Campionatul National de Blogging®:
 
28
Iul

Ce inseamna sa fii pe barba ta?

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 03.08.2014 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Cine sunt castigatorii campaniei #pebarbata
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Ce inseamna sa fii pe barba ta?

banner campanie pe barba ta

În această vară, Philips te provoacă să „Fii pe barba ta!”, în cadrul campaniei cu același nume, care susține lansarea gamei de produse pentru bărbierit electric, Philips Click & Style. Adică să îți semnezi singur această vară, să fii responsabil și independent, să cunoști oameni noi, să îți deschizi orizonturile și, nu în ultimul rand, să te distrezi. Toate sub bagheta lui Marius Moga, care a lansat piesa „Pe barba mea” , special pentru această campanie.

Timp de trei săptămâni, pe site-ul pebarbata.ro şi pe pagina de Facebook facebook.com/pebarbata, toţi tinerii sunt invitaţi să participe la o competiţie cu premii săptămânale, dacă răspund la întrebarea „Ce înseamnă să fii pe barba ta?”. La sfârşit, toţi participanţii vor avea oportunitatea de a se număra printre cei cinci câştigători care vor petrece un week-end prelungit și all-inclusive la mare.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău un articol în care să răspunzi la întrebarea „Ce înseamnă să fii pe barba ta?”. Poţi vorbi despre ce înseamnă să te descurci pe cont propriu, despre cum te-ai bărbierit prima oară ori ce model de barbă îţi place să porţi (inspiră-te și din secțiunea Click&Style de pe site – pebarbata.ro). Fiind o întrebare interpretabilă, o poţi aborda cum vrei tu.

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus.
2. Folosește în articol şi hashtag-ul #pebarbata.
3. Include în articolul tău următoarea frază:

În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.

4. Pune articolul tău în formularul de mai jos.

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 28 iulie – 3 august, ora 23:59

Pe data de 8 august juriul format din reprezentanții Blogal Initiative şi Philips va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Trei premii a câte 75 de Euro şi câte 20 de puncte Blogal Initiative pentru fiecare câştigător.

Note:

  • Premiile se acordă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunţării câştigătorului.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 3 august 2014. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:,

Comentarii/Trackbacks (24)

Adaugă un comentariu la campania "Ce inseamna sa fii pe barba ta?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

577 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2591 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21558 postări la 460 campanii
cu premii în valoare totală de
231983 EUR
+489 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13548 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
12510
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
6038
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Twister
Pret
30 pct.
Licitatie incheiata
tp-link
Pret
36 pct.
Licitatie incheiata
WWF
Pret
35 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor