Campionatul National de Blogging®:
 
01
Noi

PACHETUL PENTRU STUDENTI BRD – FLASHMOB Cluj – Napoca!

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 07.11.2012 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „PACHETUL PENTRU STUDENTI BRD – FLASHMOB CLUJ – NAPOCA!”

Flashmob-ul a ajuns și la Cluj – Napoca (video mai jos realizat de site-ul tvdece.ro). Așa că, invităm toți bloggerii din Cluj să scrie despre el.
Dar nu uitați – Dacă nu sunteți din Cluj – Napoca , dar doriți să scrieți despre Flashmob, vă informăm că puteti s-o faceți fără probleme.


 

 Provocare:

Invităm toți bloggerii clujeni să scrie despre flashmob-ul organizat de BRD .

 Mecanism campanie:

  • Scrie pe blogul tău despre cum ți se pare ideea celor de la BRD de a promova pachetul pentru studenți, în universități, printr-un flashmob, cu link către http://brd.ro/persoane-fizice/promotii/tineri/
  • Răspunde la întrebarea: “Cum crezi că îi ajută pe studenți acest pachet?”
  • Pune articolul tău în formularul de mai jos.

 Desfasurare campanie:

Perioada:  1 noiembrie – 7 noiembrie, ora 23:59

Pe data de 8 noiembrie, juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și BRD vor anunța câștigătorii, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

  • Respectarea briefului – Este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  • Creativitatea – Articolul  trebuie scris  într-o formă cât mai atractivă. Cu mult suflet. De asemenea, apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz. Mai mult, poți să folosești orice poza de pe site-ul www.brd.ro sau facebook.com/brd student, cu condiția să menționezi sursa.
  • Implicarea în campanie– Dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate  în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

 Premiile:

La această campanie, premiile sunt puncte în sistemul Blogal. Puncte pe care le vom acorda în momentul în care vom lansa varianta oficială a Campionatului Național de Blogging și care vor putea fi schimbate în produse/servicii.

  • Locul 1 – 50 de puncte
  • Locul 2 – 30 de puncte
  • Locul 3 – 20 de puncte

Pentru mai multe detalii poți consulta și următoarele resurse:

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 7 noiembrie 2012. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:

Comentarii/Trackbacks (8)

  • avatar
    4 noiembrie 2012 la 14:53 |

    Termenul „flashmob” (http://en.wikipedia.org/wiki/Flashmob) este incorect folosit. termenul corect este „smart mob” (http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_mob).

    • avatar
      8 noiembrie 2012 la 1:57 |

      Ce consideri ca nu se potriveste din urmatoarea descriere?

      „Flash mobs are a specific form of smart mob, originally describing a group of people who assemble suddenly in a public place, do something unusual and pointless for a brief period of time, then quickly disperse. The term flash mob is claimed to have been inspired by „smart mob”.[7] Since its inception, however, „flash mob” has been used by news media and promoters to refer to nearly any form of smart mob.”

      • avatar
        8 noiembrie 2012 la 2:27 |

        The term, coined in 2003, is generally not applied to events and performances organized for the purposes of politics (such as protests), commercial advertisement, publicity stunts that involve public relation firms, or paid professionals.[7][10][11] In these cases of a planned purpose for the social activity in question, the term smart mobs is often applied instead.

        • avatar
          8 noiembrie 2012 la 2:45 |

          Si in caz ca se incadreaza la amandoua? Incepi sa analizezi particularitatile …

          E mult mai OK flashmob-ul, pentru ca totul tine de spontaneitate, dinamism si ”do something unusual” … sa dansezi in mijlocul facultatii, nu e normal decat daca esti intr-o facultate unde se studiaza coregrafia, insa la STiinte economice, e cel putin ciudat.
          Mie, una, mi se pare mai prietenos flash-mob, mai ales ca mai e si partea legata de smart-mobs care spune ”These growing technologies include the Internet, computer-mediated communication such as Internet Relay Chat, and wireless devices like mobile phones and personal digital assistants. Methodologies like peer-to-peer networks and pervasive computing are also changing the ways in which people organize and share information. Smart Mobs sometimes are manipulated by the dispatchers who control the ‘mobbing system’.” – ceea ce nu se aplica deloc in cazul BRD.

          • avatar
            8 noiembrie 2012 la 3:01 |

            Eu prin „smart mob” inteleg mai degraba o actiune planificata, gandita pentru a fi coordonata spre un scop.
            Hai sa iti dau un exemplu, din cartea lui Cialdini: Influence, Science and Practice. El scrie ca daca 2 oameni se intalnesc zi de zi, la aceeasi ora, in acelasi loc si se uita spre cer in acelasi sens, chiar daca acolo nu ea, peste vreo 2 saptamani ai sa ai o multime de oameni care se uita spre cer la aceeasi ora, in aceeasi loc, fara sa vada nimic acolo. Ce crezi, asta ar fi flash mob sau smart mob?

          • avatar
            8 noiembrie 2012 la 3:34 |

            Ar fi smart mob, pentru ca se foloseste tehnica psihologica … se induce curiozitate prin repetarea unei actiuni care para sa aiba ca scop ceva, iar oamenii isi dau seama si intra in joc in ideea de a atrage mai multi si mai multi. Un fel de „daca m-au facut pe mine sa ma uit in locul ala degeaba, ia sa atrag si eu pe altii!” … un fel de plata cu aceeasi moneda, dar de dragul experimentului si din curiozitate.

            In cazul BRD e ceva de scurta durata, care nu se intampla in acelasi loc.

            flash — clipă; mob — mulțime … o parte esentiala din definitia de dictionar a flash mob-ului. Cu certitudine trebuie sa fie ceva de scurta durata, spontan, care sa creeze buzz si sa aiba ca scop promovarea unui produs, serviciu, eveniment, proiect, initiativa, etc. …

            Eu asa privesc … sa nu o iei in nume de rau, te rog! Daca gasesc/primesc argumente ca ce s-a facut pentru BRD s-ar incadra la smart mob, imi schimb parerea si adopt termenul asta ca fiind cel potrivit, insa pana atunci, nu merg decat pe varianta flash-mob-ului. :)

          • avatar
            8 noiembrie 2012 la 12:45 |

            Daca ma raportez la definitiile din dictionarul Oxford,atunci inteleg ca „smart” are mai degraba legatura cu planificarea, in special prin intermediul tehnologiei, iar „flash” se refera mai degraba la un caracter inopinat, ad-hoc.

Adaugă un comentariu la campania "PACHETUL PENTRU STUDENTI BRD – FLASHMOB Cluj – Napoca!"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

730 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2581 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21441 postări la 457 campanii
cu premii în valoare totală de
231013 EUR
+473 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13194 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
16463
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
6030
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Momentan nu exista produse disponibile!

Campanii în derulare

Fb Posts Reveal Enter the Void
Ce filme de festival ti-ai dori sa vezi pe platforma TIFF Unlimited?
PERIOADA: 06.06.2019 - 20.06.2019 ora 23:59
PREMII: 3 x abonamente pe un an la TIFF Unlimited
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Ce spune despre o femeie manichiura pe care o poarta?
PERIOADA: 04.06.2019 - 18.06.2019 ora 23:59
PREMII: Produse Victoria Vynn în valoare totală de 3.015 lei + premii în bani în valoare totală de 550 de lei
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Tu cum economisesti energie la tine acasa?
PERIOADA: 29.05.2019 - 12.06.2019 ora 23:59
PREMII: locul I: 700 lei, locul II: 500 lei, locul III: 300 lei, plus invitații duble la Electric Castle pentru toți trei

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor