Astazi lansam prima campanie din istoria Blogal Initiative. Client: BCR
Din start trebuie să mulțumim BCR pentru deschiderea de care dă dovadă prin această campanie, dovedind, încă ă dată, că este una din companiile cele mai deschise spre social media de la noi. Este un gest de curaj din partea băncii de a pune, practic, în mâna social media un nou produs și a dori să afle părerea bloggerilor și să asculte recomandările lor. De aceea salutăm cu entuziasm decizia BCR și credem că este una din cele mai importante decizii în favoarea blogosferei din ultimii ani.
Ce urmărim în această campanie? Să încurajăm creativitatea și spiritul antreprenorial al bloggerilor, să îi ajutăm să facă încă un pas spre profesionalizare de care are nevoie blogosfera noastră. Credem cu tărie că prin campanii de acest gen bloggerii își pot dezvolta spiritul antreprenorial. Pe toată durata campaniei, Blogal Initiative vă va oferi recomandări, sfaturi, va răspunde la întrebările voastre, vom fi într-o comunicare continuă.
Ce promovăm în campanie? Produsul care trebuie promovat este creditul de refinanțare de la BCR. Care poate fi contractat cu costuri de transfer zero (BCR suportă taxele notariale), cu comision analiză zero, asigurarea imobilului gratuit, în funcție de tipul creditului, precum și alte avantaje. Întreaga prezentare a produsului de refinanțare BCR poate fi obținută de bloggerii care se înscriu în campanie dacă dau un mail pe adresa contact at blogalinitiative.ro.
Campania se desfășoară în perioada 6 iunie – 4 iulie. Fiecare blogger care vrea să participe la campanie va primi un brief despre produsul de refinanțare al BCR și obiectivele pe care le urmărim cu această campanie. Dacă se decide să participe, va trebui să scrie pe blog părerea sa despre produsul BCR și despre modul în care crede că acest produs ar putea fi promovat (urmărim și creativitatea participanților).
Criteriile după care se face punctarea participanților sunt atât cantitative (număr de postări, de comentarii la postările de pe blog, de menționari pe twitter, de postări pe facebook etc.), dar și de ordin calitativ, în care urmărim creativitatea bloggerului și cautăm să vedem spiritul său antreprenorial în acțiune. Juriul este format dintr-un reprezentant al Blogal Initiative, un reprezentant al Revistei Biz, partener oficial al proiectului și un reprezentant al BCR.
Mai multe detalii despre cum puteți participa la campanie puteți primi pe mail dacă ne scrieți pe adresa contact at blogalinitiative.ro.
Premiile pe care le pot câștiga bloggerii care participă sunt urmatoarele:
– Premiul 1: 1500 de euro
– Premiul 2: 2 iPad de 16 G
– Premiul 3: 8 smartphones HTC
Comentarii/Trackbacks (113)
Megafragilistic!
fiind prima campanie blogal initiative este importanta reusita atat pentru voi cat si pentru noi cei care incercam sa invatam ceva din asta
Hm… BCR e un „produs” prost din punctul meu de vedere.
In primul rand trebuie sa mai lucreze la „reinventarea” multor persoane irascibile trecute de o anumita varsta eligibila pensionarii.
Trebuie sa renunte la injosirea clientilor prin propriile reclame TV. In reclama cu benzinaria si punctele BCR – pai ce client prost e ala de la BCR ca impinge masina ca tampitul pentru a strange niste puncte sa le transfrome in creioane si radiere!! In reclama cu sotul care o inseala pe nevasta. Deci, morala care e aici? Ca daca nu erai client BCR – creditul se aproba mai greu = nu te prindea sotia ca o inseli. Asa… client BCR fiind, nici n-apuci sa .. una, alta, ca-ti si revine sotia de pe unde e plecata ca BCR a rezolvat-o repede.
BCR este o banca romaneasca foarte curajoasa.Eu am cardul facut la BCR si nu l-as face la alta banca .BCR este banca in care ai incredere.Si bravo pentru BLOGAL INTERACTIVE!!!
Depinde ce vrea sa insemne profesionalizarea si mai ales implicarea BCR-ului in campanie. Ce vrea de fapt BCR? Stim cu totii ca bloggerii care fac bani in online din blog sau din altceva au nevoie de conturi curente, carduri visa cel putin cu care isi pot deschide conturi de pay pal sau alert pay. BCR isi cauta clienti imbroboditi de aceasta campanie? Bloggerii ar trebui sa mai compara taxele lunare de administrare ale BCR cu oricare alta banca si sa fuga mancand pamantul.
Multumesc pentru partiocipare!
Chiar am facut un credit de refinantare la BCR de curand si sunt foarte multumita de conditii.
http://bblabord.blogspot.com/2011/06/concurs-bcr-si-blogal-initiative.html
Interesanta initiativa. Cred totusi ca succesul campaniei sta in puterea de convingere a participantilor, putere care cel putin teoretic ar trebui sa vina din ceva cunostiinte mai solide in domeniul bancar si nu doar superficialitate. Observ ca s-a punctat mult din punct de vedere cantitativ (toti isi doresc sa faca bani din scris si implicit blog personal) ramane de vazut insa calitativ cum se va puncta.
Eu unul as fi curios sa aflu rezultatele concrete ale campaniei, statistici care sa arate concret cu cat la suta au crescut cererile de refinantare dupa prezenta initiativa.
In orice caz, succes. Probabil ca voi scrie si eu ceva despre asta…
Este foarte interesant acest produs… insa as vrea mai multe detalii, cum ar fi comisioane si toate cele, ascunse.. Multumesc…
Mult succes cu aceasta campanie.Puteti conta pe mine pentru sustinere,sper sa mai fie si alti bloggeri interesati.
1. Acum 2 ani cand am avut de platit taxa pentru carnetul auto a trebuit sa semnez un contract de 23 de pagini desi imi inchisesem de multi ani contul la BCR, „mai eram inca in baza de date”.
2. 2011: Persoana cu procura depusa la banca cum ca are toate drepturile de administrare ale contului, nu poate debloca parola de on-line banking pentru ca „nu apare” in sistem.
Daca sistemul informatic nu ajuta, atitudinea angajatilor nu compenseaza sistemul informatic, „Probleme Gogule!”
Nu zic ca celelalte ar fi mai de soi, am experiente la TOATE bancile mari din uimitorul sistem bancar romanesc. Fiecare are hachitele ei.
O comparatie pe plusuri si minusuri ar fi interesanta de facut intre principalele banci, nu o reclama punctuala, asta face multa lume, mai bine sau mai rau cum se spunea mai sus.
vreau detalii!
Un credit care poate aduce un nou zimbet pe fruntile romanilor, care si-au pierdut de mult acel suris plin de dragoste si satisfactie. Doar rautaciosii si invidiosii , nu se apleaca asupra acestui credit magnific.
Este o inițiativă interesanta și premiile sunt atractive, așa ca m-am hotarat să particip și eu:
http://www.gmxul.com/2011/06/14/refinantarea-bcr/
Particip si eu :> http://www.marinelpadurice.ro ca de in conditiile in care in Romania trebui sa te refinantezi permanent….
BCR= banca ce mi-a dat un acoperis asupra capului prin programul Prima casa
la momentul actual in Romania nu stiu cat este de profitabil in a te implica cu o banca. In privinta produselor doar o singura opinie: prea multe taxe administrative, de la cont pana la ATM
Tot nu am inteles, ce trebuie sa facem noi? Sa ne spunem parerea despre produsele BCR? Pentru o refinantare ce trebuie sa facem?
daca dai mail pe contact at blogalinitiative.ro o sa primesti mai multe info, care, sper eu, o sa te lamureasca
Daca ar fi corecti si cei de la BCR:adica sa aprecieze postarile realiste(daca nu le place critica-unde ar putea indrepta ceva la anumite servicii ale sale)ci doar OSANALEcei care-i apreciaza la superlativ atunci concurs de ovatii…Nu sunt suparat pe BCR:am cardul de debit la ei,Apreciez descoperirea de cont la cardul de debit,am avut credit nevoi personale la BCR SI refinantare.acum momentan lumea e retinuta cu CRIZA…
Ma refeream la produsele BCR:mai simple la detalii pe intelesul OMULUI nu limbajul lor de Banca-„SA INTELEAGA DOAR EI-OMUL SA RETURNEZE BANII!”
Adica OMULE ai cu ce achita dai atata inapoi-total!IN ATATA TIMP ETC…poate incerca asa ceva vreo BANCA!nu cred!
Nu pot concura cu „OVATIONISTII BCR”chiar si-au facut bloguri cu laude catre BCR-Totusi este un concurs merita efortul dar asa nu castiga banca poate in timp o evitare daca se transforma in reclama excesiva-davcosti@yahoo.com
solutii de atractie a eventualilor clienti ar fi si acestea propuneri de metode de la clieni-de credite,de sugestii,reclamatii…etc
BCR e cea mai tare banca.Imediat ma contacteaza la telefon cand le scriu la contact pe site si imi rezolva pe loc problemele.De exemplu azi a trebuit sa imi activez 3D Secure pentru platile pe internet si in 10 minute dupa ce m-au apelat am putut activa serviciul!La fel si concursul acesta e frumos cu premii pe care oricine si le doreste!
Linkuri către această pagină:
[…] Written by Cristian China-Birta. Posted in Fără categorie Primii 10 bloggeri care vor deveni membri cu drepturi depline ai Blogal Initiative vor fi desemnați după analiza implicării tuturor bloggerilor participanți în campania derulată în colaborare cu BCR. […]
[…] spun aceste lucruri pentru că astăzi este ziua în care vin în fața voastră și vă spun că am dat drumul la prima campanie din istoria Blogal Initiative. Ce este Blogal Initiative, cred că stiți deja, dar vă spun încă o dată, foarte pe scurt, ca […]
[…] ca sa primesti detalii despre campanie. Nu uita sa precizezi adresa blogului tau.Participa acum la acest concurs !Castiga o banda de alergat si un costum sauna sau un Home Cinema Samsung […]
[…] pe Blogal Initiative o descriere detaliată a campaniei, practic bloggerii care vor să participe trebuie să trimita un email pe adresa contact at […]
[…] semnalez și eu că se poate să faci bani pe blog și fără să fii invitat de agenții în mediaplanuri de […]
[…] Banca în cauză este BCR, bineînțeles , iar șeful campaniei este un anumit Chinezu, pe care-l puteți lua la întrebări și pentru că a avut curajul să dea drumul la o asemenea inițiativă. […]
[…] gasiti la Cristi pe blog sau pe Blogal Initaitive. Posturi similare:Chinezu lanseaza Blogal InitiativeFocus Talks cu ChinezuUnele lucruri se rezolva […]
[…] de refinanțare intr-un mod inedit. Așa că au vorbit cu Chinezu și, prin noul lui proiect Blogal Initiative (felicitări maestre!), s-au hotărât să ceară ajutorul bloggerilor în promovarea produsului […]
[…] condusă de Ionuţ Oprea, agenţia lui Andrei Roşca şi cea din urmă, dar nu neapărat ultima, Blogal Initiative, a lui […]
[…] încheiere vă mai spun că asta-i o campanie derulată de BCR prin Blogal inițiative iar ca și partener oficial s-a băgat Revista Biz, ceea ce înseamnă că la un moment dat în […]
Prima Campanie Blogal Initiative…
N-am apucat să scriu până acum despre Blogal Initiative, un proiect marca chinezu, menit să dezvolte blogosfera locală, poate şi pentru că prima campanie sub umbrela Blogal Initiative a demarat abia azi, 6 iunie 2011. Blogal Initiative este un pariu de…
[…] din ce in ce mai interesante, astazi BlogalInitiative (cu partenerul oficial RevistaBiz) lanseaza prima campanie din istoria sa 2.0 pentru BCR , sef de campanie fiind nimeni altul decat Chinezu, care […]
[…] 1) Mai jos vă voi spune câte ceva despre Refinanţarea BCR cât şi despre implicarea în Social Media 2) Este o campanie foarte tare la care merită să participaţi. Detalii AICI […]
[…] lansat un proiect misto, pe numele sau Blogal Initiative. Eh, iata ca astazi este ziua cand incepe prima campanie derulata sub egida acestui proiect, si Chinezu ii mandru nevoie mare (si are de ce, sa fie intr-un […]
[…] la Chinezu că Blogal Initiative – ultimul său proiect în online – va începe o primă campanie pentru bloggerii care vor să câştige bani. Nu-i rău, îmi zic, Cristi le dă o şansă […]
[…] omului care gandeste toate proiectele faine din blogosfera romaneasca se porneste prima campanie Blogal Initiative avand drept client o companie foarte deschisa spre proiectele social media: […]
[…] azi, 6 iunie şi până în 4 iulie, Blogalinitiative.ro şi BCR desfăşoară campania de “Refinanţare prin BCR”. De altfel campania este […]
[…] participa la concurs […]
[…] Mr. Chinezu a lansat prima campanie din cadrul Blogal Initiative. […]
[…] Gata, începe serios treaba la Blogal Initiative. […]
[…] de a-i trimite mail lui Chinezu pentru a afla mai multe detalii despre campania desfăşurată de Blogal Initiative […]
[…] demararea acestei campanii şi prin multe alte iniţiative pe care le-a avut, Cristi China este printre singurii bloggerii […]
[…] e pus pe fapte mari. Recent a dat startul primei campanii Blogal Initiative care poate duce bloggingul din România la un nou nivel. Să vă explic despre ce este […]
[…] Chinezu a promis, a întârziat un pic, cât să păstreze suspansul, dar a venit cu campania. A trântit-o pe masă fără vorbe mari sau cuvinte sforăitoare. Are un client mare și are produs important. Și, așa […]
[…] pe Pagina Campaniei: Criteriile după care se face punctarea participanților sunt atât cantitative (număr de […]
[…] este o campanie ce sta pe umerii unui “chinez“, asteptand ca cineva sa dea startul, iar afacerea online sa fie profitabila. Cum timpul este scurt, iar vestile circula mai repede decat avioanele la […]
[…] unul din partea Blogal Initiative și unul de la Revista Biz. Mai detaliat găsești informații pe pagina dedicată campaniei. Tags: blogal initiative, bloggeri, bloguri, campanii, chinezu, participare bloggeri […]
[…] se va desfasura pe perioada 6 iunie-4 iulie 2011 . Tin sa precizez ca partenerul oficial al acestei campanii este Revista Biz iar in juriu se vor afla 3 persoane, persoane reprezentante ale Revistei Biz, […]
[…] Chinezu zice și la el pe blog, dar și pe site-ul dedicat acestui proiect că s-a dat drumul la prima campanie din Blogal Initiative. Lucrurile sunt aparent simple, adică, […]
[…] Am fumat dintr-un pachet de tutun “Drum” , adus de la Amsterdam, si am deliberat : cel putin 2 bucati iPad … unul pentru el si unul pentru mine! Ce credeti… ne-am […]
[…] […]
[…] revin insa la blogalinitiative.ro si la campania BCR. Citez: “Ce urmărim în această campanie? Să încurajăm creativitatea și spiritul […]
[…] să nu fiu curios cu privire la noul său proiect – Blogal Initiative – și să nu salut prima campanie pentru BCR, o minge ridicată la fileul comunității de bloggeri sau, cum spunea Manafu, o […]
[…] în cadrul unei campanii de promovare a noului produs de refinanţare al BCR, realizata prin BlogalInitiative cu sprijinul Revistei Biz. Tweet Filed under Publicitate Tags: bcr, blogalinitiative, […]
[…] ca sa primesti detalii despre campanie. Nu uita sa precizezi adresa blogului tau.Participa acum la acest concurs ! Categories: Concursuri Online Tags: bani, ipad, smartphone, telefon mobil […]
[…] Detaliile despre modalitatea de înscriere ca blogger-participant, brieful şi regulamentul campaniei, plus multe alte lămuriri le găseşti pe blogalinitiative. […]
[…] intermediul bloggerilor. Să vă spun câteva cuvinte despre această campanie. Este inițiată de Blogal Initiative și are ca partener Revista Biz, iar în această campanie treaba stă în felul următor: […]
[…] acum toate splendide si frumoase, insa peisajul tinde sa se coloreze un pic in gri cand afli ca prima campanie a proiectului este legata de BCR. Imediat se aprind beculetele si iti spui, pai bine mai, pe blogul meu curat ca lacrima, nestirbit […]
[…] în locul românului care se gândește, ca la o ultimă speranță, la chestia asta. Pentru că BCR vrea să-i dăm idei despre cum ar trebui promovată refinanțarea, m-am hotărât să […]
[…] este doar marketing online aplicat în România. Un fel de Food, Inc. aplicat blogosferei, dacă vreți. Articolul […]
[…] scris acest articol a fost scris în cadrul campaniei desfăşurate de Blogal Initiative pentru BCR. Personal mă bucur că o bancă a lăsat o campanie de publicitate pe mână unor bloggeri şi a […]
[…] cum am anunțat aici, am fost și eu ales de Blogal Initiative să iau parte la campania BCR de promovare a noului lor produs de refinanțare a creditelor. Da […]
[…] derulată prin intermediul noii platforme a ieşit la suprafaţă. Campania vine chiar de la BCR, partener oficial fiind Revista […]
[…] şi prima campanie din istoria Blogal Initiative. Omul din spatele ideii este nimeni altul decât Chinezu împreună cu Revista Biz pe post de […]
[…] viaţăNiciun comentariuBună,Am aflat despre prima inițiativă a celor de la Blogal Initiative: campania BCR.O să prezint campania în cuvinte puține:Scopul este promovarea campaniei BCR; metoda prin care […]
[…] au demarat o actiune foarte indrazneata si inovatoare: o campanie pentru blogeri prin intermediul Blogal Initiatve si cu sprijinul Revistei Biz. Si pentru ai motiva pe cei ce scriu sa se implice in campanie sunt si […]
[…] se lansa prima campanie Blogal Initiative, programul pornit de Chinezu. Primul client este […]
[…] Refinanțare – un cuvânt pe care îl regăsesc destul de des în blogosferă datorită Chinez-ului și a lui Blogal Initiative. La câți bloggeri made în China sunt în blogosfera românească nu m-ar mira dacă această campanie va rămâne în istorie cu numele de “Refinanțarea chinezească a BCR-ului”. […]
[…] articol face parte dintr-o serie de articole cu care intentionez sa particip la prima campanie Blogal Initiative si ca voi incerca sa gasesc in produsul de refinantare BCR ce se doreste a fi promovat lucrurile de […]
[…] amintirile? Sa presupunem ca as fi in criza de bani, as avea un credit la banca, am facut deja o refinantare care m-a ajutat doar partial si singura solutie ca sa mai platesc una doua rate ar fi sa vand din […]
[…] la inceputu’ anului, ca are o scadere de 20%. Nu comentez, e foarte faina campania celor de la blogalinitiative, e targhetata fain, e clar ca s’o schimbat ceva in comunicarea BCR’ului de cand a ajuns […]
[…] vorbit zilele trecute despre campania de refinantare BCR si am scris si un articol. Ei…uite ca poarca mea de guineea a bagat la cap si noaptea trecuta m-am […]
[…] cămaşa acum pe unde poţi! Ar fi o idee refinanţarea. Refinanţarea de la BCR. Până pe 4 iulie mai e campanie, mai am posibilitatea solicitării cu comisioane 0 sau aproape de 0. Deci mai am timp să-mi […]
[…] Campanie organizata de blogalinitiative.ro. […]
[…] capacitatea de a capta interesul cititorilor trebuie recompensate. Parerea noastra! 3. ne place initiativa lansata de Chinezu. De aia dam sfoara in tara ca bloggerii care doresc sa se prinda in hora pot […]
[…] ce vrea să câştige concursul generat de Blogal Initiative şi Revista Biz, care are la bază dorinţa de promovare a celui mai nou produs BCR, creditul de […]
Astazi lansam prima campanie din istoria Blogal Initiative- Client- BCR…
Premiile pe care le pot câștiga bloggerii care participă sunt urmatoarele: – Premiul 1: 1500 de euro – Premiul 2: 2 iPad de 16 G – Premiul 3: 8 smartphones HTC…
[…] Auzi…refinantare… Posted on 17 iunie 2011 by laceasdeseara Inainte de weekend…auzi…refinantare… […]
[…] acest text este un pamflet, fiind un advertorial pentru campania Blogal Initiative alături de Revista Biz pentru promovarea produsului de refinanţare al BCR Leave a comment | […]
[…] hotarat sa particip, cu Blogatu.ro, la prima campanie pentru bloggeri lansata de Blogal Initiative, al carei client este BCR. Cu siguranta ca ati aflat acum, daca nu stiati, ca Blogal Initiative […]
[…] dacă sunteți bloggeri încă vă mai puteți înscrie în campania BCR care are premii faine de tot Tweet Despre autor: Nume: Cristi ChinaSocial: Twitter | […]
[…] de mult timp aşteptată, nu am avut ocazia de a scrie despre acest proiect incredibil realizat de blogalinitiative.ro în colaborare cu Revista Biz, ce are ca şi client […]
[…] debutul Blogal Initiative s-a facut in stil mare, cu o campanie de anvergura impreuna cu BCR (despre asta intr-un articol separat). Faptul ca Revista Biz este partener oficial al campaniei e […]
[…] prezenta si care sunt avantajele unui astfel de produs bancar. Articolul face parte din campania “REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului […]
[…] că știți deja toți de campania pe care o derulăm prin Blogal Initiative pentru promovarea creditului de refinanțare de la BCR. Și ale cărei rezultate sintetizate la […]
[…] categorie Echipa Blogal Initiative dorește să mulțumească tuturor celor care s-au implicat în campania pentru promovarea creditului de refinanțare de la BCR, care, ne spun datele statistice sintetizate […]
[…] face parte din campania “REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului de […]
[…] care o sa apara pe blog despre refinantarea de la BCR sunt scrise pentru concursul organizat de Blogal Initiative si sponsorizat de BCR, in parteneriat cu Revista […]
[…] ce am spus aici ca ma arunc si eu in plin in campania initiata de Blogal Initiative vizand creditul de refinantare de la BCR.Dupa ce am explicat aici cum […]
[…] de schimbare a monedei in care se contracteaza imprumutul Articolul face parte din campania “REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului […]
[…] aşteptam la succesul primei campanii Blogal Initiative, însă nu-mi închipuiam că totul poate să devină viral. Am mare încredere în tot ce […]
[…] suma de bani. In momentul in care intri intr-o campanie cum este cea nascosita de Chinezu prin Blogal Initiative pentru refinantarea de la BCR tu practic oferi acel spatiu gratis. La fel… un articol advertorial […]
[…] cupon de recomandare, prin care acestia pot realiza o recomandare Articolul face parte din campania “REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului […]
[…] ideea de concurs a fost interesanta si atractiva, insa nu prin premiile puse in joc (nu ca ar fi de neglijat), ci mai ales pentru mandria si/sau dorinta de afirmare a bloggerilor […]
[…] când cu campania asta de promovare a refinanțării de la BCR mă gândesc tot mai serios că nu mi-ar strica să aplic […]
[…] in jurul Blogal Initiative si a campaniilor in blogosfera, pornind de la rezultatele partiale din campania despre refinantare a BCR. Cititi postul integral aici. Eu subliniez doar o idee, dupa care incerc sa vin cu un […]
[…] se mișcă în BCR, faptul că și-au lăsat un produs (creditul de refinanțare) pe mâna ăstora, deci, a noastră? Mie […]
[…] Blogal Initative doreste ca prin aceasta campanie sa atraga cat mai multi bloggeri care nu au avut sansa sa faca din blogul lor ceva profi, un lucru cu care sa faca bani si sa intre in lumea buna a blogging-ului profesionist. In aceasta campanie sunt implicati si cei de la Revista Biz (partener oficial), care din cate am vazut s-au implicat tot mai mult in ultima vreme in online. […]
[…] pe gratis si nici pe datorie. Nu ma ingrijorez prea tare pentru ca, stiti deja, voi aplica metoda BCR, cum bine spunea fata mea cu ochi caprui, mai adaptata la vremuri decat mi-as fi […]
[…] face parte din campania “REFINANTARE” derulata de BloagalInitiative in parteneriat cu Revista BIZ si are ca scop promovarea produsului […]
[…] parte din refinanțarea chinezească a BCR-ului se apropie de sfârșit. Am învățat. Am discutat. Am postat. Unii cu tragere de inimă au […]
[…] aprecierea față de cei cinci membri Social Media Brașov care participă la prima campanie a Blogal Initiative, a lui […]
[…] mult buzz in blogosfera un ultima luna, si anume #refinantare a celor de la BCR, prin intermediul Blogal Initiative si cu sprijinul Revistei […]
[…] cand Chinezu a anuntat aici prima campanie a Blogal Initiative avand-o ca protagonista pe BCR (Banca Comerciala Romana), ale […]
[…] că a fost extraordinar de greu să alegem doar 11 din toți cei care au participat la campania Refinanțare BCR. Pentru că dincolo de criteriile tehnice (cele în care s-au adunat puncte, conform […]
[…] ce a fost campania respectivă, şi alte chestii de genul ăsta (detalii pe care le puteţi afla aici, dacă vă interesează) şi vă spun […]
[…] 2) Companiile mari isi doresc sa patrunda in spatiul online insa se tem de o serie de factori,dar cu o agentie isteata si cu niste bloggeri intelepti ce vor sa creasca piata, se pot realiza lucruri marete. Unele branduri au inceput deja sa-si arate curajul, vezi #refinantare. […]
[…] 6 iunie și 4 iulie, s-a desfășurat campania BCR #Refinanțare, inițiată de Revista Biz și Blogal Initiative. Campania a fost concepută ca un concurs pentru bloggerii începători, și anume provocarea de a […]
[…] Conceptul campaniei a fost de a lega două generaţii de bloggeri: cei care au fost consistenţi şi fac bani din blogging la momentul actual şi cei care fie au scris până atunci doar de plăcere şi voiau să facă mult mai mult cu blogul lor, fie poate nu au avut şansa de a lucra cu un brand. Mai multe detalii despre campanie puteţi găsi aici. […]