Campionatul National de Blogging®:
 
25
Iun

Cum ai caracteriza campania Beck’s Gold prin trei cuvinte?

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 01.07.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Cum ai caracteriza campania Beck’s Gold prin trei cuvinte?”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Cum ai caracteriza campania Beck’s Gold prin trei cuvinte?

BECK’s a lansat recent o nouă bere – BECK’s GOLD, mai rafinată, mai ușoara, cu doar 4% alcool, potrivită pentru toți cei care gândesc liber. Este considerată berea fresh thinker-ilor și a fost lansată ca să arate că indiferent de domeniu, lucrurile pot fi făcute și altfel. În acest caz, BECK’s GOLD demonstrează că o bere poate fi altfel. Totodată, a fost lansată aplicația „Cine spune că”, unde poți vedea cum arată o experiență diferită.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău un articol în care să ne spui cum ai caracteriza campania Beck’s Gold în trei cuvinte. Totodată, introdu în articolul tău și clipul de mai jos.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către: https://apps.facebook.com/cinespuneca

2. Pune articolul în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada: 25 iunie – 1 iulie, ora 23:59

Pe data de 2 iulie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative şi Beck’s va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

5 premii constând în:
– o sticla de Beck`s Gold plina cu Gold Glitter în care se găsește ce vedeți în poza de mai jos:
metal drum set
– o sticlă de Beck’s Gold cu un conținut surpriză;
– 10 de puncte Blogal Initiative

10 premii constând într-un six-pack de bere + 10 puncte Blogal Initiative

Note:

  • Premiile vor fi oferite în decurs de maxim 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 1 iulie 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (5)

Adaugă un comentariu la campania "Cum ai caracteriza campania Beck’s Gold prin trei cuvinte?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

928 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2533 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
20493 postări la 433 campanii
cu premii în valoare totală de
209793 EUR
+388 de produse în Giftshop
în valoare totală de 11819 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
7208
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6270
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Campanii în derulare

#EconomieLaEnergie
PERIOADA: 17.04.2018 - 01.05.2018 ora 23:59
Mai sunt 7 zile
PREMII: Cinci kituri de produse constând în rucsaci, tricouri și stick-uri de memorie
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor