Campionatul National de Blogging®:
 
06
Jun

Astazi lansam prima campanie din istoria Blogal Initiative. Client: BCR

Adăugat de China-Birta Cristian în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 04.07.2011 ora 23:59.

Din start trebuie să mulțumim BCR pentru deschiderea de care dă dovadă prin această campanie, dovedind, încă ă dată, că este una din companiile cele mai deschise spre social media de la noi. Este un gest de curaj din partea băncii de a pune, practic, în mâna social media un nou produs și a dori să afle părerea bloggerilor și să asculte recomandările lor. De aceea salutăm cu entuziasm decizia BCR și credem că este una din cele mai importante decizii în favoarea blogosferei din ultimii ani.

Ce urmărim în această campanie? Să încurajăm creativitatea și spiritul antreprenorial al bloggerilor, să îi ajutăm să facă încă un pas spre profesionalizare de care are nevoie blogosfera noastră. Credem cu tărie că prin campanii de acest gen bloggerii își pot dezvolta spiritul antreprenorial. Pe toată durata campaniei, Blogal Initiative vă va oferi recomandări, sfaturi, va răspunde la întrebările voastre, vom fi într-o comunicare continuă.

Ce promovăm în campanie? Produsul care trebuie promovat este creditul de refinanțare de la BCR. Care poate fi contractat cu costuri de transfer zero (BCR suportă taxele notariale), cu comision analiză zero, asigurarea imobilului gratuit, în funcție de tipul creditului, precum și alte avantaje. Întreaga prezentare a produsului de refinanțare BCR poate fi obținută de bloggerii care se înscriu în campanie dacă dau un mail pe adresa contact at blogalinitiative.ro.

Campania se desfășoară în perioada 6 iunie – 4 iulie. Fiecare blogger care vrea să participe la campanie va primi un brief despre produsul de refinanțare al BCR și obiectivele pe care le urmărim cu această campanie. Dacă se decide să participe, va trebui să scrie pe blog părerea sa despre produsul BCR și despre modul în care crede că acest produs ar putea fi promovat (urmărim și creativitatea participanților).

Criteriile după care se face punctarea participanților sunt atât cantitative (număr de postări, de comentarii la postările de pe blog, de menționari pe twitter, de postări pe facebook etc.), dar și de ordin calitativ, în care urmărim creativitatea bloggerului și cautăm să vedem spiritul său antreprenorial în acțiune. Juriul este format dintr-un reprezentant al Blogal Initiative, un reprezentant al Revistei Biz, partener oficial al proiectului și un reprezentant al BCR.

Mai multe detalii despre cum puteți participa la campanie puteți primi pe mail dacă ne scrieți pe adresa contact at blogalinitiative.ro.

Premiile pe care le pot câștiga bloggerii care participă sunt urmatoarele:
– Premiul 1: 1500 de euro
– Premiul 2: 2 iPad de 16 G
– Premiul 3: 8 smartphones HTC

Regulamentul oficial al Campaniei

Această campanie s-a încheiat pe 4 iulie 2011. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Comentarii/Trackbacks (113)

  • avatar
    6 iunie 2011 la 9:36 |

    Megafragilistic!

  • avatar
    6 iunie 2011 la 13:04 |

    fiind prima campanie blogal initiative este importanta reusita atat pentru voi cat si pentru noi cei care incercam sa invatam ceva din asta

  • avatar
    aHUIBAN
    6 iunie 2011 la 15:42 |

    Hm… BCR e un „produs” prost din punctul meu de vedere.

    In primul rand trebuie sa mai lucreze la „reinventarea” multor persoane irascibile trecute de o anumita varsta eligibila pensionarii.

    Trebuie sa renunte la injosirea clientilor prin propriile reclame TV. In reclama cu benzinaria si punctele BCR – pai ce client prost e ala de la BCR ca impinge masina ca tampitul pentru a strange niste puncte sa le transfrome in creioane si radiere!! In reclama cu sotul care o inseala pe nevasta. Deci, morala care e aici? Ca daca nu erai client BCR – creditul se aproba mai greu = nu te prindea sotia ca o inseli. Asa… client BCR fiind, nici n-apuci sa .. una, alta, ca-ti si revine sotia de pe unde e plecata ca BCR a rezolvat-o repede.

  • avatar
    Georgescu Dorel
    6 iunie 2011 la 21:51 |

    BCR este o banca romaneasca foarte curajoasa.Eu am cardul facut la BCR si nu l-as face la alta banca .BCR este banca in care ai incredere.Si bravo pentru BLOGAL INTERACTIVE!!!

  • avatar
    7 iunie 2011 la 0:20 |

    Depinde ce vrea sa insemne profesionalizarea si mai ales implicarea BCR-ului in campanie. Ce vrea de fapt BCR? Stim cu totii ca bloggerii care fac bani in online din blog sau din altceva au nevoie de conturi curente, carduri visa cel putin cu care isi pot deschide conturi de pay pal sau alert pay. BCR isi cauta clienti imbroboditi de aceasta campanie? Bloggerii ar trebui sa mai compara taxele lunare de administrare ale BCR cu oricare alta banca si sa fuga mancand pamantul.

  • avatar
    7 iunie 2011 la 12:26 |

    Multumesc pentru partiocipare!

  • avatar
    Stely
    7 iunie 2011 la 12:39 |

    Chiar am facut un credit de refinantare la BCR de curand si sunt foarte multumita de conditii.

  • avatar
    8 iunie 2011 la 12:33 |

    Interesanta initiativa. Cred totusi ca succesul campaniei sta in puterea de convingere a participantilor, putere care cel putin teoretic ar trebui sa vina din ceva cunostiinte mai solide in domeniul bancar si nu doar superficialitate. Observ ca s-a punctat mult din punct de vedere cantitativ (toti isi doresc sa faca bani din scris si implicit blog personal) ramane de vazut insa calitativ cum se va puncta.
    Eu unul as fi curios sa aflu rezultatele concrete ale campaniei, statistici care sa arate concret cu cat la suta au crescut cererile de refinantare dupa prezenta initiativa.
    In orice caz, succes. Probabil ca voi scrie si eu ceva despre asta…

  • avatar
    Catalin
    8 iunie 2011 la 12:46 |

    Este foarte interesant acest produs… insa as vrea mai multe detalii, cum ar fi comisioane si toate cele, ascunse.. Multumesc…

  • avatar
    8 iunie 2011 la 13:38 |

    Mult succes cu aceasta campanie.Puteti conta pe mine pentru sustinere,sper sa mai fie si alti bloggeri interesati.

  • avatar
    Tudor Jitianu
    9 iunie 2011 la 14:01 |

    1. Acum 2 ani cand am avut de platit taxa pentru carnetul auto a trebuit sa semnez un contract de 23 de pagini desi imi inchisesem de multi ani contul la BCR, „mai eram inca in baza de date”.

    2. 2011: Persoana cu procura depusa la banca cum ca are toate drepturile de administrare ale contului, nu poate debloca parola de on-line banking pentru ca „nu apare” in sistem.

    Daca sistemul informatic nu ajuta, atitudinea angajatilor nu compenseaza sistemul informatic, „Probleme Gogule!”

    Nu zic ca celelalte ar fi mai de soi, am experiente la TOATE bancile mari din uimitorul sistem bancar romanesc. Fiecare are hachitele ei.

    O comparatie pe plusuri si minusuri ar fi interesanta de facut intre principalele banci, nu o reclama punctuala, asta face multa lume, mai bine sau mai rau cum se spunea mai sus.

  • avatar
    LEPADATU TONI
    9 iunie 2011 la 14:48 |

    vreau detalii!

  • avatar
    12 iunie 2011 la 9:24 |

    Un credit care poate aduce un nou zimbet pe fruntile romanilor, care si-au pierdut de mult acel suris plin de dragoste si satisfactie. Doar rautaciosii si invidiosii , nu se apleaca asupra acestui credit magnific.

  • avatar
    Gmx
    14 iunie 2011 la 8:30 |

    Este o inițiativă interesanta și premiile sunt atractive, așa ca m-am hotarat să particip și eu:
    http://www.gmxul.com/2011/06/14/refinantarea-bcr/

  • avatar
    16 iunie 2011 la 16:57 |

    Particip si eu :> http://www.marinelpadurice.ro ca de in conditiile in care in Romania trebui sa te refinantezi permanent….

  • avatar
    vasoiu
    18 iunie 2011 la 20:16 |

    BCR= banca ce mi-a dat un acoperis asupra capului prin programul Prima casa

  • avatar
    20 iunie 2011 la 17:15 |

    la momentul actual in Romania nu stiu cat este de profitabil in a te implica cu o banca. In privinta produselor doar o singura opinie: prea multe taxe administrative, de la cont pana la ATM

  • avatar
    21 iunie 2011 la 9:16 |

    Tot nu am inteles, ce trebuie sa facem noi? Sa ne spunem parerea despre produsele BCR? Pentru o refinantare ce trebuie sa facem? :)

    • avatar
      21 iunie 2011 la 9:20 |

      daca dai mail pe contact at blogalinitiative.ro o sa primesti mai multe info, care, sper eu, o sa te lamureasca :)

  • avatar
    21 iunie 2011 la 17:44 |

    Daca ar fi corecti si cei de la BCR:adica sa aprecieze postarile realiste(daca nu le place critica-unde ar putea indrepta ceva la anumite servicii ale sale)ci doar OSANALEcei care-i apreciaza la superlativ atunci concurs de ovatii…Nu sunt suparat pe BCR:am cardul de debit la ei,Apreciez descoperirea de cont la cardul de debit,am avut credit nevoi personale la BCR SI refinantare.acum momentan lumea e retinuta cu CRIZA…

    • avatar
      21 iunie 2011 la 17:49 |

      Ma refeream la produsele BCR:mai simple la detalii pe intelesul OMULUI nu limbajul lor de Banca-„SA INTELEAGA DOAR EI-OMUL SA RETURNEZE BANII!”
      Adica OMULE ai cu ce achita dai atata inapoi-total!IN ATATA TIMP ETC…poate incerca asa ceva vreo BANCA!nu cred!

      • avatar
        21 iunie 2011 la 17:55 |

        Nu pot concura cu „OVATIONISTII BCR”chiar si-au facut bloguri cu laude catre BCR-Totusi este un concurs merita efortul dar asa nu castiga banca poate in timp o evitare daca se transforma in reclama excesiva-davcosti@yahoo.com
        solutii de atractie a eventualilor clienti ar fi si acestea propuneri de metode de la clieni-de credite,de sugestii,reclamatii…etc

  • avatar
    27 iunie 2011 la 17:42 |

    BCR e cea mai tare banca.Imediat ma contacteaza la telefon cand le scriu la contact pe site si imi rezolva pe loc problemele.De exemplu azi a trebuit sa imi activez 3D Secure pentru platile pe internet si in 10 minute dupa ce m-au apelat am putut activa serviciul!La fel si concursul acesta e frumos cu premii pe care oricine si le doreste!

Linkuri către această pagină:

Adaugă un comentariu la campania "Astazi lansam prima campanie din istoria Blogal Initiative. Client: BCR"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

808 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2458 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
19158 postări la 408 campanii
cu premii în valoare totală de
202978 EUR
+317 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10217 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. denisuca.com
Denisa Bârgău
6075
reach
2. olteancaindeplasare....
Alexandra Călinoiu
4727
reach
3. secretelezeilor.ro
Claudiu-Gilian Chircu
3305
reach

Gift Shop

cd andra
Pret
24 pct.

Campanii în derulare

Descopera Festivalul International de Statui Vivante
PERIOADA: 17.05.2017 - 31.05.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 de euro, Premiul II: 75 de euro, Premiul III: 50 de euro
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Care sunt jocurile ce iti ocupau timpul liber in copilarie?
PERIOADA: 18.05.2017 - 01.06.2017 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 50 de euro fiecare

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Branzeturi cum se… cuVin #13 – Delaco – Odobesti – Rexton
PERIOADA: 27.05.2017 - 06.06.2017 ora 23:59
PREMII: 3 branzeturi Delaco si 3 vinuri de Odobesti

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor