Campionatul National de Blogging®:
 
01
Jul

Miscarea face bine Brasov – Vino la cea mai mare ora de sport!

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 10.07.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie Miscarea face bine Brasov
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Miscarea face bine Brasov – Vino la cea mai mare ora de sport!

Noi am intrat în plin proces de încălzire, pe ultima sută de metri, înainte de Cea mai mare ora de sport din Braşov. Aşa cum v-am obişnuit şi la ediţiile precedente, pe lângă cele 12 ore de mişcare şi voie bună în aer liber, vrem să luăm şi pulsul online-ului. De data aceasta vă lansăm o provocare mai altfel, vom face o incursiune în trecut, în vremea copilăriei, mai exact în activităţile care implicau mişcare. Fie că jucai Frunză, Prinselea sau foloseai bătătorul de covoare pe post de bară de gimnastică, povesteşte-ne: cum era?

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău un articol în care să ne povesteşti despre ce tip de mişcare sau activităţi sportive ai practicat în copilărie. Poate fi un sport în sine sau pot fi doar diverse forme (mai mult sau mai puţin conturate) ale lui, pot fi jocuri, pot şi fi experienţe ce au implicat mişcarea în aer liber. După ce ai făcut plimbarea înapoi, în timp, printre amintirile copilăriei, invită-ți cititorii la Cea mai mare ora de sport, de sâmbătă, 11 iulie, din Braşov, Piaţa Sfatului.

Informaţii suplimentare găsești aici: http://miscareafacebine.ro/2015/07/01/cea-mai-mare-ora-de-sport-brasov-va-asteapta-pe-11-iulie-in-piata-sfatului/

Apropo, următoarea „Cea mai mare oră de sport” se va desfășura pe 1 august la Mamaia, iar detalii despre ea vei putea găsi pe miscareafacebine.ro.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către: http://miscareafacebine.ro/2015/07/01/cea-mai-mare-ora-de-sport-brasov-va-asteapta-pe-11-iulie-in-piata-sfatului/

2. Introdu în articolul tău afișul de mai jos.

Miscarea-Face-Bine-Brasov-2015-POSTER-v6

3. Pune articolul în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 1 – 10 iulie, ora 23:59

Pe data de 16 iulie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și Mișcarea face bine va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

3 premii constând în câte un super telefon HTC Desire 610, cu procesor Quad Core 1,2 GHz, memorie de 8GB şi camera de 8MP + 20 de puncte Blogal Initiative;

Note:

  • Premiile vor fi oferite în decurs de maxim 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 10 iulie 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (28)

  • avatar
    2 iulie 2015 la 15:17 |

    Articolul de la ”Gânduri parcate” ar trebui să fie la campania cu Rexona, nu aici :)

  • avatar
    5 iulie 2015 la 16:56 |

    :-( oare se va pune si articolul meu in campanie? Am mai pus un articol si la Rexona. :-)

  • avatar
    9 iulie 2015 la 10:46 |

    Am postat si eu articolul ieri…in jurul orei 12. Inca nu a fost aprobat. Oare de ce? :-s :(

  • avatar
    11 iulie 2015 la 16:41 |

    Articolul meu a fost postat ieri in jurul orei 15 si inca a ramas in asteptare. Campania s a incheiat. Cand se mai aproba ?

  • avatar
    11 iulie 2015 la 19:51 |

    Credeam ca sunt singura.

  • avatar
    11 iulie 2015 la 22:36 |

    buna…si sunt unul din intarziati…am inscris articolul ieri la 23.52 ..sper ca va fi aprobat…merci

  • avatar
    12 iulie 2015 la 10:12 |

    Articolele se pot aproba și după încheierea campaniei, nu vă faceți griji. Important e că ați pus link-ul în formular în timp util. :D

  • avatar
    12 iulie 2015 la 23:11 |

    :) Suna smecher atunci! Si sa ne mai miscam din fata laptopurilor, zic! :)

  • avatar
    16 iulie 2015 la 18:29 |

    Sa inteleg ca implicarea in campanie nu are nici o relevanta. Am inteles. Sincer daca stiam nici nu mai participam, mi-am dat seama ca toata munca depusa a fost degeaba.

    Daca era vorba despre o alegere random, atunci poate intelegeam, dar asa…

    In fine…

    • avatar
      16 iulie 2015 la 18:32 |

      Toate criteriile de mai sus contează în egală măsură, iar juriului i s-a părut că articolele câștigătoare au meritat cel mai mult premiile.

      • avatar
        16 iulie 2015 la 18:54 |

        Am inteles perfect. Respectarea criteriilor este respectata oricum de toti participantii, asa ca nu se pune, deci cele mai importante ar fi celelalte 2, ca sa zicem asa. Am impresia ca are mai mult legatura cu creativitatea. Am mai participat si la campania Rexona, dar este ultima campanie pentru ca nu mi se pare corect. Deci de exemplu mi se parea mai relevant daca era sa castige questioare.ro (nu am citit toate articolele, nu le-am verificat chiar pe toate).

        Da, cred ca ar fi indicat un clasament in acest tip de concursuri, pentru ca nu e random…

  • avatar
    16 iulie 2015 la 19:10 |

    Am organizat si eu astfel de concursuri, insa atunci cand am anuntat castigatorii le-am oferit la participanti un clasament real in functie de notele obtinute.

    Cam asa a sunat: „Juriul va da fiecărui participant o notă de la 1 la 10. Această notă este procentajul juriului(50%). Apoi se va calcula procentajul vizitatorilor, care cuprinde reacţiile (voturile primite), numărul de vizite pe care le-a primit articolul scris de participant şi comentariile. Cifrele vor fi publice aşa că oricine îşi va putea calcula singur punctajul.”

  • avatar
    17 iulie 2015 la 0:49 |

    Plus de asta nu cred ca este suficient : „juriului i s-a părut că articolele câștigătoare au meritat cel mai mult premiile”.

    Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite care să creeze buzz. (Basic social media measures of buzz volume include visits, views, mentions, followers and subscribers; next level measures such as shares, replies, clicks, re-tweets, comments and wall posts provide a better indication of the participants’ engagement levels because they require action in response to an initial communication).

    Juriului i s-a părut că articolele câștigătoare au meritat cel mai mult premiile – atunci trebuia mentionat la desfasurarea campaniei ca juriul va alege castigatorii doar in functie de parerile si aprecierile personale ale membrilor juriului.

  • avatar
    17 iulie 2015 la 1:39 |

    Descriere campanie: Scrie un articol prin care sa impresionezi pe membrii juriului! Cititorii tai nu conteaza, ci juriul! :)

  • avatar
    17 iulie 2015 la 9:20 |

    Georgeta, dacă ar fi punctati doar bloggerii care au cei mai mulți cititori, ar inseamna ca la fiecare campanie sa castige aceiasi oameni. Gândeste-te că unii sunt la început de drum și nu au avut încă timp să strângă „fani” sau să aibă un blog.ro/com/or whatever
    Just saying…

  • avatar
    17 iulie 2015 la 12:32 |

    Nu am zis ca trebuie punctati doar bloggeri care au cei mai multi cititori, doar ca jurizarea nu este corecta.

    Daca era corecta, se facea o lista si se dadea o nota pentru creativitate care nu depinde de numarul de vizitatori si se facea o medie cu o nota obtinuta din numarul de reactii.

    Modul de jurizare nu corespunde cu ceea ce se prezinta in descrierea campaniei.

    Nu spun ca ar fi trebuit sa castig eu, nu spun ca nu ar fi trebuit sa castige cei care au castigat, ci doar ca nu exista o lista a celor care au participat si a modului de jurizare.
    Asta din respect pentru toti participantii care au pus link catre sponsori.

    Intelegi ce vreau sa spun?

    • avatar
      17 iulie 2015 la 12:43 |

      Nu avem decât 334 de campanii desfășurate până acum fără niciun fel de problemă în ceea ce privește jurizarea. Într-adevăr, poate mai avem lucruri de îmbunățit, dar nu cred că suntem obligați să justificăm de ce au câștigt unii și n-au câștigat ceilalți.

      Mulțumim, oricum, pentru feedback!

      • avatar
        17 iulie 2015 la 12:59 |

        Nu am participat la aceasta campanie deci nu am niciun fel de frustrare :)
        Dar ideea Georgetei Morosan de a se da ”note” sau puncte nu mi se pare o idee rea. Adica să se facă un clasament astfel încât concurenții/participanții să știe unde s-au situat în preferințele juriului.

        • avatar
          17 iulie 2015 la 13:41 |

          Multumesc! Probabil ca e vorba de o frustrare, cu siguranta, pentru ca am muncit si nici macar nu stiu ce valoare a avut munca mea. Adica am vazut castigatorii si atat, insa nimic mai mult.E un concurs, orice concurs presupune un clasament.

          Poate celorlalti participanti nu le pasa, insa eu chiar am muncit pentru aceasta campanie si tot ceea ce cer este un simplu tabel cu niste rezultate…tabel care ia doar cateva ore sa se realizeze.

          Crezi ca cer prea mult?

  • avatar
    17 iulie 2015 la 12:55 |

    Ba da, intr-un fel sunteti „obligati” si asta pentru ca se mentioneaza in desfasurarea campaniei.

    Pe data de 16 iulie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și Mișcarea face bine va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

    Ar trebui sa fiti sinceri cu blogerii si sa le spuneti ce se puncteaza. Din exemplu personal, a trebuit sa muncesc ca sa adaptez articolul pentru cititorii blogului pentru a crea reactii.

    Cum am spus, trebuie sa fiti sinceri si sa spuneti ca juriu este cel care alege in functie de ceea ce i se pare lui ok, nu in functie de cretivitate si de reactii.

    Daca nu sunteti sinceri, multi blogeri dupa terminarea concursului isi vor scoate linkurile din articole si astfel campania este mai putin reusita.

    Stiu ca pe sponsori ii intereseaza sa ajunga informatia in cat mai multe locuri, dar nu trebuie sa mintiti pe partipanti ca acest lucru conteaza in jurizare pentru ca nu este asa.

    In fine, ma depaseste si la fel si pe voi. Daca este un concurs fairplay, atunci trebuie sa stiu de ce altcineva este mai bun decat mine, asta doar in cazul in care exista favoriti. cred ca este vorba despre transparenta, care lipseste in totalitate.
    Concursul presupune o intrecere si o perfectionare, ori in aceste concursuri nu exista. Sincer eram mai multumita daca se facea extragere random.

    Oricum astept rezultatele si la celalalt concurs la care m-am inscris si ma scot de pe acest site pentru ca nu exista transparenta. Si nu muncesc pentru altii iar ei nici macar nu considera ca sunt obligati sa se justifice. Ba da, sunteti obligati inca din momentul in care organizati concursuri.

    • avatar
      21 iulie 2015 la 12:36 |

      Răspunsul de mai jos este din partea beneficiarului acestei campanii, Asociația Smartatletic, cu care rezonăm foarte bine și noi, cei din echipa Blogal Initiative:

      ”Dragă Georgeta,

      Ne pare rău că ești așa supărată. Ideea era să fie ceva distractiv! Asa cum de altfel, ar trebui să fie blogging-ul, în general. Probabil ești o fire competitivă, ceea ce este un lucru foarte bun mai ales daca reusesti sa pastrezi placerea de a participa la concursuri și de a-ți asuma faptul că este posibil să nu câștigi.

      Un concurs de articole pe bloguri nu e un concurs de matematică cu răspunsuri exacte, asadar, nu exista un raspuns gresit sau unul corect. Atât abordarea concurenților cât și cea a membrilor juriului este una subiectivă.

      Explicarea modului de jurizare la o campanie nu cred că te-ar ajuta prea mult pentru că la fiecare campanie juriul este altul. Am apreciat munca ta și ai fost în topul preferințelor juriului, dar, din păcate, am fost nevoiți să alegem doar 3 câștigători.

      După lungi dezbateri și analize am decis cu greu un top 3. Știm că acesta nu corespunde neapărat cu un top 3 al fiecăruia dintre participanți, dar ne asumăm acest lucru, cu toate criticile justificate sau nejustificate care, inerent, apar după un asemenea concurs.

      În final vă mulțumim tuturor pentru interesul arătat campaniei noastre. Vom reveni curând și cu alte campanii, cel puțin la fel de interesante, și sperăm să găsim în voi partenerii de cursă lungă care deja ne-am obișnuit să fiți :)”

  • avatar
    22 iulie 2015 la 15:16 |

    Bla, bla, bla. In fine, nu se merita. Am sa-mi sterg contul nu pentru ca nu am castigat, ci pentru ca nu este un joc fairplay.s-au ales castigatorii la voia intamplarii, poate chiar pe baza unor relatii mai stranse din mediul offline sau online (am observat de exemplu ca toti care au castigat au banner de la blogalinitiative), si nu pe baza efortului depus.

    Nu as fi singura care si-ar sterge contul din cauza acestui concurs, si nu e vorba de competitie, dar, cum suntem in Romania, e firesc sa se intample astfel de lucruri.

    Ba da, se pot cuantifica cerintele. Oricum ati aruncat mingea inapoi in teren fara nici un folos.

    Ca sa adun 48 de google plus-uri, 65 de like-uri si peste 1000 de afisari am depus ceva efort, dar nu conteaza. Si nu are legatura cu existenta fanilor, ci cu ideea de a face buzz. Ultimul paragraf din articol a fost cel care a facut buzz, dar ce conteaza…

    Va multumesc pentru acest raspuns. M-am convins ca nu va intereseaza transparenta si corectitudinea, ci ca voi sa castigati, insa castigul vine din partea bloggerilor. Deja pierdeti bloggerii buni pentru ca nu stiti sa va creati parteneri, ci niste robotei.

    Sa aveti o viata fericita!

Adaugă un comentariu la campania "Miscarea face bine Brasov – Vino la cea mai mare ora de sport!"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

1124 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2451 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19086 postări la 407 campanii
cu premii în valoare totală de
202753 EUR
+313 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10142 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
13600
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
12875
reach
3. brinzoaicecugem.blog...
Lucian Branea
5800
reach

Gift Shop

orange-express
Pret
217 pct.
Licitatie incheiata
tricouri bancpost
Pret
303 pct.
Licitatie incheiata
rama foto
Pret
269 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Tu cum ai descoperit vinul?
PERIOADA: 11.04.2017 - 25.04.2017 ora 23:59
PREMII: 2 x 100 de euro + 4 sticle de vin Beciul Domnesc și 3 x 4 sticle de vin Beciul Domnesc
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Cum ar trebui sa arate piscina ideala?
PERIOADA: 04.04.2017 - 23.04.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 de euro; două premii II: câte o piscină Swing 3+ yellow fiecare
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Tu ce obiect de mobilier ai dori sa faci cu ajutorul celor de la MAM Bricolaj?
PERIOADA: 12.04.2017 - 26.04.2017 ora 23:59
PREMII: Trei premii a câte 50 de euro fiecare

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor