Campionatul National de Blogging®:
 
04
Feb

Un serial de vazut in familie

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 18.02.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Un serial de vazut in familie”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Un serial de vazut in familie

banner boomerang
Boomerang, postul de televiziune pentru copii, şi-a schimbat recent logoul, iar acum urmează o altfel de schimbare: vor să ofere cât mai multe seriale de desene animate pentru întreaga familie, nu numai pentru copii. Adică să fie acel tip de desene la care te poţi uita cu toţi cei dragi, indiferent de vârstă. În ideea asta, avem o provocare foarte interesantă. :D

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău un articol în care să ne spui care dintre serialele din grila Boomerang ţi se pare cel mai potrivit pentru a fi privit în familie.

Serialele sunt următoarele:
– Inspector Gadget;
– Patrula Junglei în acțiune;
– Tom și Jerry;
– Scooby-Doo, unde ești tu?;
– Looney Tunes: „Micii poznași” şi Baby Looney Tunes;
– Garfield Show;
– Orășelul leneș;
– Pantera Roz și prietenii;
– Animaniacii;
– Krypto, câinele erou.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://www.boomerang-tv.ro/
2. Pune articolul tău în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 4 – 18 februarie, ora 23:59

Pe data de 25 februarie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative şi Boomerang va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Premiul 1 – Televizor LED Full HD Smart, 106 cm, PANASONIC + 30 de puncte Blogal Initiative

Premiul 2 – Consola PlayStation 4 + 20 de puncte Blogal Initiative

Premiul 3 – Camera foto digitala SONY + 10 puncte Blogal Initiative

Note:

  • Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunţării câştigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 18 februarie 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (27)

  • avatar
    5 februarie 2015 la 23:15 |

    Premiul 2 este atat de grozav ca-mi vine sa plang. E pe bune? :D

  • avatar
    6 februarie 2015 la 17:18 |

    Eu marturisesc ca vreau premiul I pentru ca nu am, s-a stricat TV-ul si ma uit la un TV color din acela cu tub :((

  • avatar
    6 februarie 2015 la 18:16 |

    Eu ma multumesc cu aparatul foto pentru ca de ani buni ma chinui sa-mi cumpar unul.

  • 6 februarie 2015 la 23:58 |

    Imi doresc o camera foto, insa nu ar strica televizorul. Insa Ma multumesc si cu PS4

  • avatar
    7 februarie 2015 la 0:02 |

    eu vreau premiul doi pentru ca iubita mea nu vrea sa ne luam si noi unul :)) cica sa mai astept pana la craciun, ca vine mosul cu el

  • avatar
    7 februarie 2015 la 15:08 |

    Păi la câti sunteţi…….de unde atâtea! Premii mari….participanţi destui. Când sunt doar cărţi…..cam bate vântul. Haideţi să scriem în număr cât mai mare căci se merită cu adevărat munca. Şi cei mai buni să câştige! Spor!

  • avatar
    7 februarie 2015 la 22:12 |

    urasc premiile mari, ca nu ajung si eu la ele

  • avatar
    9 februarie 2015 la 8:35 |

    Sincer nu ma intereseaza premiile sunt fericit ca am putut concura la aceasta campanie si ca mi-sau dat cateva puncte ,totusi nu m-ar deranja sa castig ceva.

  • avatar
    9 februarie 2015 la 10:18 |

    Când îmi va fi validat widget-ul de pe blog-ul meu
    ? Va rog sa fie validat

  • avatar
    9 februarie 2015 la 19:21 |

    Mult noroc tuturor

  • 9 februarie 2015 la 21:43 |

    Ce ne facem fratilor ca majoritatea aricolelor sunt pe acelasi subiect : Boomerang si Tom&Jery

    • avatar
      9 februarie 2015 la 21:47 |

      Păi nu scrie nicăieri că n-ai avea voie. :) Fiecare scrie despre ce-l atrage cel mai mult. Se pare că Tom & Jerry a însemnat pentru majoritatea câte ceva.

  • avatar
    12 februarie 2015 la 21:55 |

    Oameni buni, eu mă supăr pe voi dacă mai faceți campanii cu premii așa mari și frumoase. Nu de alta, dar știu că nu o să ajung la ele niciodată și mă „oftic” :)) Primele două puteți să le dați oricui, că nici la TV nu mă uit și nici de jocuri nu-s interesat. Dar Sony-ul ăla puneți-l deoparte, vă rog :)

    Tot așa mai departe, oameni faini!

  • avatar
    14 februarie 2015 la 0:48 |

    Doamne, cât m-am mai distrat citind câteva din articolele participante! Mult succes tuturor! :D

  • avatar
    16 februarie 2015 la 16:37 |

    Bună,

    Am o mică problemă nu pot să introduc articolul în concurs, îmi tot dă o eroare și nu înțeleg de ce ținând cont că datele introduse sunt corecte. Nu e ca și cum aș fi câștigat dar dacă nu pot nici să particip este puțin mai rău.

  • avatar
    18 februarie 2015 la 0:55 |

    O campanie reusita! Felicitari!
    Am ras copios si mi-am adus aminte cu drag de copilarie si de vremurile in care eram nerabdator sa ma uit la aceste seriale animate.

  • avatar
    18 februarie 2015 la 16:40 |

    Incerc de ieri sa inscriu articolul pe site si nu reusesc. Am trimis un mail care contine si link-ul catre articol. Sper sa fie luat in considerare..

  • avatar
    18 februarie 2015 la 22:31 |

    Concurență puternică, premii atractive, dar amintirile din copilărie și zâmbetele de atunci…neprețuite!

  • avatar
    18 februarie 2015 la 22:53 |

    Intr-adevar, concurenta puternica si chiar am citit cateva articole foarte bune.
    Am trimis si eu ieri 2 articole, nu le validati? Mai e o ora pana la termenul limita.

  • avatar
    19 februarie 2015 la 0:13 |

    Articolul meu a fost trimis către validare de dimineață și tot nimic, aștept să văd dacă va mai fi validat sau nu. Deși puțin probabil

  • avatar
    19 februarie 2015 la 7:32 |

    Astăzi validez toate articolele. Ieri a fost o zi mai încărcată şi n-am reuşit. Pot fi validate şi după ce s-a încheiat campania. :)

  • avatar
    25 februarie 2015 la 18:07 |

    s au anuntat castigatorii?

Adaugă un comentariu la campania "Un serial de vazut in familie"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

857 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2500 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19833 postări la 420 campanii
cu premii în valoare totală de
206373 EUR
+348 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10854 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. brinzoaicecugem.blog...
Lucian Branea
7984
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6270
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Plosca
Pret
20 pct.

Campanii în derulare

Tu ce mananci pentru a-i asigura organismului tau necesarul de vitamine?
PERIOADA: 16.10.2017 - 30.10.2017 ora 23:59
Mai sunt 11 zile
PREMII: Trei premii a câte 100 de euro fiecare
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor