Campionatul National de Blogging®:
 
02
Apr

Convinge o companie din orasul tau sa recicleze becuri in cadrul actiunii Recensamantul Becurilor Arse din Romania

Adăugat de Blogalinitiative.ro în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 19.05.2013 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatori campanie Recolamp

banner-campanie-recolamp

Update 13 mai:

Avem o veste buna pentru voi! Datorita faptului ca reactia voastra a fost cu mult peste asteptarile celor de la Recolamp, prelungim campania pana pe 19 mai, ora 23:59, pentru a avea timp ca toti cei care au mentionat in postarile lor companii, sa primeasca mail-ul de la Recolamp, cu privire la statusul colaborarii dintre Asociatie si acestea.
De asemenea, daca doriti, puteti inscrie in continuare la campanie noi postari, indemnând companiile mari să recicleze becuri în cadrul acțiunii “Recensământul Becurilor Arse din România”

 

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Edit later:

Cei care nu au primit încă e-mail de la Recolamp, cu privire la statusul companiilor menționate în postări, vă rugăm să nu vă îngrijorați, în cel mai scurt timp veți fi contacțati!
De asemenea, indiferent dacă ați participat sau nu în prima etapa, vă puteti înscrie în continuare la campanie, indemnând companiile mari să recicleze becuri în cadrul acțiunii „Recensământul Becurilor Arse din România”.

Dragilor, acum ceva timp am creat Comandamentul National de Selectare Colectiva 2.0 în cadrul căruia am discutat despre reciclarea deșeurilor. Iar astăzi, tot în cadrul conceptului Comandamentul Național de Selectare Colectivă 2.0, vom discuta despre reciclarea becurilor:)
Despre reciclarea becurilor mare lucru nu prea știam, dar întrând pe site-ul www.recolamp.ro am descoperit o mulțime de lucruri interesante. N-o sa vi le spunem, ci o să vă lăsăm pe voi să le descoperiți singuri:).
Va fi o campanie care o sa vă placă:). Mai ales că o să o facem în doi pași. Sistem care va fi o premiera pentru noi. Pentru că este vorba despre urmărirea efectelor postărilor de pe bogurile voastre.

Vă rugăm să înțelegeți că, dincolo de premiile faine puse în joc de partenerii de la Recolamp, foarte importantă este ideea de reciclare. Și fiecare postare pe această temă este un câștig pentru comunitatea din care faceți parte. Aveți puterea să influentați efectiv cât se reciclează. Puteți spune că ați contribuit cu încă un bec ars să fie pus la locul lui, adică într-un container Recolamp.

sigla Provocarea si mecanismul campaniei:

Pasul 1: 2 – 23 aprilie. Scrie pe blogul tău, cu link către recolamp.ro/ro/recolamp-pentru-tine/companii-institutii, în cadrul Recensământului Becurilor Arse din Romania, o scrisoare deschisă adresată companiilor din localitatea ta, în care îi indemni să recicleze becuri. Îți recomandăm să folosești materialele ajutătoare de aici. Atasează și o listă clară cu companiile la care te referi și care crezi că ar trebui să colecteze selectiv becurile și neoanele arse. Ideal ar fi să vă orientați către companii mari consumatoare de electricitate, pentru că acestea sunt potrivite cu ideea campaniei.

Pasul 2: 24  aprilie – 14 mai. După ce verficăm în baza de date Recolamp care este statusul acelor companii cărora le-ați scris, o să vă dăm fiecăruia câte un mail în care vă vom spune ce aveți de făcut în continuare. Adică ori să mulțumiți pe blog companiei pentru că este în baza de date și predă ordonat și frumos becurile arse, fiind astfel responsabilă din punct de vedere al protecției mediului, ori să încercați, tot pe blog, să le convingeți să înceapă această colaborare cu Recolamp, care de altfel, nu le costă nimic. Singurul „preț” ar fi bunăvoința și preocupare pentru mediul ăsta înconjurător, al nostru.  Nu se supără nimeni dacă o sa scrieți către mai multe companii, ba chiar juriul o sa aprecieze efortul vostru:)

O să le analizăm pe fiecare în parte, așa că o să discutăm separat cu fiecare dintre voi.

sigla Desfășurarea campaniei:

Perioada: 2 aprilie – 14 mai. 19 mai, ora 23:59, cu cei doi pași prezentați mai sus la “Provocarea si mecanismul campaniei”.

Pe data de 21 mai 2013, juriul format din reprezentanții BlogalInitiative.ro și Recolamp vor anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie. Acestea vor conta 50% din rezultatul final, restul de 50% fiind reprezentat de clasamentul pe baza voturilor bloggerilor participanți la acestă campanie. Procesul de votare va începe pe 15 mai 20 mai și se va încheia pe 20 mai la ora 23:59 (vezi aici modul de functionare a sistemului de votare).

  • Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Provocarea si mecanismul campanie”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  • Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz si care sa ajunga la cat mai multe companii din targetul campaniei.
  • Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău. Mai mult, articolele documentate din alte publicatii de specialitate, care conțin informații interesante și utile legate de subiect, care să faciliteze înmagazinarea de informații rapid și usor, vor primi puncte în plus din partea juriului, comparativ cu cele pur “copy-paste”.

sigla Premiile campaniei:

Nota:

  • Premiile se vor acorda in termen de 30 de zile lucratoare de la data anuntarii castigatorilor.
  • Cu punctele acumulate in campaniile noastre va puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru ( click aici )

Rezultatele votului participanților

Procesul de votare s-a încheiat pe 20.05.2013 la ora 23:59.

Mai jos este afișat clasamentul votului participanților. Fiecare participant la campanie înregistrat în Campionatul Național de Blogging a avut dreptul de a vota nici mai mult, nici mai puțin de 5 bloguri despre care acesta a considerat că merită să se numere printre câștigătorii acestei campanii.

Punctele obținute în urma acestui clasament au contat în proporție de 50% din clasamentul final al campaniei. Restul de 50% a fost dat de punctele obținute în urma jurizării de către client (vezi aici modul de stabilire al clasamentului final).

Rezultatele finale au fost anunțate aici:
Castigatori campanie Recolamp

Această campanie s-a încheiat pe 19 mai 2013. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:,

Comentarii/Trackbacks (53)

Adaugă un comentariu la campania "Convinge o companie din orasul tau sa recicleze becuri in cadrul actiunii Recensamantul Becurilor Arse din Romania"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

1077 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2197 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
15486 postări la 360 campanii
cu premii în valoare totală de
162288 EUR
+254 de produse în Giftshop
în valoare totală de 8528 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Top Reach Total in Campanii

1. ioanaradu.com
Ioana Radu
9940
reach
2. madalinaiancu.ro
Madalina Maria Iancu
7738
reach
3. denisuca.com
Denisa Bârgău
4392
reach

Gift Shop

garmin fitness band
Pret
149 pct.
Licitatie incheiata
tratament-foltene-barbati
Pret
195 pct.
Licitatie incheiata

Campanii în derulare

Ce inseamna solutia de finantare GRENKE
PERIOADA: 25.05.2016 - 08.06.2016 ora 23:59
Mai sunt 14 zile
PREMII: 600 de lei, 400 de lei și 300 de lei pentru cele mai bune articole
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:
lovebird-blogal
Tu ai face cadou o bijuterie personalizata?
PERIOADA: 12.05.2016 - 26.05.2016 ora 23:59
PREMII: Fiecare blogger este premiat cu câte o brățară cu un charm din argint + 3 premii în bani
ARTICOLE RECENTE ÎN CAMPANIE:

Campanii în Bucuresti

camera din fata
Ce tip de ceai sau de cafea iti ofera inspirație pentru articolele de pe blog?
PERIOADA: 13.05.2016 - 27.05.2016 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 50 de euro + 5 produse

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor