Campionatul National de Blogging®:
 
05
May

Testarea produselor „The ONE Collective”

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 18.05.2014 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Cine sunt castigatorii invitatiilor la workshopul Oriflame
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Testarea produselor The One

Update: Datorită numărului mare de înscrişi, ne simţim nevoiţi să mai amânăm puţin anunţarea câştigătorilor.

banner campanie oriflame noile produse the one

Această campanie se adresează exclusiv celor care au participat la prima parte a selecţiei de bloggeri „The One Collective”.

Acum, că ai primit de la Oriflame noile produse The One, a venit momentul să ne spui cum ţi s-au părut.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău cum ţi s-au părut produsele Oriflame (poze, video, avantaje, dezavantaje etc.).

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://ro.oriflame.com/products/the-one

2. Pune postarile tale in formularul de mai jos.

3. Ca materiale ajutatoare, ai clipurile de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=ryYwhYnkYXY

https://www.youtube.com/watch?v=KaKZdZfsJRM

https://www.youtube.com/watch?v=qv9zMZ7zfdM

https://www.youtube.com/watch?v=2jsC-F2aCLE

https://www.youtube.com/watch?v=Nj1gyg6O76Q

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 5 mai – 18 mai, ora 23:59

Pe data de 20 mai, juriul format din reprezentanții Oriflame, Maria Dragason (Special Koko), Mona Croitoru (From Mona with Gloss) si Cristian China-Birta (Chinezu) va anunta rezultatele jurizarii, punctand respectarea briefului, creativitatea si implicarea in campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns sa punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», conditii obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie sa fie scrise intr-o forma cat mai atractiva. Apreciem si abordarile inedite, care sa creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – daca scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, sa nu îti obosesti cititorii!), in modalitati diferite, si creezi interactivitate in jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tau.

sigla Premiile campaniei:

Punem la bataie 50 de locuri la un workshop dedicat bloggerilor de fashion si beauty din Romania. Va fi o zi plina de surprize, unde vei avea posibilitatea de a afla de la profesionisti din domeniu totul despre cum sa ai un blog de succes si care sunt cele mai bune metode de promovare a blogului tau.

Te vei intalni cu:

Jonas Wramell, binecunoscutul make-up artist al vedetelor de la Hollywood şi Directorul Artistic Global de Frumuseţe Oriflame;
Maxineczka, unul dintre cei mai importanti bloggeri din Polonia – http://maxineczka.blogspot.com/;
Katosu – blogger de succes din Polonia ce locuieste in prezent in UK. Katosu realizeaza materiale de beauty si fashion in colaborare cu o multime de branduri consacrate – http://katosu.blogspot.com/;
Elena Dobre, Analytics & PPC Strategist Conversion Marketing Romania;
– Multi alti invitati surpriza.

In plus, vei face parte din The One Collective, iar Oriflame te va promova pe site-ul oficial prin prezentarea profilului tau, alaturi de bloggeri renumiti din toata lumea (Elin Kling, Elsa Ekman, Maffashion, Maxineczka etc).

Pe langa invitatia la workshop, vei mai primi si 10 puncte Blogal Initiative.

Nota:

  • Premiul se va acorda imediat dupa incheierea campaniei.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.
  • In cazul in care va castiga un bloggger din afara Bucurestiului, trebuie sa stie ca transportul la eveniment sau cazarea în ziua evenimentului nu sunt asigurate.
  • Evenimentul are loc pe data de 28 mai 2014

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 18 mai 2014. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:,

Comentarii/Trackbacks (51)

Adaugă un comentariu la campania "Testarea produselor „The ONE Collective”"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

808 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2458 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19158 postări la 408 campanii
cu premii în valoare totală de
202978 EUR
+317 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10217 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
6075
reach
2. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
3. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach

Gift Shop

cd andra
Pret
24 pct.

Campanii în derulare

Descopera Festivalul International de Statui Vivante
PERIOADA: 17.05.2017 - 31.05.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 de euro, Premiul II: 75 de euro, Premiul III: 50 de euro
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Care sunt jocurile ce iti ocupau timpul liber in copilarie?
PERIOADA: 18.05.2017 - 01.06.2017 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 50 de euro fiecare

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Branzeturi cum se… cuVin #13 – Delaco – Odobesti – Rexton
PERIOADA: 27.05.2017 - 06.06.2017 ora 23:59
PREMII: 3 branzeturi Delaco si 3 vinuri de Odobesti

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor