Campionatul National de Blogging®:
 
04
Mar

Campanie Michelin – 4 teme!

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 31.03.2013 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie „MICHELIN – 4 TEME!”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Michelin – 4 teme!

banner-campanie-michelin

Update:

Revenim cu niște statistici oferite de Comisia Europeană privind situația siguranței rutiere în România ( link)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Dragilor, credem că deja v-ați obișnuit cu stilul nostru imprevizibil, atunci când vine vorba de campanii. Că ne place să vă supunem la provocări din ce în ce mai interesante. Cel puțin asta am citit pe blogurile voastre:d. Deci, nu vorbim din cărți:)

Astăzi lansăm o campanie cu totul diferită de ce am lansat până acum. Se desfășoara timp de 4 săptămâni, cu câte o temă în fiecare săptămână. Sperăm c-o să “gustați” genul asta de campanie. Dacă da, o sa mai facem.

Dar gata cu vorbăria, mai bine să vă spunem despre ce este vorba. Prietenii de lamichelin au pregătit pentru voi patru teme foarte interesante, care se vor desfășură timp de 4 săptămâni. Dar trebuie să știți că dacă ați scris despre o temă, trebuie să scrieți despre toate. De asemenea, dacă v-ați hotărăt în ultima săptămănă că vreți să participați la campanie, puteți s-o faceți. Dar, tot asa, scriind despre toate temele. Ca să fie fairplay pentru toată lumea.

Așadar, astăzi vom începe cu prima tema, urmând să vi le spunem și pe celelalte, printr-un update la acest articol.

Update: 25 martie: Tema 4 – Top mituri despre anvelope. Perioada: 25 – 31 martie, ora 23:59

sigla Provocarea campaniei tema 4: Împărtășește pe blogul tău miturile proprii despre anvelorpe. Sau despre mituri auzite “prin vecini”. La sfârșitul campaniei, specialistul Michelin va demonta sau confirma  (Mythbusters) 3 cele mai întâlnite mituri.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Update: 18 martie: Tema 3Sfaturi mai puțin cunoscute despre întreținerea anvelopelor. Perioada: 18 – 24 martie, ora 23:59.

sigla Provocarea campaniei tema 3: Informează-ți cititorii despre sfaturi mai putin cunoscute privind întreținerea anvelopelor. Esti liber să vii cu orice sugestie:)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Udapte: 11 martie: Tema 2O mașină performată are nevoie de o anvelopă performantă. Perioada: 11 – 17 martie, ora 23:59

sigla Provocarea campaniei tema 2: Scrie pe blogul tău de ce crezi că o mașină performantă are nevoie de o anvelopă performantă. Dacă ai exemple în aceste sens, ești liber să scrii despre ele.  De asemenea, poti să creezi și un caz ipotetic în care să explici cititorilor tăi de ce este important ca anvelopa să fie de aceeași calitate ca și masina din dotare.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Tema 1:  Anvelopa potrivită. Perioada: 4- 10 martie, ora 23: 59:

sigla Provocarea campaniei tema 1: Scrie pe blogul tău despre experiența anvelopei nepotrivite. Respectiv, anvelope de iarna purtate vara. De asemenea, dacă nu ai o astfel de experienta, poți să scrii despre experiențele prietenilor, familiei etc.

Sugestie: Compușii din anvelopa de iarna își pierd din proprietăți la temperaturi mai mari de 7°C

sigla Mecanismul campaniei:

  • Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către  www.michelin.ro;
  • Articolul trebuie sa fie elaborat, clar, documentat si argumentat;
  • Pune articolul tau în formularul de mai jos.

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 4– 31 martie, ora 23:59.

Pe data de 8 aprilie, juriul format din reprezentanții BlogalInitiative.ro și  Michelin.ro vor anunța câștigătorii, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău. Mai mult, articolele documentate din alte publicatii de specialitate, care conțin informații interesante și utile legate de subiect, care să faciliteze înmagazinarea de informații rapid și usor, vor primi puncte în plus din partea juriului, comparativ cu cele pur “copy-paste”.

sigla Premiile campaniei (se acordă numai acelora care participă la toate cele patru etape dintre toţi participanţii):

  • Premiul cel mare: O tableta iPad Mini 16Gb.
  • Alte două premii: GPS EVOLIO HI-SPEED PLUS
  • Puncte Blogal ( 50 puncte locul 1, 30 puncte locul 2, 20 puncte locul 3)

Și pentru că este o campanie cu un subiect un pic mai delicat, am cerut ajutorul unui specialist în domeniu; Sorin Grumazescu, Project Manager automod.ro
Așadar, aici găsiți documentația dată de Sorin. Iar dacă aveți întrebări, puteți să i le adresați printr-un comentariu la acest articol.

Ați observat c-am introdus ceva nou, da? E, să vă pregătiți pentru că vom mai avea campanii cu consultanți. Așa, ca să fie bine pentru toată lumea:D.

*Cu punctele acumultate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici ).

Premiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor.

Spor!

Articole înscrise până acum în campanie:

Această campanie s-a încheiat pe 31 martie 2013. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:

Comentarii/Trackbacks (22)

  • avatar
    4 martie 2013 la 15:17 |

    Iar sunt prima? Sper sa nu fie iar cu ghinion ca la campania Cora… :)))

  • avatar
    5 martie 2013 la 19:24 |

    interesanta campanie :) succes tuturor !

  • avatar
    7 martie 2013 la 9:35 |

    Pot folosi alt blog pentru aceasta campanie daca imi fac cont separat pentru acesta?
    Am o serie de bloguri in nise total diferite si nu vreau sa amestec lucrurile.
    (Nu ma intereseaza campionatul national de blogging, nu cer sa mi se cumuleze punctele, ar fi ca doua conturi independente.)

  • avatar
    9 martie 2013 la 12:46 |

    Punctele pentru articolele scrise cum se vor da în această situaţie cu 4 teme?

    • avatar
      9 martie 2013 la 13:18 |

      punctajul este acelasi ca la orice campanie. adica:10 pct. pentru primul articol validat, câte 5 pct. pentru următoarele două articole validate. De la al patrulea articol în sus nu se mai acordă puncte.

  • avatar
    10 martie 2013 la 23:46 |

    buna, nu pot incarca acest articol la campanie : http://omulvaly.wordpress.com/2013/03/10/schimbam-anvelopele/

  • avatar
    11 martie 2013 la 8:13 |

    dar nu se replecta nici in lista articolelor participante, nici in puncte ghift!

  • avatar
    11 martie 2013 la 8:21 |

    scuze, eu ma temeam ca am gresit ceva! :d pfff, mai dureaza pana voi fi sigur de ceea ce „butonez”, credeam ca nu l-am inscris :d

  • avatar
    11 martie 2013 la 14:37 |

    O intrebare: la articolul pentru a 4-a tema din campanie se mai primeste vreun punct GiftShop?

    • avatar
      11 martie 2013 la 14:40 |

      nu. punctajul este acelasi ca la orice campanie. adica:10 pct. pentru primul articol validat, câte 5 pct. pentru următoarele două articole validate. De la al patrulea articol în sus nu se mai acordă puncte.

  • avatar
    22 martie 2013 la 18:11 |

    Uneori ma intreb daca cineva citeste articolele inainte de aprobare…unii nu le citesc nici inainte sa le posteze.
    „Articolul trebuie sa fie elaborat, clar, documentat si argumentat” e una din cerinte.

    • avatar
      22 martie 2013 la 20:01 |

      Dacă te referi la noi când întrebi dacă cineva citește articolele înainte de aprobare, te asigur că da. În exemplul de față (dar și în altele) ”elaborat, clar, documentat și argumentat” sunt niște criterii subiective care vor conta la jurizarea finală pe care o va face clientul. Noi verificăm dacă articolul respectă cerințele minime obiective (cum sunt cele referitoare la existența linkurilor cerute) și dacă are legătură cu campania.

      • avatar
        22 martie 2013 la 20:50 |

        N-am nimic cu fata, jur pe ce am mai sfant, ii doresc tot binele din lume, dar sigur ai citit asta http://ciufylici.blogspot.ro/2013/03/vara-nu-i-ca-iarna.html , ca ea sunt sigur ca nu l-a citit.
        „Pentru cei care detin un autovehicul sau le placa sa conduca”
        „intradevar” „deaceea” „…anvelope
        lor de iarnă nu le place căldura. mers, există …”
        Nu stiu daca cineva de la michelin citeste ce e pe aici, dar totusi…e vorba de imaginea firmei.
        Nu incerc sa fac valuri, insa credeam ca tindem spre „pro” aici. Doar pentru ca are un link spre michelin, e suficient sa fie aprobat? Eu sper totusi ca ea sa il citeasca si sa se corecteze. E pacat.

        • avatar
          22 martie 2013 la 21:39 |

          Buna,
          Iti multumim ca ti-ai facut timp sa citesti postarile participate, insa suntem siguri ca cei de la Michelin vor sti sa trieze postarile bune de cele mai putin bune.
          Iti dorim weenkend fain si spor la scris.
          Multumim inca o data ca-ti faci timp pentru noi.

Adaugă un comentariu la campania "Campanie Michelin – 4 teme!"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

1124 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2451 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19086 postări la 407 campanii
cu premii în valoare totală de
202753 EUR
+313 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10142 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
13600
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
12875
reach
3. brinzoaicecugem.blog...
Lucian Branea
5800
reach

Gift Shop

orange-express
Pret
217 pct.
Licitatie incheiata
tricouri bancpost
Pret
303 pct.
Licitatie incheiata
rama foto
Pret
269 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Tu cum ai descoperit vinul?
PERIOADA: 11.04.2017 - 25.04.2017 ora 23:59
PREMII: 2 x 100 de euro + 4 sticle de vin Beciul Domnesc și 3 x 4 sticle de vin Beciul Domnesc
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
Cum ar trebui sa arate piscina ideala?
PERIOADA: 04.04.2017 - 23.04.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 de euro; două premii II: câte o piscină Swing 3+ yellow fiecare
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Tu ce obiect de mobilier ai dori sa faci cu ajutorul celor de la MAM Bricolaj?
PERIOADA: 12.04.2017 - 26.04.2017 ora 23:59
PREMII: Trei premii a câte 50 de euro fiecare

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor