derulate prin Blogal Initiative

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
3458
reach
3. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach

Gift Shop

bratara fitness allview
Pret
90 pct.
Licitatie incheiata
tricou pizza
Pret
41 pct.

Campanii în derulare

Dacia Plant sarbatoreste 15 ani cu un concert Phoenix
PERIOADA: 16.06.2017 - 30.06.2017 ora 23:59
Mai sunt 9 zile
PREMII: produse Dacia Plant pentru toți participanții + 3 x storcător de fructe și legume
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Ce asteptari ai de la o clinica stomatologica?
PERIOADA: 22.06.2017 - 06.07.2017 ora 23:59
PREMII: 3 premii în bani, servicii medicale gratuite și o periuță de dinți electrică

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Grand Papa – fin, fragezit cu vin
PERIOADA: 15.06.2017 - 02.07.2017 ora 23:59
PREMII: 1 Coolbar transparent si 3 genti termoizolante

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor