Campionatul National de Blogging®:
 
09
Iul

Ce faci cand neprevazutul te loveste?

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 20.07.2013 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „Ce faci cand neprevazutul te loveste?”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Ce faci cand neprevazutul te loveste?

banner-campanie-groupama

Update 23.07.2013  – Din cauza numarului ridicat de articole bune, jurizarea este extrem de dificila. Din acest motiv anuntarea castigatorilor se va face dupa data de 23 iulie. Multumim anticipat pentru intelegere.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Vă dăm două întâmplări ipotetice:

1. Seară toridă de vară. Te întorci obosit de la serviciu, cu gândul la un duș răcoritor. Nu-ți imaginezi că vei avea parte de… un pic mai mult decât atât. În baie constați că nu curge apa rece, așa că încerci apa caldă. Aceasta izbucnește cu presiune, dar nu în chiuveta, pe circuitul firesc, ci sub chiuveta, printr-o fisura din țeavă. Cauți repede o soluție, încerci să oprești scurgerea cu ce ai la îndemână, dar un șuvoi de apă se întinde deja pe parchetul din hol și pe sub dressing. Vrei să fugi după un instalator, dar… unde? Și cu hainele ude din cap până în picioare? În plus, vecinul de jos bate deja în ușă plin de nervi. Ce faci într-o astfel de situație?

2. Seară liniștită, acasă, cu popcorn și cu premiera noului episod al serialului favorit. Abia a trecut recapitularea episoadelor anterioare, a început acțiunea noului episod când o pocnitură puternică declanșează… întunericul și liniștea. Orbecăind după lanternă simți deja mirosul de plastic ars. Din spatele tabloului electric iese o dâră de fum negru care a înnegrit deja o parte din tavan. Cauți repede o soluție, încerci să limitezi paguba. Siguranțele electrice nu mai permit funcționarea instalației, scurtcircuitul a fost prea puternic. Ai vrea să găsești repede un electrician, dar… unde, la ora zece, seara? Ce faci într-o astfel de situație?

Deși astfel de situații neprevăzute par improbabile pentru mulți dintre noi, ele au o frecvență mare, iar efectele lor sunt greu de gestionat: cheltuieli mari cu reparațiile, dificultatea de a găsi repede un specialist care să remedieze urgențele, timpul mai lung de obținere a despăgubirii din asigurare în cadrul unei proceduri clasice de despăgubire și multe altele.

Groupama Asigurări  a dezvoltat un produs inovator și flexibil, pe care clienții îl pot modela în funcție de riscurile la care sunt expuși: Asigurarea Locuinței cu Extra Acoperiri. Inovația Groupama Asigurări continuă, produsul fiind completat prin Colecția de avantaje – o serie de beneficii și garanții adiționale produsului, prin care clientul are certitudinea unor servicii prompte și oneste, precum și proceduri simplificate. Conceptul campaniei accentuează beneficiile de care se bucură clienții Groupama Asigurări: simplitatea, onestitatea, promptitudinea: „Când neprevăzutul te loveşte, loveşte-l înapoi. Rămâi relaxat și… fă-i o poză!”

Detalii despre produs aici, iar spoturile TV ale campaniei pot fi vizionate aici:

  • Spot TV Autoconstatare Inundație:   

  • Spot TV Autoconstatare Scurtcircuit:

Noi v-am oferit două exemple de întâmplări neprevăzute. Dar principala caracteristică a “neprevăzutului” e diversitatea. Fiecare situație e unică, fie prin prisma evenimentului produs, fie prin prisma reacției celui implicat, fie prin prisma efectelor produse. Tocmai in asta constă provocarea acestei campanii.

sigla Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău despre cum ai ieşit din încurcături neprevăzute legate de incidentele casnice (inundaţii, scurt circuit, geamuri sparte etc) și cum crezi că te-ar fi ajutat pachetul “Colecția de Avantaje” (aici toate informațiile) în situația descrisă.

Exemple de situații posibile: inundații (ale apartamentului propriu sau a întregului bloc), bormașina care a ajuns pe partea cealaltă a apartamentului până la vecini, un scurtcircuit provocat de cineva care a lasat tot blocul in bezna etc.

sigla Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către alexa.groupama.ro și embed la unul dintre spoturile campaniei.
  2. Pune articolul tau în formularul de mai jos.

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 09– 20 iulie, ora 23:59

Pe data de 23 iulie juriul format din reprezentanții BlogalInitiative.ro și Groupama Asigurări vor anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie. Acestea vor conta 50% din rezultatul final, restul de 50% fiind reprezentat de clasamentul pe baza voturilor bloggerilor participanți la acestă campanie. Procesul de votare va începe pe 21 iulie si se va încheia pe 22 iulie, ora 23:59 (vezi aici modul de functionare a sistemului de votare).

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Locul 1:

  • Cameră foto digitală Nikon Coolpix L610 ( aici poza). Aparatul foto vine cu toate accesoriile: card SD 8GB, husa, încărcător Energizer și 2 acumulatori AA 2000mAh

Locul 2-4:

  • 3 Kit-uri pentru situații de urgență de la Groupama, ce conțin câte o pereche de ochelari de scafandru, un aparat foto de unică folosință, o lanternă cu dinam și un memory stick.

Puncte Blogal:

locul 1 – 50 de puncte, locul 2 – 30 de puncte, locul 3 – 20 de puncte, locul 4 – 10 puncte.

Notă:

  • Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici )

Rezultatele votului participanților

Procesul de votare s-a încheiat pe 22.07.2013 la ora 23:59.

Mai jos este afișat clasamentul votului participanților. Fiecare participant la campanie înregistrat în Campionatul Național de Blogging a avut dreptul de a vota nici mai mult, nici mai puțin de 5 bloguri despre care acesta a considerat că merită să se numere printre câștigătorii acestei campanii.

Punctele obținute în urma acestui clasament au contat în proporție de 50% din clasamentul final al campaniei. Restul de 50% a fost dat de punctele obținute în urma jurizării de către client (vezi aici modul de stabilire al clasamentului final).

Rezultatele finale au fost anunțate aici:
Castigatori campanie „Ce faci cand neprevazutul te loveste?”

Această campanie s-a încheiat pe 20 iulie 2013. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (6)

Adaugă un comentariu la campania "Ce faci cand neprevazutul te loveste?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

799 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2549 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
20855 postări la 439 campanii
cu premii în valoare totală de
214973 EUR
+412 de produse în Giftshop
în valoare totală de 12293 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
33227
reach
2. rosamonat.blogspot.c...
Mihaela Loredana Musetescu
5142
reach
3. ralucabrezniceanu.ro
Raluca Brezniceanu
4764
reach

Gift Shop

termos eon
Pret
44 pct.
ochelari VR
Pret
30 pct.
rucsac lock stars
Pret
20 pct.

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor