Campionatul National de Blogging®:
 
28
Sep

Povesteste-ne despre cum iti place sa te uiti la televizor

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 12.10.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Povesteste-ne despre cum iti place sa te uiti la televizor”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Povesteste-ne despre cum iti place sa te uiti la televizor

Sub sloganul „Lungește-te la distracție cât vrei tu!”, UPC România dă startul unei campanii care are la bază o promoție de toamnă (Pachet Cinema & Upgrade 500 Mbps) cu reduceri suplimentare de 50% timp de 3 luni. Promoția este activă, iar spotul a intrat pe TV pe 18 septembrie. Practic, orice client care se abonează în perioada promoțională, achiziționând servicii cu o valoare minimă lunară de 70 lei, pentru o perioadă de 24 de luni, primește din partea celor de la UPC 50% reducere timp de trei luni + CADOU la alegere. Cadoul constă fie într-un Pachet CINEMA, fie upgrade gratuit la net de 500 mbps.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău un articol în care să ne spui cum îți place să te uiți la televizor. Fie că stai tolănit pe un fotoliu sau pe canapea în timp ce mănânci popcorn, fie că îți place să strângi toată familia alături de tine sau să te joci cu pisica în timp ce vizionezi un film palpitant, suntem curioși cum te uiți tu la televizor. Totodată, anunță-ți cititorii despre noua ofertă de la UPC. Mai multe detalii găsești aici și aici.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://www.upc.ro/oferte-speciale/pachete/ și către spotul TV https://www.youtube.com/watch?v=HCX8DvqNqSo

2. Pune articolul în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada:  28 septembrie – 12 octombrie, ora 23:59

Pe data de 19 octombrie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și UPC va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Premiul 1: Tabletă Samsung Galaxy Tab 4 + 30 de puncte Blogal Initiative

Tableta galaxy tab 4

Premiul 2: Fotoliu puf bean bag XXL + 20 de puncte Blogal Initiative

Puf

Premiul 3: Perne de canapea Ctr Alt Del + 10 puncte Blogal Initiative

ctrl alt del

* fotografiile sunt cu titlu de prezentare

Note:

  • Premiile vor fi oferite în decurs de maxim 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 12 octombrie 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (17)

  • 12 octombrie 2015 la 13:18 |

    Buna ziua. As dori sa stiu unde am gresit de nu a fost aprobat articolul. Am respectat regulamentul si am observat ca ate articole scrise in acelasi stil au fost aprobate. Deci vreau sa stiu eu unde am gresit. Multumesc

    • avatar
      12 octombrie 2015 la 13:20 |

      Bună,

      În mailul în care scrie că nu ți-a fost aprobat articolul am scris și care e problema cu el, dar și ce ar trebui să modifici ca să fie aprobat.

      Mersi de înțelegere!

      • 12 octombrie 2015 la 13:25 |

        Din pacate mailul nu l-am primit. Nu il gasesc nici in spam.

        • avatar
          12 octombrie 2015 la 15:42 |

          Ți-am mai scris un mail acum o oră. Să-mi zici dacă l-ai primit, te rog.

          Mulțumesc!

          • 12 octombrie 2015 la 18:07 |

            Nici acum nu am primit :( Si am verificat si spamul.

          • avatar
            13 octombrie 2015 la 8:31 |

            Sigur verifici adresa de mail care trebuie? Am trimis pe mailul care se termină cu ***nne_87@yahoo.com.

          • 13 octombrie 2015 la 9:15 |

            Am verificat adresa trecuta in formular, este corecta. Cand am castigat la Rexona am primit mail in inbox. Acum campania s-a incheiat. Nu a fost corecta reactia voastra, mai ales ca e clar ca aveati o problema cu platforma. Nu inteleg unde a fost problema. Link-ul era corect, filmuletul l-am postat. Oare asta era problema? Sau am scris un articol prea lung. Oricum am simtit o mare dezamagire. Macar daca mail nu am primit mi se spunea aici care e problema. Intentionam sa scriu si pentru cealalta campanie, dar nu vreau sa risc sa primesc iar un raspuns negativ.

          • avatar
            13 octombrie 2015 la 9:19 |

            Problema e că link-ul spre site-ul UPC din articolul tău nu poate fi accesat. Dacă dai click pe el, duce pe un profitshare, nu acolo unde trebuie. Încă mai poți modifica și-ți pot aproba articolul. Important e că l-ai pus în formular înainte să se încheie campania. După ce faci modificarea, te rog să-mi spui, ca să validez postarea.

            Cât despre mail, ieri am trimis de pe adresa mea personală, nu prin platformă, pentru că voiam să fiu sigur că ajunge. În folderul meu de mesaje trimise apare că a ajuns unde trebuie.

          • 13 octombrie 2015 la 9:31 |

            Multumesc de raspuns. E clar o problema si nu o rea intentie din partea nimanui. Am verificat in articol, iar link-ul e corect. Cand il accesez ma trimite cand catre site-ul upc, cand catre profitshare. Si nu inteleg de ce. Poate din cauza cuvantului cheie „oferte”. Daca pun link pe „oferte UPC” mai sunt acceptata in campanie cu articolul? In privinta mailului iar am iuntalnit o situatie cu care nu m-am mai intalnit pana acum. Mailul tau nu apare nici in spam, nici in Inbox, dar daca dau cautare dupa „blogal” il gaseste undeva, dar unde nu stiu, ca nu exista eticheta gen „inbox”, „spam”, „trash”. Iti spun care e situatia ca in cazul in care te mai confrunti cu astfel de probleme sa stii sa dai o solutie, sfat.

          • 13 octombrie 2015 la 9:35 |

            Nu am modificat nimic in articol, doar link-ul l-am pus pe un grup de cuvinte si ma redirectioneaza corectct. Te rog sa verifici. Corect ma redirectiona si pe mine ieri cand am facut singura verificare si cu toate astea au fost probleme ulterior.

          • avatar
            13 octombrie 2015 la 9:40 |

            Pe mine tot aiurea mă redirecționează. Poți încerca să pui link-ul pe „UPC România”? S-ar putea să meargă așa.

            Cât despre mail, n-am mai întâlnit problema. Ce-i drept, n-am mai folosit de ani de zile un mail de Yahoo și nu mai știu cum e.

          • 13 octombrie 2015 la 9:43 |

            Am trimis pe mail print screen dupa dovada ca link-ul e corect, dar faza cu profitshare ma depaseste. Problema este ca ma redirectioneaza alternativ cand corect cand aiurea.

  • avatar
    12 octombrie 2015 la 17:42 |

    mă poate lămuri și pe mine cineva dacă e necesar să punem și spotul în articol sau doar linkul către spot? Multumesc :)!

  • avatar
    12 octombrie 2015 la 23:57 |

    Iată și articolul câștigător!

    http://francisc.org/cum-iti-place-sa-te-uiti-la-televizor/

    Nu mi-l acceptă, iar îmi dă eroarea cu feedul. Se poate remedia această problemă?
    Mulțumesc!

  • avatar
    20 octombrie 2015 la 8:29 |

    Salut, azi aflam castigatorii? Ca sa stiu cum sa ma uit la tv, in continuare :)

Adaugă un comentariu la campania "Povesteste-ne despre cum iti place sa te uiti la televizor"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

617 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2559 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21079 postări la 446 campanii
cu premii în valoare totală de
226818 EUR
+422 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12416 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
13696
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6248
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

romane politice
Pret
312 pct.
Licitatie incheiata
in fata blocului
Pret
239 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Tu cum iti pregatesti organismul pentru toamna?
PERIOADA: 17.09.2018 - 01.10.2018 ora 23:59
Mai sunt 10 zile
PREMII: Trei premii a câte 100 de euro fiecare
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Cum arata pentru tine cel mai puternic brand romanesc?
PERIOADA: 14.09.2018 - 30.09.2018 ora 23:59
Mai sunt 9 zile
PREMII: 3 premii a câte 100 de euro + câte 30 de puncte pentru fiecare câștigător
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor