Campionatul National de Blogging®:
 
11
Iun

Tu cum ti-ai dori sa arate mansarda casei tale?

Adăugat de Alexandru Ion în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 24.06.2018 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie: Tu cum ti-ai dori sa arate mansarda casei tale?
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Tu cum ti-ai dori sa arate mansarda casei tale?

Indiferent că ai sau nu o casă cu mansardă, cu siguranță că te-ai gândit la un moment dat cum ți-ar plăcea să arate aceasta și cum ai amenaja-o după bunul tău plac. Una dintre companiile care te-ar putea ajuta în acest sens se numește VELUX.

VELUX vine de la VEntilatio (ventilație) și LUX (lumină în limba latină), iar de peste 75 de ani, Grupul VELUX a creat condiții mai bune de locuit, aducând lumina naturală şi aerul proaspăt în interiorul mansardei. Compania a fost înfiinţată pornind de la viziunea fondatorului, Villum Kann Rasmussen, ce dorea să asigure lumină naturală, aer proaspăt şi calitate vieţii oamenilor. În prezent, aceste trei beneficii se regăsesc în milioane de case din întreaga lume.

Iar în România, VELUX a fost prima companie din țară care, acum 21 de ani, a promovat ideea de a trăi la mansardă și totodată, beneficiile mansardei ca spațiu de locuit, luminat și ventilat natural.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău unul sau mai multe articole în care să le povestești cititorilor tăi cum ți-ar plăcea să renovezi podul nelocuit al casei tale pentru a-l transforma în mansardă sau cum a decurs acest proces în cazul în care ai trecut deja prin el. Totodată, descarcă și testează aplicația MyDaylight VELUX pentru inspirație și ajutor suplimentar din AppStore și Google Play și menționează în articol cum te va ajuta sau cum te-ar fi ajutat aceasta în procesul de renovare.

sigla Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către https://www.velux.ro/ și https://www.facebook.com/VELUXRomania/
  2. Pune articolul tău în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 11 – 24 iunie, ora 23:59 

Pe data de 29 iunie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative, Adela Pârvu şi VELUX va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenție, cu moderație, să nu îți obosești cititorii!), în modalități diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimițând articolele tale pe rețelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Locul I: un weekend de două persoane la Kronwell 4*, cu cină și mic dejun inclus, într-o dată stabilită de comun acord între client și câștigător + 50 de puncte Blogal Initiative

Trei locuri II constând în câte un kit precum cel din imaginea de mai jos + 30 de puncte Blogal Initiative fiecare. Kitul conține o geantă business, un stilou și un acumulator.

kit-premii

Note:

  • Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorului.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 24 iunie 2018. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Adaugă un comentariu la campania "Tu cum ti-ai dori sa arate mansarda casei tale?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

819 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2556 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21035 postări la 444 campanii
cu premii în valoare totală de
226218 EUR
+422 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12416 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
17154
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6248
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

butoni holcim
Pret
93 pct.
romane vintage
Pret
48 pct.

Campanii în derulare

Cum a aratat prima ta victorie?
PERIOADA: 09.08.2018 - 23.08.2018 ora 23:59
PREMII: 3 x invitații duble la un meci de handbal și 3 x SmartBand Fitness Fitbit
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Prosecco si Lambrusco pentru atmosfera efervescenta
PERIOADA: 16.07.2018 - 20.08.2018 ora 23:59
PREMII: 1 vin Prosecco si 1 vin Lambrusco

Campanii recent încheiate

Tu cate device-uri folosesti?
PERIOADA: 27.07.2018 - 12.08.2018 ora 23:59
PREMII: 500 lei, 350 lei, 250 lei, 10 x kituri Smart Protection

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor