Campionatul National de Blogging®:
 
18
Noi

Evolutia celor puternici

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 02.12.2016 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Evolutia celor puternici”

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Toate aceste caracteristici au plasat-o în topul preferințelor consumatorului român, menținându-se, încă din 2001, ca lider de piață. De asemenea, din 2009 până în prezent, acestea i-au adus peste 50 de distincții și recunoașteri internaționale ale calității.

Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter.

Anul acesta, Stalinskaya aniversează 20 de ani pe piața din România. Sub conceptul „Evoluția celor puternici” și considerându-te unul dintre cei puternici, vrem să vedem ce te-a ajutat pe tine să evoluezi.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie un articol pe blogul tău în care să ne povestești ce te-a ajutat pe tine să evoluezi, fie pe plan profesional, fie pe plan personal sau din orice punct de vedere dorești tu. Te lăsăm pe tine să decizi dacă dorești să povestești despre un moment important în viața ta, o persoană care te-a ajutat, o carte, un curs, un profesor etc. Tu decizi din ce perspectivă va fi povestea, însă trebuie să reiasă „Evoluția celor puternici”.

Nu uita să le spui cititorilor tăi că provocarea a venit de la Stalinksaya, care aniversează 20 de ani în România în acest an.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus. Introdu în articolul tău următorul paragraf:

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

2. Pune articolul în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 18 noiembrie – 2 decembrie, ora 23:59

Pe data de 9 decembrie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și Stalinskaya va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Premiul cel mare:

O experiență oferită de Stalinskaya la Hotelul de Gheață Bâlea ce include:

  • 1 noapte de cazare în Hotelul de Gheață + mic dejun (pentru 2 persoane)*
  • Cină festivă în Hotelul de Gheață – pentru 2 persoane
  • 50 de puncte Blogal Initiative.

10 premii constând în:

O sticlă aniversară Stalinskaya – 20 de ani (ca în imaginea de mai jos) + câte 10 puncte Blogal Initiative pentru fiecare câștigător;

stalinskaya

 

* în perioada 20 – 21 ianuarie 2017. Costul pachetului este de 1500 de lei.

Note:

  • Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 2 decembrie 2016. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (3)

Adaugă un comentariu la campania "Evolutia celor puternici"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

955 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2410 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
18404 postări la 398 campanii
cu premii în valoare totală de
199903 EUR
+302 de produse în Giftshop
în valoare totală de 9826 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. brinzoaicecugem.blog...
Lucian Branea
14900
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
14814
reach
3. denisuca.com
Denisa Bârgău
13600
reach

Gift Shop

smoke-sensor
Pret
80 pct.

Campanii în derulare

Cum ar trebui sa fie electrocasnicele viitorului?
PERIOADA: 06.01.2017 - 22.01.2017 ora 23:59
PREMII: Un frigider, un cuptor cu microunde și un aspirator
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Avantajele panourilor radiante cu infrarosu
PERIOADA: 05.01.2017 - 19.01.2017 ora 23:59
PREMII: 3 panouri radiante + câte-un premiu pentru fiecare blogger care se înscrie

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor