Campionatul National de Blogging®:
 
16
Feb

iPad PROFI!

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 29.02.2012 ora 23:59.

Salutare, Stimabililor!

Avem o nouă campanie pentru voi, al cărei obiectiv este promovarea avantajelor pe care noile magazine de proximitate Profi le aduc clientilor. Campania începe astăzi, 16 februarie şi se încheie pe 29 februarie, la 23:59.

Ce trebuie să faci?

Mecanism campanie
– sa scrii pe blog despre faptul ca magazinele Profi s-au transformat in magazine de proximitate
– sa scrii 4 avantaje pe care crezi ca transformarea magazinelor Profi in magazine de proximitate le aduce clientilor
– sa indemni cititorii tai sa isi spuna parerea, in comentarii, despre transformarea Profi in magazine de proximitate
– sa trimiti pe contact at blogalinitiative.ro de fiecare data cand scrii cate o postare la acest concurs

Îţi dăm noi deja patru avantaje, pentru inspiraţie:

Pe langa schimbarea designului, mult mai atractiv, ce noutati aduc magazine Profi:
1. proximitate = comoditate, magazine aflate in imediata vecinatate a casei
2. sortimentatie bogata pe toate nivelurile de pret – peste 5.000 de articole (90% provin din Romania)
3. produse proaspete, categoria de fresh este foarte dezvoltata (legume-fructe, carne, produse de panificatie si grill)

4. promotii permanente

Bonus: unele dintre magazine vor avea program non-stop.

Punem la bătaie 3 iPad!

Caracteristici premii:

Denumire model: Ipad 2 ( valoare individuală 1.683,07 lei)

  • Model Procesor: Dual – core A5Frecventa processor: 1GHz
  • Producător processor: Apple
  • Tip display: Glossy Widescreen Multi- Touch
  • Rezolutie: 1024×768
  • Diagonală: 9.7 inch
  • Tehnologie display: LED
  • Stocare
  • Memorie Flash integrată: 16GB
  • Camera WEB:
  • -În spate : Video recording HD (720p)up to 30 frames/sec with audio, 5x digital zoom
  • În faţă : Video recording VGA up to 30 frames/sec with audio
  • Autonomie de lucru: PANA LA 10 ORE
  • Greutate: 601g

Castigatorii vor fi anuntati in data de 5 martie 2012.

Succes!

Brief-ul complet poate fi consultat AICI.

Această campanie s-a încheiat pe 29 februarie 2012. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:, , ,

Comentarii/Trackbacks (60)

  • avatar
    17 februarie 2012 la 6:37 |

    profi cel mai tare magazin.

  • avatar
    Nicoleta
    17 februarie 2012 la 10:02 |

    Profi,
    E magazinul meu! E magazinul din cartierul meu, cel in drum spre si dinspre servici, cel al colegelor mele care fug in pauza sa-si ia un iaurt la promotie (ca vine primavara si trebuie sa fim suple ), al copilului meu cand il trimit sa-si ia ceva pentru pachetel la scoala (si inevitabil isi cumpara cornul Profi)…Ce sa va mai spun despre Profi, acum de cand s-a imbracat cu haine noi de primavara …ravnita… este coada in fiecare dimineata…si azi m-am numarat printre marea de oameni ce voiau sa-si indulceasca traiul cu zahar la oferta…n-am mai apucat…m-am consolat stiind ca de acum vor mai fi multe alte oferte si promotii si m-am apucat de lucru arucand o privire tradafirului de pe birou -primit in dar la deschiderea noului Profi…! O zi buna tuturor!

  • avatar
    17 februarie 2012 la 10:19 |

    numai bine pot sa spun deci bravo

  • avatar
    Lazar Ana Maria
    17 februarie 2012 la 14:02 |

    Magazinele PROFI sunt cele mai bune pe piata romaneasca.Design-ul este foarte bine pus la punct.Cele 4 avantaje:
    1-Proximitatea- este un mod bun de a atrage oamenii,mai ales daca este in preajma locuintelor lor.Te trezesti de exemplu noaptea si doar treci strada direct si cumperi ceea ce e nevoie.
    2-Sortimentele:un nr mare de sortimente de produse de orice gen.Are ca scop acoperirea nevoilor oamenilor.90& din sortimente provin din RO.
    3-Prospetimea:produsele fresh sunt prezente in toate magazinele Profi.Gama de legume-fructe, a cărnii și a produselor de panificație este una de produse fresh.
    4-Promotii permanente,Programe de fidelizare,Promotii si concursuri:este avantajul cumpărătorului să cumpere mai mult la același preț, să beneficieze de oferte întotdeauna și să se bucure de acestea.Cardul de fidelizare un mod bun de a ajuta cumparatorul cu bonusuri si castig.

  • avatar
    17 februarie 2012 la 14:13 |
  • avatar
    dan aurora
    17 februarie 2012 la 19:12 |

    Magazinul Profi are:
    – produse proaspete
    – preturi accesibile;
    – promotii permanente ;
    – servirea de cea mai buna calitate

  • avatar
    17 februarie 2012 la 21:25 |

    poti cistiga un ipad2 cu profi si 3 tablete urmareste saitul

  • avatar
    Ristea Iuliana
    18 februarie 2012 la 13:44 |

    azinele PROFI sunt cele mai bune pe piata romaneasca.Design-ul este foarte bine pus la punct.Cele 4 avantaje:
    1-Proximitatea- este un mod bun de a atrage oamenii,mai ales ca este in preajma locuintelor .Te trezesti de exemplu noaptea si doar treci strada direct si cumperi ceea ce e nevoie.
    2-Sortimentele:numarul mare de sortimente si produse de orice gen.Are ca scop acoperirea nevoilor oamenilor.Majoritatea produselor provin din Romania.
    3-Prospetimea:produsele sunt prezente in toate magazinele Profi .Gama de legume-fructe, a cărnii și a produselor de panificație este una de produse fresh.
    4-Promotii permanente,Programe de fidelizare,Promotii si concursuri:este avantajul cumpărătorului să cumpere mai mult la același preț, să beneficieze de oferte întotdeauna și să se bucure de acestea.Cardul de fidelizare un mod bun de a ajuta cumparatorul cu bonusuri si castig.

  • avatar
    18 februarie 2012 la 14:18 |
  • avatar
    Covaci Alexandra
    18 februarie 2012 la 14:42 |

    Ce asi putea sa spun eu despre magazinul profi.
    In primul rand este foarte confortabil pentru mine din punct de vedere ca , cobor jos , ies din scara si este acolo in fata mea .
    1.Este un mare avanatj , deaorece nu trebuie sa ma plimb ca sa pot face cumparaturi , e aproape si tot timpul gasesc de ce am nevoie .
    2. Nici o data nu am avut probleme (de ex.:nu gasesc ceva produs sau sa gasesc vreun produs exprirat,etc…)
    3. Magazinul Profi are o gama larga de produse:
    – legume-fructe-lactate : mereu proaspete
    – dulcuri
    – raion de carne : la fel proaspete
    – produse de curatat
    – si multe altele…
    Deci gasim orice ce ne trebuie .
    4.Gama de produse : impecabila . Mereu gasesti promotii si tot timpul gasesti preturi accesibile . Card de fidelizare

    Parerea mea este ca magazinul Profi este cel mai reusit si cel mar bun din Romania .

    FELICITARI PROFI PENTRU SUCCESUL CE AVETI si multumim pentru ca va intereseaza si sunteti atenti la clientii vostrii . Clientii numai avantaje au la voi !

  • avatar
    19 februarie 2012 la 16:27 |
  • avatar
    Hosu Alin
    22 februarie 2012 la 14:37 |

    Magazinele Profi isi merita locul in fruntea clasamentului. Magazinele Profi de proximitate ofera pe langa preturile accesibile, produse proaspete si personal specializat si de faptul ca magazinele sunt comode, ergonomice si cel mai important lucru ca este aproape de casa ta.
    Buna treaba Profi, tine-o tot asa!

  • avatar
    Oana
    23 februarie 2012 la 11:37 |

    Cum pot face trackback? Acesta este articolul:
    http://unsoldepace.wordpress.com/2012/02/23/vecinul-tau-profi/

  • avatar
    ramona
    23 februarie 2012 la 13:04 |

    avantajele magazinelor Profi :
    nuamr mare de produse, produse variate, calitate exceptionala, promotiii, programe de fidelizare …. eu folosesc mereu cardul profi la cumparaturi

  • avatar
    23 februarie 2012 la 15:20 |
  • avatar
    23 februarie 2012 la 16:14 |

    Da’ trackback-ul de la mine de ce nu apare?

  • avatar
    LUPU GABRIELA
    24 februarie 2012 la 14:01 |

    Magazinele Proxi au tot meritul sa fie in fruntea clasamentului pentru ca sunt cele mai bune pe piata romaneasca.La magazinele Proxi ai 4 avantaje pe care nu le mai gasesti la nici un magazin de profil:
    -proximitatea= este un bun mod de a atrage oamenii, mai ales ca este in preajma locuintelor.Un exemplu e ca atunci cand ai nevoie te duci imediat la magazin si gasesti orice iti doresti.
    -sortimente=un numar mare de sortimente de produse,pentru placul fiecarui cumparator si pentru toate buzunarele.
    -prospetimea=toate produsele sunt proaspete si ai de unde alege cele mai fresh fructe si legume,dar si alte produse.
    -promotii permanente,programe de fidelizare,promotii si concursuri,cardul de fidelizare,ofera orcarui cumparator multe sanse de castig printre care si calitatea produselor vandute de magazin si un pret accesibil orcarui cumparator.
    Cumparaturile facute la magazinele Proxi sunt cea mai buna alegere raport calitate-pret pentru orice cumparator.

  • avatar
    25 februarie 2012 la 19:43 |

    castig si eu

  • avatar
    27 februarie 2012 la 10:33 |

    Profi, magazin de proximitate? Pai in orasul meu, in Alba Iulia, magazinul, din cate stiu eu, a ramas pe acelasi loc. Fiind situat langa Kaufland, va fi la fel de pustiu ca si pana acum. Daca si-a imbunatatit oferta poate o sa mai dau pe acolo. Pana acum insa m-a deprimat ca si boltele lui Patriciu, mini-max discount

  • avatar
    27 februarie 2012 la 13:15 |

    Sper sa va placa articolul meu. :) http://radusiralu.ro/?p=655 Am trimis si mail.

  • avatar
    28 februarie 2012 la 9:40 |

    Am mai trimis un mail cu un articol, sper sa-l aprobati in timp util :p

  • avatar
    Ana
    28 februarie 2012 la 10:04 |

    Imi explica si mie cineva cum pot face trackback? Aveti aici articolul:
    http://unsoldepace.wordpress.com/2012/02/23/vecinul-tau-profi/

  • avatar
    28 februarie 2012 la 14:23 |

    nu puteam lipsi de la aceasta campanie asa ca iata articolul meu – http://babelturn.blogspot.com/2012/02/povesti-moderne.html

  • avatar
    29 februarie 2012 la 10:15 |
  • avatar
    Ione
    1 martie 2012 la 11:56 |

    Cumpar de la Profi doar chesti cu termen de garantie lung, pentru ca de exemplu carnea e întotdeauna veche aproape stricata, odată am si luat carnati stricati de la Profi, desi erau in termen cică.

  • avatar
    1 martie 2012 la 22:35 |
  • avatar
    Laura
    5 martie 2012 la 13:25 |

    Salut,

    Cine a castigat cele 3 iPad-uri?

  • avatar
    anca
    5 martie 2012 la 17:52 |

    Hello, care sunt castigatorii?

  • avatar
    Anca
    5 martie 2012 la 19:43 |

    Buna,

    Am vazut castigatorii si consider ca brief-ul dat nu se potriveste absolut deloc cu castigatorii. De ce mai dati brief daca oricum nu ii pasa nimanui de el. toate articolele castigatoare au creat fix ->spre 0 interactivitate, cred ca multi pot scrie lucruri creative dar nu multi pot crea si interactivitate pe blogosfera, care era de fapt cred, si scopul acestei campanii. Intr-adevar au scris frumos, dar data viitoare nu mai spuneti ca e important sa generezi interactivitate cand de fapt asta nu e deloc important. eu nu voi mai participa la concursuri de genul asta si cred ca altii meritau sa castige (nu eu) care au si scris frumos si au si generat interactivitate, adica…OBIECTIVELE BRIEF-ului.

  • avatar
    Mihai
    5 martie 2012 la 20:11 |

    … de cand am vazut ultima reclama Profi mi-am dat seama ca nu e un singur om care sa lucreze pentru Profi si sa stie marketing!!!

    Acest concurs confirma inca o data acest lucru prin faptul ca nu aveti habar ce inseamna sa promovezi prin blogosfera si mai mult, ca nu ati respectat toate recomandarile briefului.

    Pentru habarnistii care au creat acest concurs, ideea de a promova in blogosfera se reguce la a genera buzz…
    ceea ce castigatorii nu au facut!!!

  • avatar
    Mihai
    5 martie 2012 la 20:39 |

    De cand am vazut reclama Profi mi-am dat seama ca nu exista niciun om angajat la Profi care sa stie marketing.
    Dumneavoasta cei care ati creat acest concurs, ma refer la cei de mai sus, ar fi trebuit sa va informati mai bine despre ce inseamna a promova pe blogosfera…
    totul se rezuma la buzz, la a crea interactivitate,
    ceea ce castigatorii nu au facut!!!

Linkuri către această pagină:

Adaugă un comentariu la campania "iPad PROFI!"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

1066 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2339 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
17309 postări la 379 campanii
cu premii în valoare totală de
189663 EUR
+272 de produse în Giftshop
în valoare totală de 9058 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. newparts.info
bakcsi iuliu
53719
reach
2. denisuca.com
Denisa Bârgău
31166
reach
3. avramcostel.com
Avram Costel
30554
reach

Gift Shop

kit sephora
Pret
246 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Daca ai fi din nou copil, cum ti-ar placea sa te imbraci?
PERIOADA: 22.08.2016 - 05.09.2016 ora 23:59
Mai sunt 7 zile
PREMII: Produse din colectia de pe site-ul ninina.ro
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

Campanii în Craiova

Campanii recent încheiate

Povestea care poate sa-ti aduca un loc la Regata Marilor Veliere
PERIOADA: 16.08.2016 - 29.08.2016 ora 23:59
PREMII: Două locuri de blogger oficial la Regata Marilor Veliere

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor