Campionatul National de Blogging®:
 
21
Aug

Ce text ai imprima pe tricoul oficial al pescaturismului?

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 30.08.2015 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Ce text ai imprima pe tricoul oficial al pescaturismului?”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Ce text ai imprima pe tricoul oficial al pescaturismului?

A cincea ediție a festivalului RowmaniaFest (Tulcea, 28-30 august), este un bun prilej să trecem în revistă cinci dintre proiectele Asociației Ivan Patzaichin – Mila 23 ale căror rezultate au început să fie vizibile. Veți afla la Tulcea, la festival, despre fiecare dintre ele, dar unul a adus o absolută premieră pe piața românească de turism: pescaturismul. Este un serviciu turistic din gama ecoturismului, a turismului culinar și cultural, pentru că îi permite turistului să înțeleagă ce înseamnă să fii pescar în Deltă, oferindu-i ocazia să petreacă o zi din viața pescarului alături de el, să scuture vintirele și să gătească peștele din ele chiar acolo, pe baltă, la ceaun. Și mai trebuie apoi să reziste miresmei îmbietoare a borșului de pește până când se termină de fiert. Nu e o încercare ușoară, dar primii turiști au trecut-o cu brio :)

sigla Provocarea campaniei:

Pentru că pescaturismul e un serviciu nou în România, te invităm să ne spui cum ți se pare ție ideea, dar și să te gândești la un mesaj pe care l-ai scrie pe tricoul oficial al pescaturismului. Totodată, anunță-ți cititorii că în perioada 28 – 30 august are loc la Tulcea RowmaniaFest – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle. Mai multe detalii găsești aici: http://ecodeltadunarii.ro/

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://ecodeltadunarii.ro/

2. Pune articolul în formularul de mai jos.

sigla Desfasurarea campaniei:

Perioada:  21 – 30 august, ora 23:59

Pe data de  4 septembrie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative și RowMania Fest va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

5 tricouri din seria pescaturism, ca în imaginea de mai jos, plus câte 10 de puncte Blogal Initiative pentru fiecare câștigător.

tricouri pescaturism

Note:

  • Premiile vor fi oferite în decurs de maxim 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 30 august 2015. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Adaugă un comentariu la campania "Ce text ai imprima pe tricoul oficial al pescaturismului?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

819 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2556 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21035 postări la 444 campanii
cu premii în valoare totală de
226218 EUR
+422 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12416 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
17154
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
6248
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

butoni holcim
Pret
93 pct.
romane vintage
Pret
48 pct.

Campanii în derulare

Cum a aratat prima ta victorie?
PERIOADA: 09.08.2018 - 23.08.2018 ora 23:59
PREMII: 3 x invitații duble la un meci de handbal și 3 x SmartBand Fitness Fitbit
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Prosecco si Lambrusco pentru atmosfera efervescenta
PERIOADA: 16.07.2018 - 20.08.2018 ora 23:59
PREMII: 1 vin Prosecco si 1 vin Lambrusco

Campanii recent încheiate

Tu cate device-uri folosesti?
PERIOADA: 27.07.2018 - 12.08.2018 ora 23:59
PREMII: 500 lei, 350 lei, 250 lei, 10 x kituri Smart Protection

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor