Campionatul National de Blogging®:
 
22
Dec

De ce 12?

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 31.01.2013 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „12 plante”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: De ce 12?

Numele lui este de fapt 12 plante si este supliment alimentar. Dar nu orice supliment alimentar, ci unul vândut în peste 100.000 de exemplare în întreaga Românie.
De ce?
Pentru că, spre deosebire de produsele din piață, 12 plante combină cele mai speciale plante într-o singură capsulă. Plante precum: Salcia, Migdalul, Mesteacănul pufos, Teiul argintiu, Coacăzul negru, Magnolia, Ghimbirul, Socul, Urzica, Orzul verde, Stejarul, Ginkgo Biloba!
Cele 12 Plante acţionează pentru refacerea stării de bine a organismului, având efecte benefice asupra imunităţii, sistemului circulator, sistemului digestiv, cu un aport semnificativ de vitamine, proteine şi enzime.
Iar cele 12 plante dorește să înceapă o relație frumoasă cu voi, bloggerii, oferindu-vă câte un pachet gratuit de 12 Plante.

 Provocarea campaniei: 

Cum i-ai explica unui nehotărât că 12 Plante e un produs special și folositor sănătății sale?

 Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către www.12plante.ro. Fii serios sau funny, dar scrie convingator.
  2. Pune articolul tau în formularul de mai jos.
 Desfășurarea campaniei:

Perioada: 22 decembrie – 31 ianuarie, ora 23:59

Pe data de 5 februarie,  juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și 12 plante vor anunța câștigătorii, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

  Premiile campaniei:

  • 3 câștigători care vor primi câte o tableta Allview Speed City SuperSlim cu procesor Cortex A9 Dual-Core 1.50GHz, 7″, 1GB DDR3, 8GB, Wi-Fi, Android 4.1 Jelly Bean, Blac .
  • fiecare blogger care participă la campanie primește câte un pachet de 12 plante.
  • puncte blogal. ( Locul 1 – 50 puncte, locul 2 – 30 puncte, locul 3 – 20 puncte)

 Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 31 ianuarie 2013. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:

Comentarii/Trackbacks (45)

  • avatar
    23 decembrie 2012 la 10:29 |

    http://iongirnod.blogspot.ro/2012/12/va-recomand-12-plante-supliment-de.html
    Am pus articolul și în formular dar nu știu dacă a fost recepționat de către organizatori, că nu am primit nicio confirmare!

  • avatar
    27 decembrie 2012 la 17:35 |

    Am cautat mai multe informatii despre produs, dar nu am gasit. De exemplu, m-ar interesa foarte mult sa stiu concentratia din fiecare planta care se regaseste in pastila

  • avatar
    29 decembrie 2012 la 9:47 |

    Eu nu înțeleg unele campanii, printre care cea curentă.

    Cum poate să scrie un blogger „cumpără suplimente nutritive?” În ce calitate dă un blogger sfaturi despre sănătate?

    Una e să zici „cumpără un antivirus” și dacă merge bine, dacă nu, aia e, nu e mare stricăciune.

    Și altceva e să te joci cu sănătatea unui om, recomandând în mod public pe blog „consumă suplimente alimentare?”

    Câți dintre blogger-i au cea mai mică pregătire în domeniul ăsta?

    Articolul care trebuie scris nu e de tipul „hmm, ați putea încerca”. Nu! Articolul zice clar:
    „Cum i-ai explica unui nehotărât că 12 Plante e un produs special și folositor sănătății sale?”

    Românii se pricep la orice. Inclusiv la sfaturi de nutriție și sănătate.

    • avatar
      29 decembrie 2012 la 11:20 |

      este vorba de puterea de convingere, nu de faptul ca romanul se pricepe la orice. atunci cand ai toate informatiile puse cap la cap, cateodata esti in stare sa vinzi un produs. cam despre asta este vorba. este doar un exercitiu. unii il trecu cu bine, iar altii nu.
      + ca in urma acestei campanii, mai capeti si informatii noi. ca nimeni nu s-a nascut atotstiutor. te informezi si scrii.
      noi pe asta ne bazam la fiecare campanie.

      • avatar
        29 decembrie 2012 la 11:32 |

        Da, dar când tema articolului e, citez:
        „Cum i-ai explica unui nehotărât că 12 Plante e un produs special și folositor sănătății sale?”,

        tu îți propui să faci o schimbare. Tu vrei, îți propui, dorești, să schimbi un comportament – românii să cumpere produsul ăla. Când e vorba de unele lucruri – Coca Cola, produse IT, alte chestii – nu e o responsabilitate mare. Când însă dai un îndemn foarte clar – „Fă asta pentru sănătatea ta”, ai o responsabilitate.

        Da, e un beneficiu pentru blogger că se documentează. Îi e util. Da, e un beneficiu și pentru firma care se promovează. Da, e un beneficiu și pentru voi, care intermediază.

        E un singur pion în ecuație care suferă, și e posibil să nici nu știe asta – clientul final.

        Și responsabilitatea asupra lui nu ar trebui pasată exclusiv asupra blogger-ului – „Dacă crezi că nu te pricepi, nu scrie articolul”. Nu. Ar trebui inclusiv ca fie firma, fie voi, care intermediați, să ziceți „Stop, nu promovăm asta”.

        Sfaturile de medicină se dau de oameni competenți – medici (doar anumite specializări), farmaciști.

        Să iei un blogger de pe stradă, să îl momești cu o tabletă și să îi zici „Scrie ce să facă oamenii cu sănătatea lor” e inetic. Nu e etic să îi ceri să facă asta.

        „este vorba de puterea de convingere, nu de faptul ca romanul se pricepe la orice” – Iar eu vin și zic că e fix despre faptul că românul se pricepe la orice. Sfaturile despre suplimente nutritive nu ar trebui date, public, de blogger-i.

        Nu aș avea o problemă cu prezentarea produsului în anumiți termeni. Când tema însă zice:
        “Cum i-ai explica unui nehotărât că 12 Plante e un produs special și folositor sănătății sale?”,
        asta e o cerință care depășește competențele.

        Cine își asumă responsabilitatea dacă ceva iese prost? (și poate ieși ceva prost când îți modifici stilul de viață pe baza unor sugestii prietenoase de pe un blog)

        • avatar
          31 decembrie 2012 la 20:21 |

          Olivian, nu cred ca va dauna cuiva daca va consuma produsul. Dar te sustin in ideea in care e greu sa convingi pe cineva ca produsul e bun si ca ii va fi util, cand exista asa putine informatii despre produs. Eu am completat formularul de pe site(pentru ca nu au adresa de email si e foarte ciudat) si astept sa vad ce imi raspund.

          Eu nu pot sa conving pe cineva de ceva de ce nu sunt eu insumi convins. Pe site sunt prezentate doar niste informatii despre plantele componente din produs..nu si despre efectele pe care produsul le-a avut pentru cei care l-au consumat.

          Cele 1000000 de exemplare au fost vandute prin telefon. Ar fi trebuit ca informatiile pe care un agent le da la telefon, sa apara si pe site, sub forma unui FAQ.

          Tema ar fi sunat mai bine” Ce parere ai despre 12 plante?” decat „convinge-l ca e bun”. Pai de unde sa stiu eu daca e bun sau nu?? Dupa ce primesc produsul o sa pot scrie un articol REAL despre cum m-am simtit dupa ce am luat produsul.

          Atunci, daca eu sunt incantat, o sa pot sa conving pe cineva ca produsul e bun. Dar pana atunci, pot doar sa informez ca produsul exista:) Si asta am facut :)

          • avatar
            1 ianuarie 2013 la 14:11 |

            Mersi de răspuns.

          • avatar
            20 ianuarie 2013 la 22:32 |

            Riscuri exista si in cazul unor suplimente naturiste luate aiurea.
            Eu deja scriu despre asta, chiar daca nu s-a terminat campania.
            Nici macar ceiurile nu se pot bea fara noima, pe o perioada indelungata de timp, fara sa apara efecte secundare.

          • avatar
            20 ianuarie 2013 la 22:32 |

            erata: ceaiurile

  • avatar
    29 decembrie 2012 la 12:14 |
  • avatar
    31 decembrie 2012 la 11:34 |

    Sunt 2 probleme, nu ma pot loga din zona de campanie, adica de aici cand apas pe butonul „logheaza-te aici” si imi face figuri cand trebuie sa introduc articolul in campanie. In rest e ok :)

    • avatar
      31 decembrie 2012 la 11:35 |

      Prin „figuri” ma refer la faptul ca trebuie sa introduc articolul de mai multe ori pana mi-l accepta si nu cred ca e vina mea avand in vedere ca feed-ul blogului se upodateaza aproape instant cand pun ceva nou.

  • avatar
    2 ianuarie 2013 la 10:18 |

    Eu mai am un blog si am incercat sa public si acolo un articol insa nu mi-a fost primit deoarece nu sunt inscris si cu el pe acest cont. Pot sa mai inscriu si acel blog la contul meu?

  • avatar
    8 ianuarie 2013 la 4:07 |

    Am inscris un articol si apoi l-am modificat insa nu stiu de ce nu pot sa vad trimit mail. Pot sa va las linkul articolului refacut aici?

    • avatar
      8 ianuarie 2013 la 8:26 |

      daca url-ul articolului este tot acelasi, el exista deja:) hai sa vorbim mai bine pe mail.

  • avatar
    8 ianuarie 2013 la 17:11 |

    As fi vrut sa particip si la aceasta campanie dar nu pot recomanda un supliment natural pe care nu l-am testat.

  • avatar
    9 ianuarie 2013 la 20:26 |

    Am scris si eu un articol: http://alin.nicorici.info/natura-este-cea-mai-buna-sanatate/, nu am respectat cerintele deoarece nu am testat produsul si nu stiu de ce sa il recomand, sper sa nu fie probleme.

  • avatar
    11 ianuarie 2013 la 0:24 |

    http://datcugabriel.wordpress.com/2013/01/10/314/
    O incercare cam criticata de unii(nu va omor pentru asta, e dreptul vostru), dar pe care eu am incercat sa o adaptez. Sper ca a iesit ceva bun.
    P.S. Initial am uitat sa ii dau un titlu articolului, am lasat acelasi URL pentru a nu fi probleme.

  • avatar
    31 ianuarie 2013 la 16:47 |

    http://www.giulieta.info/2013/01/de-ce-12-oameni-contemporani-cu.html

    am completat si formularul, dar am vrut sa existe ora de trimitere, de asta l-am pus si aici:)

  • avatar
    31 ianuarie 2013 la 20:26 |
  • avatar
    31 ianuarie 2013 la 23:48 |
  • avatar
    14 februarie 2013 la 19:11 |

    Am primit cutia mentionata pentru participare ! Multumesc !

  • avatar
    15 februarie 2013 la 0:27 |

    Am primit si eu cutia cu sanatate. Multumesc mult!

  • avatar
    8 martie 2013 la 12:52 |

    La mine nu a ajuns cutia cu pricina …

  • avatar
    8 martie 2013 la 12:56 |

    okay ;)

  • avatar
    8 martie 2013 la 16:52 |

    Multumesc !

Adaugă un comentariu la campania "De ce 12?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

129 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2588 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21511 postări la 459 campanii
cu premii în valoare totală de
231813 EUR
+477 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13257 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
19463
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
6038
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Momentan nu exista produse disponibile!

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Tu cum ai grija de „dumbrava” din jurul casei tale?
PERIOADA: 02.07.2019 - 15.07.2019 ora 23:59
PREMII: un smartphone Huawei P20 lite, 2x smrthpne Samsung A10, 10x cooler bag

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor