Campionatul National de Blogging®:
 
12
Mai

Cat de important este Turneul Stradivarius pentru orasul tau?

Adăugat de Cristian Florea în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 17.05.2014 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Cine sunt castigatorii invitatiilor la Turneul Stradivarius
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Cat de important este Turneul Stradivarius pentru orasul tau?

banner campanie stradivarius

Alexandru Tomescu este unul dintre cei mai renumiţi muzicieni din lume. Este omul care a creat o revoluție în muzica clasică românească. În 2006 a înființat primul turneu de muzică clasică din România, susținut exclusiv din fonduri private. Este singurul artist clasic român care vinde CD-uri şi DVD-uri în tiraje de peste 5000 de exemplare.
Invitat special în acest turneu alături de Alexandru Tomescu este Eduard Kunz. A fost inclus în topul celor mai buni 10 pianişti de mâine de către BBC Music Magazine și concertează regulat cu orchestre prestigioase din întreaga lume.

Turneul Stradivarius ajunge anul acesta la cea de-a șaptea ediție și este dedicat unei cauze sociale impresionante – Fundația Hope and Homes for Children România. Anul trecut, Alexandru Tomescu a reuşit să strângă cu ajutorul turneului 13.500 de euro pe care i-a donat copiilor orfani sau vulnerabili sprijiniţi de această fundație.

sigla Provocarea campaniei:

Convinge publicul din oraşul tău să meargă la concertul din Turneul Stradivarius şi să fie in the mood for Prokofiev.

Lista oraşelor este următoarea:

Târgu Mureş – 18 mai – Palatul Culturii
Bistriţa – 20 mai – Sinagoga
Cluj-Napoca – 21 mai – Casa Studenţilor
Timişoara – 25 mai – Filarmonica „Banatul”
Oradea – 27 mai – Filarmonica Oradea
Hunedoara – 29 mai – Castelul Corvinilor
Sibiu – 30 mai – Filarmonica Sibiu
Piteşti – 2 iunie – Casa de Cultură a Sindicatelor
Craiova – 4 iunie – Filarmonica „Oltenia”
Bacău – 7 iunie – Filarmonica Bacău
Iaşi – 9 iunie – Universitatea de Muzică
Bucureşti – 11 iunie – Sala Radio

Ca material ajutător ai acest comunicat de presă: „Turneul National Stradivarius 2014”

sigla Mecanismul campaniei:

1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://www.turneulstradivarius.ro/ şi către paginile de Facebook ale artiştilor: https://www.facebook.com/AlexandruTomescuOficial şi https://www.facebook.com/eduardkunzpianist.

2. Pune articolul tău în formularul de mai jos.

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 12 mai – 17 mai, ora 23:59

Pe data de 20 mai juriul format din reprezentanții Blogal Initiative şi ai Turneului Stradivarius va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.

sigla Premiile campaniei:

Premiul cel mare: un DVD Stradivarius OBSESSIONS, o performanță unică de muzică și teatru non-verbal.

– Câte-o invitaţie dublă la concertele din fiecare oraş. Invitaţiile vor fi transmisibile. Te rugăm ca atunci când introduci articolul în formular să ne scrii în câmpul „Mesaj” în ce oraş ai fi dispus să mergi sau să trimiţi pe cineva la concert.

– 30 de puncte Blogal Initiative pentru câştigătoriul premiului cel mare şi 20 de puncte pentru câştigătorii invitaţiilor.

Nota:

  • Premiul cel mare se va acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorului.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.
  • Invitaţiile la concert sunt nenominale, adică i le poţi da oricui doreşti.

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 17 mai 2014. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:,

Comentarii/Trackbacks (3)

Adaugă un comentariu la campania "Cat de important este Turneul Stradivarius pentru orasul tau?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

129 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2588 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
21511 postări la 459 campanii
cu premii în valoare totală de
231813 EUR
+477 de produse în Giftshop
în valoare totală de 13257 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
19463
reach
2. ioanaradu.com
Ioana Radu
6038
reach
3. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach

Gift Shop

Momentan nu exista produse disponibile!

Campanii în derulare

Campanii în Bucuresti

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Tu cum ai grija de „dumbrava” din jurul casei tale?
PERIOADA: 02.07.2019 - 15.07.2019 ora 23:59
PREMII: un smartphone Huawei P20 lite, 2x smrthpne Samsung A10, 10x cooler bag

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor